Nerfet kaptak az új SMG-k, de a C4-re is vár egy gyengítés

Nerfet kaptak az új SMG-k, de a C4-re is vár egy gyengítés

A közösség imái meghallgatásra kerültek!

Ma hajnalban az Epic egy hotfix szintű SMG nerfet dobott ki; a két friss jószágot, a sima SMG-t és a Compact SMG-t vették kezelésbe leginkább. A gyengítésre szükség is volt, ugyanis a két fegyver, főleg a Compact SMG olyan szinten erős volt, hogy egy picit hátrányos helyzetből alig lehetett ellenük kezdeni valamit. Az v5.10-es frissítésben az Epic nerfelte a falak, ezen belül a legalapabb elem, a Wood wall kezdő és max életerejét is, ennek köszönhetően az SMG-kkel semeddig sem tartott áttörni valakinek a védelmét.

Újra elérhető a Playground, számos változással tért vissza a közkedvelt LTM

A közösség egyik legkedveltebb módja már játszható, de előtte érdemes átbújni az összes újítást.

A közösség visszajelzései alapján az Epic Games a következő változtatásokat hajtotta végre:

  • Az SMG és a Compact SMG pontosságát 35%-ról 15%-ra csökkentették
  • Az SMG sebzését 19/20/21-ről 17/18/19-re csökkentették
  • A Compact SMG sebzését 23/24-ről 21/22-re változtatták
  • Az SMG tüzelési sebességét 13-ről 12-re csökkentették
  • A Compact SMG tüzelési sebességét 11-ről 10-re csökkentették
  • Az SMG, a Compact SMG és a Silenced SMG damage falloff értékein alakítottak, még nagyobb a sebzés csökkenésük távolabbra lövés esetén
  • A hatókörök 2400/3500/5000-ről 2000/3000/4000-re csökkentek
  • A Rare SMG és a Compact SMG drop rate-jén csökkentettek

Ha megnézzük, ezek nagyon komoly gyengítések. Az Epic Games annyira átakarta variálni a közelharc metát, hogy az eredetileg erre szolgáló SMG-ket az emberek sok esetben inkább távolra is használták. Ezekkel a változtatásokkal talán létre jöhet ismét valamilyen egyensúly a fegyverek között, és így már talán nem lesz az, hogy az Epic SCAR helyett is egy fehér Silenced SMG mellett döntenek inkább a játékosok. 

Érdekesség viszont, hogy a Drum Gunt semmilyen formában nem érinti a változás, így az a fegyver továbbra is roppant életképes maradhat. Eddig is egy erős képviselője volt az SMG-knek, most meg aztán, -hogy a versenytársait ennyire gyengítették-, főleg felemelkedhet.

Az Epic Games viszont alakítani tervez a C4-en is. A robbanóeszközt két nappal ezelőtt ideiglenesen eltávolították a játékból, mert egy bug következtében az építményeknek nem okozott sebzést, ha előtte egy játékost is elért a robbanás. A Lead Item Designer, Rook egy a témához kapcsolódó poszt alatt írta le kommentben, hogy mi történt és mik a további terveik.

Közvetlenül a v5.10 előtt egy kisebb alakítást hajtottak végre a C4-en, aminek véletlen mellékhatása lett, hogy a 600 egységnyi hatókör az épületekre, és a 400 egységnyi hatókör az emberekre összemosódott. A megoldást végül az jelentette, hogy egységes range-re hozták a két értéket, jelent pillanatban épületekre is és emberekre is 520 egységnyi körben oszt ki sebzést a Remote Explosive. Az eszközre azonban további nerfek is várnak majd, Rook elmondta, hogy a közösség szerint a C4 egyszerűen túl erős, ezért fontolóra vették, hogy csökkentik a spawn rate-jét, illetve a halmozható mennyiség számát. A változtatás a közeljövőben,-valószínűleg a következő patch-csel- érkezhet.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!