Egy

Egy "hiba" miatt Heimer akár a dzsungelben is megél - videó

Egy játékfejlesztői figyelmetlenség miatt Heimerdinger nagy előnnyel indulhat a dzsungelben.

Heimerdingerrel nem sokat találkozhattunk az elmúlt években, ám a mostani metában még neki is van helye a profi meccseken. Általában "ADC-ként" játsszák, de akad egy Heisendong nevű Youtube-er, –aki kifejezetten Heimer OTP–, aki rájött, hogy egy bent felejtett hiba miatt akár még a dzsungelben is szerencsét próbálhatunk vele.

Megszűnik a káosz és a tudatlanság, részletes képességleírások jönnek!

Aioween | 18/07/13 12:14 A Riot fórumain tette közzé a fejlesztőgárda legújabb elképzeléseit a "Tooltipekkel" kapcsolatban. Ezek azok a leírások, amiket a játékon belül látunk, ha például egy képességre visszük a kurzort. Korábban már dolgoztak egy megoldáson, amivel a Shift gombot lenyomva több hasznos infóval gazdagodunk egy adott képesség működését illetően.

Mielőtt bárki rosszra gondolna, nem állítjuk, hogy Heimerdinger lehet az új Taliyah, –viszont egy próbát talán megér, ha más nem, legalább a szórakozás miatt mondjuk normalon, aztán ha ott úgy érezzük, hogy ez fekszik nekünk, kipróbálhatjuk komolyabban is. A taktika egy "hibára" épül, bár nem is biztos, hogy ezt ennek kellene nevezni. A dolog lényege, hogy Heimerdinger elsősorban a tornyaira hagyatkozik, és –mivel a dzsungelszörnyek elég fix helyen állnak–, így nincs nehéz dolga elhelyezni ezeket a tornyokat úgy, hogy akár 2 vagy 3 tábort is elérjenek a kihúzás után.

Ami viszont igazán erőssé teszi ezt az egészet az két dolog. Egyrészt a tornyok működési elve, másrészt pedig a Celerity rúna, –no meg a játék kezdetén kapott mozgási sebesség.

Mint látható, a tornyok egyrészt szint alapján kapnak HP-t, illetve a sebzésük is szint és AP függő. A titok nyitja az, hogy a Celerity a játék elején a bázisról kapott hatalmas mozgási sebességet AP-vá alakítja, így egy Electrocute és Sorcery másodlagos rúnaággal 78 AP-nk lesz, amíg ez el nem múlik. Mivel ez a mozgási sebesség arra lett kitalálva, hogy hamarabb kiérjünk az ösvényekre, azonnal megszűnik amint átlépjük a folyót, vagy harcba keveredünk. De akkor mégis hogyan használhatjuk ki?

Heimer tornyai a "hibásak" e téren, ugyanis a számok meghatározásánál, hogy mennyit sebez például lövésenként, mindig az éppen aktuális helyzetet nézi, vagyis ha 78 AP mellett rakjuk le az első tornyot, akkor az az alapján fog sebezni, lövésenként kb 31-et, sőt mivel tornyok mellett még több mozgási sebességet kapunk a passzívunkból, a 2. és 3. torony meg nagyobb sebzéssel fog rendelkezni. Gyakorlatilag nem kell leash az első táborhoz és ha elég ügyesen játszunk az aggroval, akkor a tornyokat is felhasználva kevés életerőt fogunk veszíteni. Ugyanígy a második tábort, mondjuk kék után a Grompot is odahúzhatjuk, majd azt követően a farkasokat is.

Nagyjából ide kell elhelyezni a tornyokat. A kék egyszerű; csak a tornyok elé kell állni. Ám a Gromp már trükkösebb: be kell húzni a tornyok hatótávjába, majd azt követően mögé kell állni, –így nem reseteli az aggroját, (érdemes gyakorló módban párszor kipróbálni). A farkasok a legtrükkösebbek; saját tapasztalataim alapján ők nagyon könnyen átugranak a tornyokra és –mivel hárman vannak–, mindhármat meg kell ütni, hogy ránk figyeljenek, illetve a Gromphoz hasonlóan mögéjük kell állni. Ha minden jól csinálunk, akkor 2:05-2:10-re végezhetünk már három táborral és hamarabb indulhatunk akár a Scuttle Crabre is. A tempóelőny nagyon sokat számít a mostani dzsungelesek között; ez a gyorsaság elég lehet ahhoz, hogy meg tudjuk lepni ellenfeleinket. 

Ha piros oldalra megyünk ezt követően, akkor két torony elég lesz, hiszen addigra már a többi képességünk is elérhető, így a Raptorokat és a Red Buffot is egy helyre tudjuk húzni egymás után. A tornyokat nagyjából a kurzor helyére kell rakni, így egyik tábor sem veszíti el az aggrot és megy vissza a helyére idő előtt.

Arra mindenképpen figyeljünk, hogy csak az első három tábor lesz ennyire gyors, utána sem túl nehéz a tornyokkal haladni, ám arra mindenképpen figyeljünk, hogy mikor hány van nálunk. Eleinte lassabban fogjuk őket kapni. Gankeknél pedig kulcsfontosságú lesz a kábító gránát elhelyezése, de ezt leszámítva ugyanazt a gondolatmenet, mint bárki másnál: osszuk ki a CC-t és a sebzést, segítsük egymást az ösvényesekkel, és öljük meg az ellenfeleket.

Még egyszer kihangsúlyoznám, hogy előbb fun meccsen hozzuk el, bizonyára lesznek olyan karakterek, akikkel meggyűlhet a bajunk, mivel nem túl szokványos választás. De ha újdonságra vágyunk –és nem bánjuk ha pár haver idegei mennek rá egy normálon–, mindenképpen tegyünk egy próbát vele.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Közvetítések