Megérkezett az eddigi leghalálosabb Shotgun - v5.20 Patch Notes

Megérkezett az eddigi leghalálosabb Shotgun - v5.20 Patch Notes

Egy teljesen új LTM, rengeteg apró változás és a sok SMG után egy érdekes shotgun is landolt a játékban.

Újból eltelt két hét, és az apróbb Content Update után megérkezett a szezon második komolyabb frissítése. Egy darabig még biztos nem lesznek elérhetőek a szerverek, de addig is nézzük meg milyen újdonságokat hozott a mai frissítés:

Fegyverek és Tárgyak

Megérkezett a Double Barrel Shotgun

  • Epic és Legendary ritkaságban lelhetünk rá
  • A padlón, chestekben, Supply Droppban és Vending Machine-ban is megtalálhatjuk
  • Magas burst sebzéssel rendelkezik nagyon közelre, de minél messzebb vagyunk annál gyengébb lesz
  • 10 sörétet lő ki, mint a többi Shotgun, de nagyobb a szórása és kisebb a kritikus sebzés szorzója (1,25x), ezenfelül pedig 2 másodpercenként váltogathatjuk
  • Az Epic 143, míg a Legendary 150 sebzést okoz SÖRÉTENKÉNT extrém közelről

Alakítottak a Vending Machine-on: Kevesebbe kerülnek a tárgyak, több helyen spawnolnak és nagyobb esélyünk van a magasabb szintű fegyverekre/tárgyakra

  • Common Vending Machine 
    • 7,27% helyett 6,67% esélye van spawnolni.
    • 100 alapanyag helyett csak 75-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
  • Uncommon Vending Machine
    • 14,55% helyett 20% esélye van spawnolni
    • 200 helyett 150-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
  • Rare Vending Machine
    • 14,55% helyett 20% esélye van spawnolni
    • 300 helyett 225-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
  • Epic Vending Machine 
    • 5,45% helyett 18,67% esélye van spawnolni
    • 400 helyett 300-ba kerülnek a fegyverek/tárgyak
  • Legendary Vending Machine
    • 3,64% helyett 8% esélye van spawnolni
    • 500 helyett 375-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
  • Annak az esélye, hogy egy bizonyos területen nem spawnol Vending Machine 54,67%-ról 26,66%-ra csökkent

Nerfelték a Remote Explosives-t

  • 4 helyett csak 3-at droppol
  • 10 helyett maximum csak hat lehet nálunk egy slotban

Pontatlanabbak leszünk ugrás és futás közben a Dual Pistols-al, az SMG-kkel és a Hunting Rifle-lel

Játékmenet

Új LTM: Steady Storm

  • Ezúttal a vihar nem részletekben, hanem folyamatosan záródik körülöttünk nekünk pedig csak annyi a dolgunk, hogy haladjunk és megöljünk mindenkit, aki a szemünk elé kerül

Részletek:

  • Egy kör, ami 15 percen át záródik körülöttünk
  • Nincsenek biztonsági zónák. Folyamatosan figyelnünk kell, hogy hova szűkül pontosan a vihar
  • A vihar 10-et sebez másodpercenként
  • A profil statokat számolja a játékmód

A fegyver elsütése mostantól jobban követi majd az aktuális pozícióját a játékosnak, ezzel elkerülvén azt, hogy guggolás közben álló magasságból lövünk vagy fordítva

A guggolás mostantól nem szakítja meg az emote-okat, de nem is használhatjuk emote közben (Köszi, Sherlock!)

Teljesítmény

  • Optimalizálták a Switch verzió videokártya kihasználását 
  • Optimalizálták az épületek pusztulását robbanás esetén, hogy csökkentsék a szerverek terheltségét
  • Az építőelemeknek mostantól hatékonyabban használják ki a hálózatot, ha sebzést kapnak
  • A közelharci támadások vonalai mostantól kisebb hálózati igénnyel rendelkeznek
  • A C4 hálózat használatát is, a robbanás hangját mostantól nem hallják azok, akik a hatókörön kívül tartózkodnak

Audio

  • Új hangokat adtak hozzá a gránátokhoz
  • Mostantól lehet dudálni az ATK-val
  • Mostantól egy jármű elpusztítása kevésbé hangos
  • Mostantól hangeffekt jelzi, ha spectate közben egy csapattárs kilépett
  • A Locker menüben külön hang jelzi, ha az adott glider nincs kiválasztva

UI

  • A küldetések menü mostantól elérhető in-game is
  • A menüben a küldetések feloldását most már egy visszaszámlálás jelzi, ha kevesebb, mint 13 óra van hátra

Art+Animation

  • Frissítették a fény karaktereken való megjelenését
  • Új animációkkal bővültek a gránátok

Replay System

Több, mint fél tucat bugot javítottak ki a játék ezen részénél!

Bugfixek

  • Pár skin mostantól nem blokkolja majd a célkeresztünket
  • Eltűnnek a láthatatlan falak
  • A Slurp Juice mostantól nem healeli a fektetett játékost

KÖVESS MINKET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések