Minimális nyeremények, maximális indulatok az európai és orosz klánok összecsapásán.
A Clan Scuffle 2018 nyarának legnagyobb World of Tanks kompetitív eseménye, ahol olyan jeles klánok feszültek egymásnak, mint a CSA és a TRIGG, de a regionális szakaszból végül a FAME és a NOMI jutottak tovább a következő szakaszba, ahol a Tornado Clan és a KOPM2, azaz a két legjobb orosz csapat ellen kellett felvenniük a harcot. Felteszem ezen a ponton mindenki előtt egy lélegzetállítóan izgalmas tankcsata parádé képe kezd körvonalazódni, de sajnos nem azt kaptuk, amit vártunk.
Egy millió aranyért
Kimondva jól hangzik, hogy erre a versenyre több, mint egy millió aranyat adott a Wargaming, de gyakorlatilag ez egy nesze semmi fogd meg jól nyeremény, amit legfeljebb prémium napokra vagy szabad XP váltásra használhatnak fel a játékosok, -na meg egy jobb klán a Global Map harcterein pár nap alatt összeszed ennyit. Ezt azért fontos megemlíteni, mert nagyon jó kiindulási alapot ad annak megértésére, hogy a beharangozott bemutatómérkőzések miért lettek ennyire egysíkúak, unalmasak és kiszámíthatóak.
Magyar játékosért szurkolhatunk a régiók összecsapásán!
Vasárnap olyan óriások mérik össze tudásukat, mint a FAME, a KOPM2 vagy épp a Tornado Energy.
Ami randomban működik, az egy e-sport bajnokságon nem
A World of Tanks versenyszférájának legmagasabb szintjére nem egyszerű feljutni, hiszen rengeteg olyan apró trükköt kell ismerni, ami egyaránt igényli a játékos lexikális tudásának gyakorlati kamatoztatását és remek helyzetfelismerési képességét, valamint a csapatjátékra való fogékonyságát, ami nélkül nem jöhet létre összehangoltan működő WoT együttes. Azok a játékosok, akiket a fent említett négy top csapatba beválogattak, olyan magas szinten játszanak ezzel a játékkal, amiről legtöbben csak álmodhatunk, és ebből a Clan Scuffle bajnokságon semmit sem láthattunk.
A számok beszélnek, a HEAT serceg
Ilyen nagy létszámú versenyeknél hihetetlenül ritka a valóban kiélezett helyzet, hiszen többnyire a tankokat látjuk helyezkedni, majd a felderített tankok pozíciójából kinyert információk alapján általában a támadó csapat egy masszív rohamot indít a pálya egy vagy több pontján, és az első lövésváltások után olyan különbségek keletkeznek a két csapat összesített HP értékeit tekintve, ahonnan fordítani lehetetlen, -de legalábbis 5000 HP hátránynál törvényszerű a vereség.
A dobogón a Tornado, a KOPM2 és a FAME
A Tornado játszi könnyedséggel nyert a NOMI ellen, majd a FAME a KOPM2-vel szemben vesztett az elődöntőben, így a döntőt a két orosz válogatott játszhatta le, akik közül a KOPM2 bizonyult jobbnak. Nézői szemmel a leginkább az hiányzott a versenyből, hogy nem láthattunk egy monumentális megmozdulást sem, ami a verseny technikai részének, valamint a csekély nyeremények számlájára írható. A HP elfogyott, a tankokat kilőtték, de mi ebből szinte semmi lényegit nem láttunk, -így aztán csak remélni lehet, hogy nem a 15v15 lesz a World of Tanks e-sport jövője.
Nektek hogy tetszett a bajnokság? Vajon milyen formátumban térhet vissza a WoT e-sport 2018 utolsó negyedévében?
KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!