A felfedezés örömét nagyítóval kell keresni a Boomsday Projectben, –de néhány lapot azért kiadott a Blizzard, hogy ne legyünk teljesen elégedetlenek! Ezeket nézzük meg közelebbről!
A Discover mechanika jövőjéről már írtunk korábban, amiben azt fejtegettük, hogy nagyon rossz útra terelte a képességet a Blizzard. Úgy tűnik, hogy a Boomsday Project változást hozhat az eddigi trendben, ugyanis számos lap kapta meg ezt az egyedi mechanikát. A valódi kérdés az, hogy játszható lesz-e valamelyik kártya, vagy csak dísznek rakták elénk a fejlesztőcsapat tagjai? Nézzük meg közelebbről a Discover képességet a Boomsday Projectben!
Őrült tudós, átlagos képességgel? Mennyire lehet erős Myra Rotspring?
A Deathrattle Rogue egy halott koncepció, vagy az új lapok valódi tényezővé tehetik a Standard metában? Myra Rotspringre hatalmas teher hárul ebben a feladatban!
Myra Rotspringről külön cikkben számoltunk be, így a Rogue legendary lényét itt nem is elemeznénk, hanem kezdjük is rögtön a Warrior Omega kártyájával!
Az 1 manás spell kifejezetten a Control Mech Warriorhoz készült, mivel 10 mana után már három mech lényt kaphatunk, amik a legjobb esetben Dr. Boom, Mad Genius miatt rögtön támadhatják is az ellenséges minionokat. 34 neutral Mech mellett 4 Warrior gép közül válogathatunk. Ezek legtöbbje szituációs kártya, ezért nagy eséllyel önmagukban nem akarjuk kijátszani őket. Kombózva már mindjárt más a helyzet: néhány Magnetic lényt kiveszünk és rögtön valódi fenyegetést jelenthetünk az ellenfélre. Erre viszont kevés az esély, így érdemesebb lehet valóban erős és hasznos kártyákat pakolni az Omega Assmebly helyére.
A Druid olcsó lénye csak akkor segíthet nekünk felfedezni egy varázslatot, ha van Treant a boardon. Ez a feltétel nem a második körben teljesül majd, ezért a Dendrologist inkább egy mid/lategame kártya lehet. 38 Druid spell közül választ nekünk a játék 3-at, amikből megtalálhatjuk a nekünk szimpatikusat. Általában a sebzést és a laphúzást keressük majd a legtöbbet, mert ha be is kerül valamelyik Druid pakliba, az nagy valószínűséggel a Token Treant változat lehet majd. Mivel szituációs a képessége, ezért nem érdemes nagyon erőltetni, mivel úgy tűnik, hogy a Treant koncepció egyelőre eléggé gyenge lábakon áll.
A Priest is megkapta a kötelező "ellenfél deckjéből felfedezünk" kártyát. Sokkal gyengébb értékekkel bír a lap, mint a Drakonid Operative volt pár kiegészítővel ezelőtt. Egyszerűen 2 manáért nem egy random kártyát akarunk szerezni. Felesleges lap lesz, amit valószínű nem fog erőltetni egy játékos sem.
6 manáért kapunk egy borzalmasan gyenge testet és egy 5 mana, vagy annál drágább spellt. Kicsit az Ethereal Conjurerre emlékeztet a lap, viszont az a Mage saját gyűjteményének volt része, amíg az Arcane Dynamot bármelyik class használhatja. Arénában elég jó lehet, de ladderre felesleges kísérletezni vele, érdemes magát a spellt belerakni a pakliba, mint bízni abban, hogy felfedezhetjük a Dynamo segítségével.
A Spell Hunter eddig is erőltette a Secretekre épülő kombókat, mert olcsón tudta megvédeni az arcát, továbbá az Emerald Spellstone-t is fejlesztette velük. A kérdés, hogy kell-e még több Secret a pakliba, ha igen akkor Discoverből akarjuk-e megkapni ezeket ahelyett, hogy egyből belepakolnánk a deckbe. Várhatóan próbálgatni fogják majd, de az biztosnak tűnik, hogy nem ez a lap fogja tier 1-be emelni a Spell Huntert.
A Discover mechanika továbbra is csak egy kis szelete lesz a Hearthstone-nak, de néhány pakli biztosan támaszkodhat rá a jövőben is. A Stonehill Defender és a Primordial Glyph népszerűsége várhatóan nem fog jelentősen csökkeni, amíg az új lapoknak fel van adva a lecke, hogy megtalálják a helyüket a metában.
Szerintetek az új Discover lapok közül melyek lesznek a meghatározóak?