Egy teljesen új LTM, rengeteg apró változás és a sok SMG után egy érdekes shotgun is landolt a játékban.
Újból eltelt két hét, és az apróbb Content Update után megérkezett a szezon második komolyabb frissítése. Egy darabig még biztos nem lesznek elérhetőek a szerverek, de addig is nézzük meg milyen újdonságokat hozott a mai frissítés:
Fegyverek és Tárgyak
Megérkezett a Double Barrel Shotgun
- Epic és Legendary ritkaságban lelhetünk rá
- A padlón, chestekben, Supply Droppban és Vending Machine-ban is megtalálhatjuk
- Magas burst sebzéssel rendelkezik nagyon közelre, de minél messzebb vagyunk annál gyengébb lesz
- 10 sörétet lő ki, mint a többi Shotgun, de nagyobb a szórása és kisebb a kritikus sebzés szorzója (1,25x), ezenfelül pedig 2 másodpercenként váltogathatjuk
- Az Epic 143, míg a Legendary 150 sebzést okoz SÖRÉTENKÉNT extrém közelről
Alakítottak a Vending Machine-on: Kevesebbe kerülnek a tárgyak, több helyen spawnolnak és nagyobb esélyünk van a magasabb szintű fegyverekre/tárgyakra
- Common Vending Machine
- 7,27% helyett 6,67% esélye van spawnolni.
- 100 alapanyag helyett csak 75-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
- Uncommon Vending Machine
- 14,55% helyett 20% esélye van spawnolni
- 200 helyett 150-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
- Rare Vending Machine
- 14,55% helyett 20% esélye van spawnolni
- 300 helyett 225-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
- Epic Vending Machine
- 5,45% helyett 18,67% esélye van spawnolni
- 400 helyett 300-ba kerülnek a fegyverek/tárgyak
- Legendary Vending Machine
- 3,64% helyett 8% esélye van spawnolni
- 500 helyett 375-be kerülnek a fegyverek/tárgyak
- Annak az esélye, hogy egy bizonyos területen nem spawnol Vending Machine 54,67%-ról 26,66%-ra csökkent
Nerfelték a Remote Explosives-t
- 4 helyett csak 3-at droppol
- 10 helyett maximum csak hat lehet nálunk egy slotban
Pontatlanabbak leszünk ugrás és futás közben a Dual Pistols-al, az SMG-kkel és a Hunting Rifle-lel
Játékmenet
Új LTM: Steady Storm
- Ezúttal a vihar nem részletekben, hanem folyamatosan záródik körülöttünk nekünk pedig csak annyi a dolgunk, hogy haladjunk és megöljünk mindenkit, aki a szemünk elé kerül
Részletek:
- Egy kör, ami 15 percen át záródik körülöttünk
- Nincsenek biztonsági zónák. Folyamatosan figyelnünk kell, hogy hova szűkül pontosan a vihar
- A vihar 10-et sebez másodpercenként
- A profil statokat számolja a játékmód
A fegyver elsütése mostantól jobban követi majd az aktuális pozícióját a játékosnak, ezzel elkerülvén azt, hogy guggolás közben álló magasságból lövünk vagy fordítva
A guggolás mostantól nem szakítja meg az emote-okat, de nem is használhatjuk emote közben (Köszi, Sherlock!)
Teljesítmény
- Optimalizálták a Switch verzió videokártya kihasználását
- Optimalizálták az épületek pusztulását robbanás esetén, hogy csökkentsék a szerverek terheltségét
- Az építőelemeknek mostantól hatékonyabban használják ki a hálózatot, ha sebzést kapnak
- A közelharci támadások vonalai mostantól kisebb hálózati igénnyel rendelkeznek
- A C4 hálózat használatát is, a robbanás hangját mostantól nem hallják azok, akik a hatókörön kívül tartózkodnak
Audio
- Új hangokat adtak hozzá a gránátokhoz
- Mostantól lehet dudálni az ATK-val
- Mostantól egy jármű elpusztítása kevésbé hangos
- Mostantól hangeffekt jelzi, ha spectate közben egy csapattárs kilépett
- A Locker menüben külön hang jelzi, ha az adott glider nincs kiválasztva
UI
- A küldetések menü mostantól elérhető in-game is
- A menüben a küldetések feloldását most már egy visszaszámlálás jelzi, ha kevesebb, mint 13 óra van hátra
Art+Animation
- Frissítették a fény karaktereken való megjelenését
- Új animációkkal bővültek a gránátok
Replay System
Több, mint fél tucat bugot javítottak ki a játék ezen részénél!
Bugfixek
- Pár skin mostantól nem blokkolja majd a célkeresztünket
- Eltűnnek a láthatatlan falak
- A Slurp Juice mostantól nem healeli a fektetett játékost