A Blizzard szerint semmi gond nincs a fejlődés sebességével

A közösség szerint egyre romlik a helyzet, de a Blizzard úgy gondolja, hogy nem lett túl nehéz a fejlődés.

Az elmúlt frissítések után sorra azt érezhettük, hogy a fejlődés csak egyre nehezebbé és nehezebbé válik. Ezt részben a stat squish-nek, részben pedig a történt előrehaladásának köszönhetjük, hiszen elvesztettük a fegyverünket. Ezt a közösség folyamatosan jelezte a Blizzard számára, és arról is biztosították a fejlesztőket, hogy szerintük ez nem a jó irány. Sokáig hallgattak arról, hogy terveznek-e valamit kezdeni ezzel a problémával, de hamarosan megtudtuk, hogy szerintük a világon semmi gond nincs a fejlődéssel az elmúlt frissítések változtatásai után.

"A pre-patch óta rengeteg hotfixet és változtatást hoztunk el nektek és ezután is ebben a tempóban folytatjuk a munkát. Érdemes letisztázni, hogy a célunk sohasem az volt, hogy lelassítsuk a fejlődést. A 7.3.5-ben eszközölt változtatásokat sokan szerették és egy tökéletes aranyközépútnak bizonyult a Legion gyors fejlődése és a Vanilla között."

Nem igazán tudjuk, hogy mire gondoltak itt a fejlesztők; hiszen a játékosok 80 százaléka csak szenved, és borzalmasan lassúnak tartja az új fejlődési rendszert. Emellett egy félmondatban azt is megemlítették, hogy a BfA-ban még nehezebb lesz megölni a mobokat, így még több időt kell fektetünk a fejlődésbe.Természetesen az senkinek sem jó, hogyha villámgyorsan felfejlődhetünk mindenféle nehézség nélkül, -de a jelenlegi rendszer inkább csak unalmassá és borzalmasan lassúvá teszi a fejlődést. Ez az első karakternél még nem tűnik fel annyira, de aki több altot is szeretne felhúzni az az utolsónál már fizikai fájdalmat érezhet a végső szinteknél. Emellett nem szabad elfelejtenünk, hogy a Battle for Azeroth jó pár új játékost húzhat be, -főleg azért mert nemrég a Blizzard úgy döntött, hogy eltörli a Battle Chest-es megoldást, így egy picit olcsóbban juthatunk hozzá a játékhoz. Másrészről pedig a meglévő játékosok a rengeteg új Allied Race miatt jó pár karaktert kiszeretnének húzni, -de ezt munka vagy komolyabb iskola mellett nem tehetik meg a jelenlegi rendszerben.

Persze ne értsen senki félre, -nem feltétlen a legutolsó szintekkel van a legnagyobb probléma, hanem a 60-80. szint közötti résszel, ami tényleg borzalmasan lassú: még a Dungeonokban is. Heirloom nélkül például a jelenlegi frissítéssel körülbelül 18(!) órába telik 60-ról 70-re lépni. A legrosszabb az egészben, hogy nem csak mindenféle XP boost nélkül nehéz a fejlődés, hanem még full Heirloomal is. Az teljesen biztos, hogy a Blizzardnak még egyszer végig kell gondolnia, hogy milyen irányba szeretné terelni a fejlődést, de ha a közösségre hallgatnak, akkor biztosan gyorsítanak rajta legalább egy kicsit. Egy kis reménysugár azért maradt, hiszen a Blizzard hajlik arra, hogy segítsen egy kicsit, de itt nem a globális problémára koncentrálnak, hanem inkább a kasztokra kíváncsiak, és onnan kérnek visszajelzést. Pedig még néha a legkönnyebben fejlődő specekkel is nehéz gyorsan megszerezni a maximum szintet.

Frissítés: 

Egy fórum posztban megerősítették, hogy a Dungeon XP-ken már javítanak, -de ez valószínűleg nem oldja meg a teljes problémát.

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!