Szülinappal, Playgrounddal és egy újabb SMG-vel érkezett meg az 5.10

Szülinappal, Playgrounddal és egy újabb SMG-vel érkezett meg az 5.10

Az ötödik szezon első nagy frissítése rengeteg újdonságot hozott.

Furcsa belegondolni, de már két hete lezártuk a negyedik szezont, és elérkeztünk az első komolyabb frissítéshez. Természetesen a patch nagy része inkább a Fortnite BR első szülinapjáról szól majd, de egy új SMG és rengeteg más változtatás is megérkezett.

Szülinap

  • Mostantól a pályán találhatunk torta szeleteket is, amik 5 HP-t és Shieldet adnak nekünk
  • Összesen három szülinapi kihívást csinálhatunk meg, amiből új emote-ot, spray-et és Backblinget kapunk
  • A Battlebus és a Supply Droppok is szülinapi kinézetet kaptak

Playground

Újdonságok:

  • A játékosok mostantól csapatot cserélhetnek a játékon belül is
  • A meccsek mostantól nem érnek véget, ha az egyik játékos kilép
  • Bekerültek a golfkocsik és 100%-os spawnrate-tel rendelkeznek
  • Tízszer több töltény doboz spawnol
  • Kikerültek a szürke Vending Machine-ok, és nagyobb esély van a ritkábbak megtalálására
  • Több launch és bounce pad spawnol majd
  • Mostantól lejjebb nyílik ki a gliderünk, hogy gyorsabban visszaérhessünk a játékba halál után
  • Egyszerre maximum 60 rakéta lehet nálunk
  • Több rakétát találhatunk a pályán
  • 100 Supply Drop is bekerült a pályára
  • A Chestek mostantól három fegyvert, és több töltényt vagy healt adnak
  • A padlón mostantól három tárgy spawnol
  • Több Chug Jug és Slurp spawnol, míg kevesebb Bandage
  • A padlón is találhatunk Chug Jugokat
  • Az újraéledési idő 10-ről 3 másodpercre csökkent 

Fegyver és Tárgyak

Megérkezett a Compact SMG

  • Epic és Legendary ritkaságban találhatjuk meg, 23-24-et sebez
  • Light Ammo-t használ
  • 50 golyó fér el egy tárban
  • A padlón, chestekben Supply Droppokban és a Vending Machine-okban is megtalálható

A Slurp Juice fél másodpercenként 1 HP-t ad, egészen 75-ig. Ha teljes életerőn vagyunk, akkor Shieldet kapunk helyette.

Változtak a Supply Droppok esélyei:

  • Fegyverek
    • AR esélye 25%-ra nőtt 14.2%-ről
    • A robbanóanyagok 25%-ra csökkentek 28.5%-ről
    • Compact SMG 14.58%
    • A Sniper Rifle-ök 14.58%-ra csökkent 28.5%-ról
    • A Heavy Shotgun 10.42%-ra nőtt 7.1%-ről
    • A Minigun 10.42%-ra csökkent 14.2%-ről
    • Kikerült a Hand Cannon, a Dual Pistol és a Silenced Pistol
  • Trappek
    • A Launch Pad 44.44%-nőtt 9.6%-ról
    • A Cozy Campfire 33,33%-ra nőtt 7,5%-ról
    • A Bouncer 22.22%-ra nőtt 15%-ról
    • Kikerültek a DMG trappek
  • Heal
    • A Shield Potion 20%-ra nőtt 19.1%-ról
    • A Small Shield Potion 17.50%-ra nőtt 12.7%-ról
    • A Med Kit 13.75%-ra növekedett 6.3%-ról
    • A Slurp Juice 11.25%-ra nőtt 5.11%-ról
    • A Clinger to 10%-ra nőtt 6.3%-ról
    • A Remote Explosives 10%-ra nőtt 3.3%-ról
    • Az Impulse Grenade 10%-ra nőtt 4%-ról
    • A Chug Jug 7.5%-ra nőtt 2.1%-ról
    • Kikerült a Boogie Bomb, a grenade, a bandázs, a stink bomb, a port-a-fort és a bush
  • Alapanyagok
    • A fa 33%-ra csökkent 47.6%-ról
    • A kő 33%-ra csökkent 35.7%-ról
    • A fém 33%-ra nőtt 16.6%-ról

Gameplay

  • Változtattak az építmények életerején
    • A fafal mostantól 80 életerővel jelenik meg 100 helyett
    • A kőfal 80 életerővel 90 helyett
    • A fafal max életereje 150-re csökkent 200-ról
    • A vasfal életereje 500-ra emelkedett 400-ról
    • A vasfal építése ideje 25 másodpercre növekedett 20-ról
  • A körön is alakítottak
    • A második Safezone 150 helyett 120 másodpercet várakozik
    • A második Safezone zsugorodási ideje 120-ra változott 90-ről
    • A negyedik Safezone 120 helyett 90 másodpercet vár
    • A hatodik Safezone 60 másodpercet vár 90 helyett
    • A hetedik Safezone 45 másodpercet vár 60 helyett
    • A nyolcadik Safezone 30 másodpercet vár 60 helyett
    • A kilencedik Safezone 30 másodperc helyett 45 másodpercet vár
    • A hatodik Safezone-hoz hozzáadták a mozgó kör effektet

Javítottak az épületek elhelyezésén, most már sokkal több esélyünk lesz arra, hogy az adott fal mögé kerüljünk

A Pickaxe sebzése 75-re nőtt az ellenfél épületei ellen, krit esetén 150-re

Teljesítmény

  • Javítottak a szerverek teljesítményén az 50v50 LTM javára
  • Javítottak a custom szerverek teljesítményén a custom competitive eventek rendezésének céljából
  • Javítottak az ATK kocsik rendszerigényén

Audio

  • Mostantól térben is hallhatjuk, ha egy csapattársunk jelölt valamit, a hang az adott irányból érkezik
  • Új extra hanghatásokkal bővítették az ATK-t
    • Külön hangot kapott a jármű, amikor elpusztul
    • Külön hangot kapott a jármű, amikor vízben haladunk vele
    • Javítottak a távolodó kocsi hangján
  • Javítottak a gránátok hangjain
  • Halkítottak az AC/DC pickaxe hatásain
  • Egyedi hangot kaptak az elpusztuló kaktuszok
  • A hanghatások logikája Switch-csen megváltozott

UI

  • Alakították a lobby névtábláján, amely így jobban igazodik a hosszú nevű játékosokhoz is
  • A játékmód választás mostantól a következő sorrendben jelenik meg: Solo, Duo, Squads

Art + animációk

Bug fixek

  • A Toilet Paper animációja most már megfelelően jelenik meg

Replay System

  • Mostantól más ikon jelzi a knockolt játékosokat a replay funkción belül

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!