Úgy néz ki, hogy a Battle for Azeroth-nak csak egyetlen hibája van, de az nagyobb, mint eddig gondoltuk volna.
Ma, azaz augusztus 21-én elérkeztünk az új kiegészítő második resetjéhez, így már bőven volt ideje szinte mindenkinek legalább egy karaktert felhúznia 120-ra. A közösség nagy része szinte semmi komolyabb gondot nem vett észre a kiegészítővel kapcsolatban, sőt a legtöbb dolog tökéletesen sikerült és az új zónákba is mindenki egyből beleszeretett. Az egyetlen hiba viszont igen komoly lett és a legnagyobb gond, hogy a Blizzard nem is tekinti igazán problémának, pedig a közösség már többször panaszkodott miatta és nem csak a BfA-ban, hanem a Legionben is. Nem másról van szó, mint a szint és Item Level Scalingről, ami miatt egyszerűen egyre gyengébbek leszünk, minél nagyobb szintet érünk el.
Erre rátesz egy lapáttal az is, hogy a Legendary tárgyainkat csak 115-ig használhatjuk, így egyszer csak azt vehetjük észre, hogy a nagy fejlődés közben borzalmasan legyengültünk. Ennek a kicsúcsosodása 120-on ér el minket, amikor bizony rá kell jönnünk, hogy egy 110-115-ös ellenfél is agyonver PvP-ben, miközben jóval kevesebb HP-ja van. Sajnos nem csak a PvP-ben, de a PvE-ben is érezhető a hatás, hiszen az iLevellel is növekszik a mobok HP-ja, így itt is csak egyre gyengébbnek érezzük magunkat, pedig folyamatosan fejlesztjük a karakterünket. Ez pedig a rossz érzés mellett egy borzalmasan kontraproduktív "exploitot" is hozott magával, mivel ha levesszük a nyakláncunkat és a trinketjeinket, akkor drasztikusan leesik az iLevelünk, így a mobok HP-ja is jócskán lejjebb megy, míg a mi karakterünk egész keveset érez meg a dologból, így sokkal gyorsabban megölhetjük a az ellenfeleket, mintha a teljes szettünkben lennénk.
Természetesen ez csak akkor működik, ha eladjuk vagy bankba tesszük az adott tárgyakat, de már az első csoportnál észrevehetjük, hogy szemmel láthatóan könnyebb dolgunk van, pedig gyakorlatilag legyengítettük magunkat. Szerencsére a Blizzard nem arról híres, hogy ne válaszolna ezekre az aggodalmakra, így gyorsan meg is kaptuk az ő álláspontjukat, amiben azt mondják, hogy nem szerettek volna újra olyan Mythic gearrel rendelkező halálosztókat kreálni, akik nem is használják a legfőbb spelljeiket csak az instant AoE-kat, hogy minél gyorsabban lehentelhessék a mobokat. Ennek még igazat is adhatunk, de az még mindig nem kifogás arra az anomáliára, ami jelenleg fennáll. A közösség egyértelműen túlzásnak tartja a jelenlegi helyzetet, így csak remélni tudjuk, hogy a fejlesztők végül belátják, hogy nem ez a legjobb megoldás.