Vannak dolgok, amiken dolgozni kéne a fejlesztőknek. Tíz pontban felsoroljuk a Hearthstone-ban mindazt, ami rossz!
"Nem minden golden legendary, ami fénylik", tartja a mondás. A Hearthstone-nak rengeteg pozitívuma van, de a mostani időszakban inkább a negatív hangok erősödtek fel, és ennek csak a csúcsa, hogy több streamer és profi is inkább átmegy más kártyajátékokkal játszani. Összeszedtük tíz pontban, hogy mi a gond jelenleg a HS-sel!
10. Hiányoznak az új játékmódok!
A Tavern Brawl óta semmilyen újítás nem érkezett a kliensbe ezen a területen. Gyakorlatilag az Arena és a Casual / Ranked, amik között lehet választani.
9. A kalandok helyett kizárólag kártyacsomagokat kapunk évente háromszor!
Valamivel fenn kell tartani a Standard formátum lapkészletét, de ezzel rengetegen rákényszerülnek a pakkok valódi pénzből történő megvásárlására.
8. Az egyszemélyes módokért nincs valódi jutalom!
A Puzzle Lab hiába volt egy kiváló elképzelés, –rengetegen legyintettek rá, mert ismét csak egy hátlappal bökte ki a szemünk aBlizzard az utolsó pálya teljesítése után.
7. A Wildnak gyakorlatilag nincs értelme!
Hiába van két formátum, ha a támogatást, versenyeket csak az egyik kapja meg. Egy hóvégi listáért megy a harc a Wildban, ami nem motiválja a játékosokat arra, hogy időt és energiát fektessenek a "másik" formátumba.
6. Bugok a játékon belül!
Illidan, Myra's Unstable Element, Supercollider... Csak néhány lap, ami nem működik megfelelően. Hogy mikor javítják majd ki, azt senki sem tudja...
5. Spectate bugok!
Csak be akarunk menni egy barátunk meccsébe, esetleg verseny közben akarunk egy kiélezett összecsapását közvetíteni? Hajrá, –de semmi sem garantálja, hogy nem lesznek lebegő kártyák, láthatatlan fegyverek és folyamatosan égő kötél.
4. Tournament mód elhalasztása (lehet, hogy örökre)!
Egyelőre úgy tűnik, hogy nem lesz kliensen belül lehetőség a versenyek lebonyolítására és marad a kiszolgáltatottság a kliens és a szerverek felé.
3. A legenden belüli meccskeréses még mindig rossz!
Nem képes valódi megoldást találni a problémára a fejlesztő csapat és muszáj a komolyabb játékosoknak reménykedni, hogy ne dobja össze ötödjére is ugyanazzal az ellenféllel, vagy ne legyen az ellenfél több ezer helyezéssel eltérő szinten.
2. A meta alakulása és a lassú reagálás!
A Patches the Pirate 14 (!) hónapot várt a nerfre, a Druidstone elkerülhetetlen minden kiegészítőben, a Rogue Questet lehet, hogy harmadjára is gyengíteni kell. Polarizált mérkőzések és öt-hat pakli határozza meg a mindennapokat.
1. Unalmas a játék!
Lassan átcsapnak a mérkőzések egyjátékos passziánszba, mert nincs ráhatásunk az összecsapások kimenetelére. Kő-papír-olló minden párosítás, aminek az elején elgondolkodhatunk, hogy az első körökben érdemesebb megkeresni a "Concede" gombot, mint értelmetlenül elpazarolni tíz-húsz percet, mert úgy is a másik nyer, ha counter paklival találjuk magunkat szemben.
Ti mit utáltok a leginkább a Hearthstone-ban?