A Boomsday Projecttel kapcsolatos tucatnyi kérdést élőben válaszolta meg Dean Ayala, a legfontosabb témákat mutatjuk be nektek!
A nemrég véget ért Gamescom több szempontból is érdekes volt a Heathstone játékos szemüvegén keresztül. A legjobb cosplayerek egy színvonalas versenyen mérték össze a kreativitásukat, aminek a legjobb pillanatait megnézhetitek az alábbi cikkben.
Egyedi lapok, amelyekkel fel lehetne dobni a Boomsday Projectet
A mesekártyázás rajongói nem csak különleges lapokat, de fantasztikus öltözékeket is terveztek az elmúlt héten. Bemutatjuk a legjobb alkotásokat!
Thijs is kinn volt, a profi holland streamer közel hat órán keresztül streamelt egyenesen az arénából, és számos izgalmas pillanatot köszönhetünk neki. Többek között az interjút Dean „Iskar” Ayala-val, aki nem más, mint a Hearthstone Senior Game Designere. Rengeteg izgalmas kérdést tárgyaltak meg a streamen, amiből a legfontosabb témákat most itt is olvashatjátok.
Quest Rogue és a megugró népszerűség
Elképesztően gyakori a küldetésre építő Rogue jelenleg a ladderen, legyen az a legenden belül, vagy alacsonyabb rankokon. Nem lehet összehasonlítani a Rogue vs. Control meccseket azonban a régi 90-10-es Control Warrior vs. Freeze Mage összecsapásokkal. Valahol a 70-30-as határnál megáll a dominancia, ami még így is brutális, igaz legenden belül ennyire azért nem durva a helyzet, a játékosok kevesebb hibája és a kevésbé egyoldalú matchupok miatt.
Wildon belüli egyensúly
Ayala a kiegészítő megjelenése előtt a leginkább a Glinda Crowskin + Mechwarper miatt aggódott, de úgy tűnik, hogy egyelőre nem nyúlnak egyik kártyához sem. Sokkal nehezebb egy kombónak brokenné válnia (ld. Naga Sea Witch + Giantek), mivel az összes eszköz a játékosok kezében van, hogy ezt megakadályozzák. Ha lesz olyan kombó, ami teljesen elrontja a játékélményt akkor belenyúlnak a Wildba, de egyelőre nem találták még meg a játékosok ezt a szinergiát.
Hello-Hello-Hello
A Giggling Inventor jelenlegi dominanciáját megbecsülni sem tudták, hiába voltak meggyőződve arról, hogy azért elég jó kártyát raktak össze a fejlesztés során. Jelenleg a statisztikákat és a visszajelzéseket figyelik, ezek határozzák meg a döntéseiket a változtatásokkal kapcsolatban.
Legend és a matchmaking
Az egyik legkritikusabb pontja a Hearthstone-nak a legenden belüli meccskeresési algoritmus. Nincs rá valódi megoldás, hogy elkerülhető legyen az a furcsa és frusztráló helyzet, hogy a magasabb rankon egymás után akár többször is ugyanazt az ellenfelet dobja be a rendszer. Dolgoznak a kijavításán, de nem találják még egyelőre a helyes módot. Addig is várj minden high legend meccs előtt 20 másodpercet, ha el akarsz kerülni egy bizonyos játékost.
Druid és az Ultimate Infestation
Úgy tűnt a megjelenés előtt, hogy a Druid ismét broken lesz, de jelenleg a számok ezt megcáfolják. A UI Ayala szerint hiába erős, ha csak abból indulunk ki, hogy 10 manáért N’zothot és Aviana + Kun kombókat lehet előadni, akkor mindjárt másképp tekinthetünk a 17 manányi „csalásra”. Nem a UI a gond, hanem a rampelés (Wild Growth, Nourish). Ezzel mindenképp foglalkoznak majd a designerek jövőben.
Deathknightok és Hero Cardok
Iksar kifejezetten örül, amikor rotálnak majd a DK-k, mivel Rexxar, Jaina, Gul’dan végtelen erőforrással rendelkeztek és ők nem ezt az irányt preferálják. Azonnali hatást várnak el ezektől a speciális kártyáktól és nem azt, hogy csak azért nyerjen a játékos, mert időben felhúzta a DK-t és onnantól csak nyomkodja a Hero Powert.
Whizbang, te csodálatos teremtés
Eredeti verziójában egy teljesen elborult ötletet fogalmaztak meg a készítők. Whizbang mostani képessége (random deckrecept a játékban található 18 közül), helyett az alábbi szöveget írták a legendás kártyára: „A mérkőzés elején a sajátod helyett, megkapod egy más játékos pakliját.” Ezt azt jelentette volna, hogy a ladderen épp játékban lévő paklik közül véletlen módon kapsz egyet és azzal kell megvívnod a meccsedet. A Basic Mage deckektől kezdve a legdurvább Tier 1 paklikkal is megjutalmazhatott volna a játék. Mindenki maga döntse el, hogy ez a megoldás neki, hogy tetszene a mostani metában.
A többi kérdést és választ megnézhetitek az alábbi videóban.
Mindenképp érdemes rászánni az időt, ha szeretnétek többet megtudni a Hearthstone tervezőasztalánál történt izgalmas dolgokról.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!