A régi jó Mechekből nem maradt semmi... Vagy mégsem ennyire egyértelmű a helyzet?

A régi jó Mechekből nem maradt semmi... Vagy mégsem ennyire egyértelmű a helyzet?

Berozsdásodtak-e a gépek idővel, vagy csak elsőre tűnhet úgy, hogy régen minden szebben csillogott?

A Goblin vs Gnomes megjelenésével érkeztek a Mechek a játékba, amik azóta is népszerű szereplői a Wild pakliknak. A Boomsday Project részben visszatért a játék hőskorához, hiszen újra visszahozták a gépeket a Standard formátumba. Tekintsünk vissza közösen a GvG masináira és vessük össze a mostani felhozatallal!

Csavarbolt

A legolcsóbb lények óriási nyomást helyeztek rögtön az ellenfélre. A Cogmaster + Coin + Cogmaster mellé második körben érkezhetett az Annoy-O-Tron a boadunkra és rögtön kereshette az ellenfél a Concede gombot. A Boomsday Project sokkal jobban figyelt az egyensúlyra, és átlagos erősségű kártyákkal duzzasztotta fel a gépek sokaságát. Se a Faithful Lumi, se a Mecharoo nem lesz kötelező eleme az összes Mechpaklinak, mint volt a GvG-ben a Clockwork Gnome és a Cogmaster.

Akciós kínálat

A Mechwarper broken volt. Egyszerűen az, hogy két kör alatt kiszórhattuk az egész kezünket, plusz szinte minden topdeck is kifért a manacsökkentés miatt, brutálisan gyorssá tette a Mech-deckeket. A Galvanizer egy sokkal visszafogottabb és szituációsabb kártyaként érkezik a játékba, hiszen csak azt a néhány Mechet olcsóbbítja, ami épp a kezünkben van. Azért a Boomsday Projectet sem kell félteni, hiszen az Upgreadable Framebot az egyik legerősebb 2 drop lesz, ami valaha a játékba került. Főleg, hogy a Magnetic kombókhoz olcsón ad egy jó testet, így szinte biztosan alapkártya lesz az összes gépesített pakliban.

Gépelemek

Három manán, vagy azon felül, ismét csak a GvG lapjai viszik el a „mechanikus pálmát”. A Spider Tank, és mellette a Tinkertown Technician egy erős testet adott olcsón, 4. körben meg érkezhetett a Piloted Shredder, a játék valaha volt egyik legerősebb lapja, vagy a Mechanical Yeti, aminek szintén nincs oka a szégyenkezésre. A Boomsday Project elég szegényes az igazán erős 3-4 dropokban. Választhatunk, hogy gyenge testért cserében akarunk sebezni kettőt valahova (Spring Rocket), vagy a boardot akarjuk stabilizálni egy nagyobb taunttal (Bronze Gatekeeper). A Piloted Reaper csak akkor éri meg igazán, ha egy Framebotot idéz meg, különben egy gyenge lapként számolhatunk vele. Önmagában nincs valódi erejük a Boomsdayes lapoknak, főleg a szinergiákra épülnek.

Kötelező szerviz

Dr. Boom álmatlan éjszakákat okozott mindenkinek, a Fel Reaver egy nagyon gyors és erős kártya volt nem csak a Mech paklikban. Most a Zilliax erejében bízhatunk, hiszen a rengeteg effekt elég jó szinergiákra lehet képes, a Wargear meg egy neutral Blessing of Kingsként segítheti a Midrange változatokat. A Giggling Inventor a Sludge Belcher pótlására érkezett és ennek a feladatnak egész jól eleget is tesz. Öt manáért építettünk egy vállalható boardot, amit nehéz megoldani egy kör alatt az ellenfélnek. Ezzel falat is emeltünk a gyorsabb paklik elé, és további mágnesezéseket helyeztünk kilátásba. Kérdés, hogy lesznek-e gyors paklik, amik ellen kell majd nekünk ez az effekt.

Ahogy láthatjátok, a Goblin vs Gnomes sokkal jobban épített az önmagukban erős lényekre, hiszen a Magnetic mechanika még gondolatban sem létezett. Ezzel szemben a Boomsday Project inkább a szinergiákra megy rá, így önmagukban a lényeg sokkal-sokkal gyengébbek, mint korábbi társaik voltak.

Szerintetek elég erősek lesznek ezek a Mechek, hogy újra építhessünk köréjük erős paklikat? Ha választanotok kéne mit hoznátok vissza a GvG-ből?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések