Szinte elrepült felettünk az idő, –a negyedik szezont pedig már le is váltotta a következő!
Az elmúlt hetek folyamatos Hype-ja után végre elérkezett a nagy nap: belépünk az ötödik szezonba, és megkapjuk az első gigantikus frissítést a sok közül, –név szerint az v5.0-át. Egy pillanatig sem húzom tovább a szót, nézzük meg mit is rejt a legújabb frissítés:
Fegyverek és tárgyak
- A Shotgunok mostantól mutatják, hogy pontosan hány sörét találta el az ellenfelet
- Javítottak a shotgunok szórásán, hogy minél konzisztensebb legyen
- A Heavy Shotgun 10 sörétet lő ki öt helyett, de a maximális sebzés maradt ugyanannyi
- Miután lövünk egy shotgunnal egy kis ideig nem lőhetünk másikkal
- A Hunting Rifle egy kicsit kisebb aim assistot kapott, ami így a többi sniperhez lesz hasonló
- A Suppressed SMG sebzés csökkenése mostantól ugyanaz lesz, mint a többi SMG-jé
- A csökkenés 24 métertől kezdődik 28 helyett
- A sebzés csökkenés 20% lesz 35 méternél a 15% 47,5 méter helyett
- A sebzés csökkenés 35% lesz 50+ métertől a 25% 70+ méter helyett
Játékmenet
Megérkezett az All Terrain Kart (ATK)
- Az új ATK-ba az egész csapat beülhet
- Drift esetén növekedik a sebessége
- A teteje bounce padként működik
- Átugorhatunk kisebb akadályokon; ha együtt dolgozik a csapat, és mindenki egyszerre engedi el a billentyűt, akkor nagyobbat tudunk ugrani (Az "S" billentyű lenyomásával tudunk hátradőlni)
Pálya frissítés:
- Új Biome: Sivatag
- Új helyszín: Paradise Palms és Lazy Links
- Bekerült pár új Point of Interest is (mint például a gonosz főhadiszállás az előző szezonban)
A pályán mostantól találkozhatunk Riftekkel, amiről szinte semmit nem mondott el az Epic, de itt egy kép:
- Mostantól kapunk XP-t akkor is, ha egy csapattársat felszedünk 50v50-ben vagy 20v20 team-ben
- A folyamatos kihívások mostantól nem szinthez, hanem fix XP-hez vannak kötve
- A heti kihívásokból mostantól csak 3 lesz ingyenes, míg az utolsó Battle Passhez lesz kötve.
- A hetedik, nyolcadik és kilencedik kör mostantól nem csak összehúzódni, de mozogni is fog. Ahogy zárul be folyamatosan irányt is változtat majd.
- Az ötödik szezontól kezdve a kihívásokat bármikor megcsinálhatjuk, nem csak egy szezonunk lesz rá
- A lefektetett játékosoknak mostantól kisebb lesz a hitboxa, így guggolva is kelnek fel
- Az emote-ok mostantól megszakítják a sprintelést
- A fegyverünk célkeresztje mostantól elhalványul egy picit, ha töltünk, nincs töltényünk vagy fegyvert cserélünk
UI
- Fejlesztettek a Streamer mode megjelenésén is
- Extra hang és vizuális effektet adtak hozzá a Victory Royale felirathoz
- A "Dialogue Audio", a "Global Chat" és az "Auto Equip Better Weapons" opciókat a beállításokból eltávolították a BR esetében
- A térképre való be és kizoomolás mostantól kétszer olyan gyors kontrollerrel
- Mostantól lehetőségünk van megnézni az item shopban egy csákány vizuális-, és hang effektjeit
- Gyorsabb animációban láthatjuk a meccsvégi XP mennyiségünket
Replay system
- Mostantól megváltoztathatjuk a kamera típusát