Elég volt a túl sok sebzésből, gyengülnek a rúnák!

Elég volt a túl sok sebzésből, gyengülnek a rúnák!

A Riot közzétette a következő, –rúnákat érintő– változtatások terveit; nerfek várhatóak.

A LoL folyamatosan változó világának rendkívül hangsúlyos részét képezik maguk a rúnák. Kiegyensúlyozás szempontjából sem egyszerű a kérdés, ugyanis egy apró változtatás is hatalmas játékmenetbeli átalakulást eredményezhet. Számos hős felemelkedése, illetve bukása is a rúnaváltoztatásoknak volt köszönhető. Az elmúlt napokban egy igen érdekes téma ütötte fel a fejét a fórumokon, miszerint az Electrocute rúna helyett vissza kéne hozni a jó öreg Thunderlords Decree-t. A szorgos Rioterek ezúttal nem siklottak el a rúnákat érintő kérdés mellett, és részletesebb betekintést engedtek az elkövetkező változtatások terveiről.

Furcsa trónbitorlók: AP Tryndamere

Ha szeretitek a különleges párosításokat, akkor ezt az AP Tryndamere-t nektek találták ki!

A felmerülő kérdésre adott válaszuk alapján, már ők is dolgoznak, egy –többek között az Electrocute rúnát is érintő– átalakításon. Maple Nectar Rioter szerint a megoldás ebben a helyzetben nem a régi Thunderlord's visszaállítása, hanem a meglévő rúnák átdolgozása, illetve finomhangolása. Alapvetően céljuk, a rúnák sebzésének csökkentése, amit az újratöltési idő lerövidítésével kompenzálnának, –így növelve a tényleges prokkok számát, adott időn belül. Ez nem alapokig terjedő átalakítást jelent, de lényegesen javíthatja az ösvényfázis és a játékmenet dinamikáját. A Rioter posztolónak adott válaszában továbbá közzétette a következő PBE frissítéssel bekerülő rúnákat érintő változtatásokat. A listán nem szereplő Aery és a Comet rúna jövőbeli átdolgozásának lehetősége is szóba került, de erről nem közöltek részletesebb információt, csak hogy megkezdték a tervezést az átalakítással kapcsolatban. A korábban említett változásokat közlő listát a továbbiakban olvashatjátok.

Electrocute


Sebzés: 50-220 (+50% alap AD)(+30%AP) helyett 30-180 (+40%alap AD)(+25%AP)
Újratöltési idő: 50-25 helyett 25-20

Cheap Shot


Sebzés: 15-40 helyett 8-40

Sudden Impact


Lethality (halálosság) bónusz: 10 helyett 7
Magic Penetration (varázstörés) bónusz: 8 helyett 6

Celerity


Bónusz mozgási sebességből átalakított AD: 9.6% helyett 6%
Bónusz mozgási sebességből átalakított AP: 16% helyett 10%

Scorch


Sebzés: 20-60 helyett 10-30
Újratöltési idő: 20 helyett 10

Ez elsősorban arra is válasz, hogy sokak szerint túl sok a sebzés mostanság és leginkább minden az all in helyzetekről szól; nem nagyon látunk kisebb cseréket, ha valaki bemegy egy helyzetbe, akkor ott gyilkosság születik a helyzetek nagy részében. Az már más kérdés, hogy ki hal meg. Ezekre a változtatásokra többek közt azért is volt szükség, mivel a korábbi rúnák eltűnésével, amivel többek közt páncélt, mágikus ellenállást és HP tudtunk szerezni. Mindenki törékenyebb lett, ez különösen igaz a nem tank karakterekre, ezért is érezzük azt, hogy sokkal halálosabb a játék ilyen téren.

Ti mit gondoltok? Szerintetek is ez változtatás kellett a rúnáknak?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!