Vér és verejték árán, de javít az Azerite Armorok helyzetén a Blizzard

Vér és verejték árán, de javít az Azerite Armorok helyzetén a Blizzard

Sokak szerint az Azerite Armorok megszerezhetősége volt a kiegészítő legnagyobb problémája, ezért a Blizzard most javít rajta.

Az Azerite Armorok már a kiegészítő eleje óta problémát jelentenek a közösség szemében. A kezdetekben azzal volt gond, hogy borzasztó nehéz felhúzni a Heart of Azeroth-unkat olyan szintre, hogy legalább kettő vagy három trait-et is kinyithassunk benne. Ez természetesen az idő múlásával kezdett megoldódni, hisz passzív játékkal, folyamatos Azerite farm nélkül is eljuthattak a játékosok a kívánt szintig. Ekkor jött viszont a hidegzuhany, mivel jelenleg kétféleképpen szerezhetünk magasabb szintű Azerite Armort. Az első lehetőségünk Uldir, ahol több boss is dobhat nekünk különböző darabokat, de erre hetente csak egy esélyünk van. A második opció hasonlóan limitált és szerencsefüggő, mivel ott a heti mythic+ ládánkból van esélyünk egy jókora medencéből megkapnunk a három tárgy valamelyikét, –ha pedig minden összejön, és a hetek elteltével már csak egy Armort kell megszereznünk, akkor a lehetőségeink még kisebbek lesznek.Vegyük például a Cloth Chest darabot, ami velem se volt igazán kedves. A ládán kívül, Uldirban csak egyetlen bossból –név szerint Mythraxból– szerezhetjük meg, így valljuk be, még a rerollal is vajmi kevés esélyünk van arra, hogy legalább egy kisebb upgrade-et kapjunk. Ez a rendszer tehát egy kicsit unfairnek tűnt és egyre inkább egy kaszinóra hajlott a jelenlegi patch végjátéka, köszönhetően a személyes lootnak is. Jó pár Reddit poszt után viszont megtört a jég, hisz egy játékos olyan jól összeszedte a rendszer hibáit, hogy a közösségtől 58 goldot és közel 10 ezer upvote-ot kapott. Ekkor már a Blizzard is úgy döntött, hogy tisztázza a helyzetet és komoly megoldást ígér a jövőre nézve. A teljes kék poszt borzasztó hosszú lett, de nézzük a legfontosabb információkat:

  • A Blizzard elismerte, hogy az Azerite Armoroknak akadnak hibái, –mint például a megszerezhetősége, a traitek fontossága és mélysége

Ez azért nagyon fontos, mert eddig általában előhúzták a jól ismert "azt hiszitek, hogy ez kell nektek, de valójában nem, mivel mi jobban tudjuk" kártyát. Szerencsére most már ők is belátták, hogy valami nem teljesen tökéletes a rendszerrel, így a 8.1-ben komolyan átdolgozzák az egészet, de még előtte is kapunk egy kisebb fixet.

  • Hamarosan: Az Azerite Armorokat több helyről is beszerezhetjük majd, valószínűleg az Emissary jutalmakból kaphatunk 370-es, a második szezonban pedig annál is nagyobb geart, ez az iLevelünktől függ majd

A legnagyobb problémát már ezzel megoldották. A jelenlegi frissítésben 370 iLevel lesz a határ, de a második szezonnal –tehát az új raid megérkezésekor– ez még feljebb emelkedik.

  • 8.1-es frissítés: Az Azerite Armorok egy újabb kört is kapnak, tehát már nem csak négy, hanem öt traitet szerezhetünk meg, eközben pedig folyamatosan erősítenek a gyengébb traiteken, –és még újak is érkeznek

Újabb remek változtatás, mivel az ötödik kör lecsökkenti a különbséget egy-egy Azerite Armor között, így nem lesznek olyan élesek az ellentétek és sokkal boldogabbak lehetünk akkor is, ha papíron az egyik leggyengébbet kapjuk. A traitek erősítése megint csak tökéletes lépés, mivel jelenleg jó pár gyengébb van belőle a játékban, ami teljesen tönkreteheti a megszerzett Armorunkat.

A változtatásokkal egészen biztosan elégedettek lehetünk, –és külön érdemes kiemelni azt is, hogy a fejlesztők figyeltek arra, hogy bárkinek elérhetőek legyenek a nagyobb Azerite Armorok. A 8.1 megjelenéséről egyelőre vajmi keveset tudunk, de október 8-án megkezdődik a Siege of Zuldazar (a BfA második raidjének) tesztelése.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!