A közösség kérte, az Epic pedig elfogadta!
Twitteren jelentette be az Epic Games vezető játékdizájnere, hogy tisztán és érthetően hallottak minket az épületeken átütő robbanások helyzetéről, így egyelőre minden visszatér a régi kerékvágásba:
We'll be reverting the explosive damage change today - thanks for your feedback ????
— Eric Williamson (@erwil9) 2018. november 2.
A Redditen pedig a következőket mondta:
"Sziasztok, visszavonjuk a tegnapi frissítésben bekerült falon átütő robbanásokat. Nagyra becsüljük a visszajelzéseiteket az üggyel kapcsolatban! Rengeteg tippet kaptunk arról, hogy hogyan tudnánk jobban értékelni az agresszív játékstílust, és ezt észben tartjuk majd a jövőben is. Jelenleg azon dolgozunk, hogy ezek a változtatások eltűnjenek minél hamarabb és frissítjük a játékot, amint megvagyunk vele."
Természetesen a kommentek között szinte mindenki azonnal elkezdte dicsérni a villámgyors reakciót, de azért még így is voltak néhányan, akik semmivel sem elégedettek. Tényleg egészen váratlan volt, hogy egy nap után már ki is szedjék ezt az újítást, de ezek szerint ők is belátták azt, hogy ez nem segít a játékon. Mostanában sokkal több mindent próbál ki az Epic, mint az előző hónapokban. A Glider Re-deploy rendszer egy egészen érdekes újítás lett, ami végül közel sem szedte szét úgy a játékot, mint az elsőre gondolta volna a közösség. A falon átütő robbanásokra viszont nincs mentségük és elég adatot gyűjtöttek ahhoz, hogy visszavonják ezt a változtatás. Nem lepődnénk meg, ha valamikor a jövőben még visszatérne kicsit máshogy ez a mechanika, de egy ideig szerencsére búcsút mondhatunk neki.