Kissé átalakítva, de marad a Glider Redeploy - v6.30-as frissítés

Kissé átalakítva, de marad a Glider Redeploy - v6.30-as frissítés

Ezenfelül pedig befutott az új fegyver és a Food Fight LTM is!

Elérkeztünk ismét a szokásos heti patch-ünkhöz, a játéktól most 1-2 órára búcsút kell vennünk, amíg az Epic frissíti a szervereket, de mindenképp megéri várni, ugyanis rengeteg érdekesség érkezett a v6.30-cal. Kezdésnek bekerült a játékba a Mounted Turret, illetve mostantól a standard módokból (Solo, Duo, Squad) kivették a glider re-deploy funkciót, ne vessétek le magatokat innentől kezdve a mélybe, mert csúnya vége lesz! Most pedig nézzük a többi változást!

Új LTM: Food Fight (Kajacsata)

A Durrr Burger és a Pizza Pit csatája elkezdődött. Két csapat küzd majd egymással a pálya két oldalán. Egy hatalmas fal választja majd el őket középen. Építs egy erődöt, hogy megvédd az éttermed kabaláját. Amikor eltűnik a válaszfal, öld meg az ellenfél kabaláját és nyerd meg a meccset.

Részletek:

  • Egy áthatolhatatlan akadály kerül a pálya közepére az első pár percben
  • Mindkét csapat kap majd egy építkezési területet, ahol a kabala fejét találjuk
  • Ha ez a kabala fej elpusztul, a csapat vesztett
  • A csapatoknak az első pár percben az a feladata, hogy minél nagyobb erődöt építsenek a kabala köré
  • Amint eltűnik a válaszfal, indulhat is a harc, azért, hogy elpusztítsátok az ellenfél kabalájának a fejét
  • Speciális Supply Droppok spawnolnak a meccs elején. Ezekben jó pár fegyvert, töltényt, gyógyító eszközt, trappeket és néhány száz fémet találunk
  • Mindenki 7 másodpercenként újraéled, ha meghal, és még az Inventory-nkat is megtarthatjuk
  • Kétszer annyi alapanyagot kapunk
  • A földön található alapanyag 20-ról 50-re emelkedik
  • Nem használhatunk robbanó fegyvereket (a videóban mégis használtak, így egyelőre ebben nem vagyunk biztosak)

Playground

  • A Port-a-Challanges automatái mostantól nem spawnolnak föld alá

Fegyverek és tárgyak

  • Bekerült a Mounted Turret (Ez egy Legendary trap)
    • A földön, supply droppokban, Vending Machine-okban és lámákban találhatjuk meg
    • Örök tölténye van, de ha túl sokat használjuk, túlmelegszik
    • Csak padlóra rakhatjuk
    • A Mounted Turretet is elpusztíthatjuk, de a tartó alkatrészek elpusztítása is tönkre teszi a turretet
      • A padló viszont elpusztíthatatlanná válik
    • Bárki használhatja, ha egyszer lekerült, még az ellenfelek is
  • Megnövelték a Pickaxe-ok sebzését 10-ről 20-ra

Játékmenet

  • A quadcrasher spawn rate-je 100%-ra emelkedett 50-ről
  • Mostantól a Chiller hatása alatt is Emote-olhatunk és healelhetünk
  • Mostantól kaphatunk sebzést a Spawn szigeten, az életünk viszont nem mehet 1 alá és a Questjeinket sem kezdhetjük el még itt
  • 50 helyett, mostantól 60 másodpercig fekszünk le, ha ellőnek minket, de még nem végeznek ki

Glider Redeploy

  • A Glider Redeploy mostantól csak a Gliderünket aktiválja, így nem használhatjuk a szabadesést
  • A szabadesés ettől még bent marad akkor is, ha Battle Bus-ból ugrunk ki, Launch Padet használunk vagy Riftet
  • Ha Launch Padról vagy Riftről szabadesünk, akkor 15,5 méter helyett 35 méteren nyílik automatikusan a gliderünk

Events

  • Új Tournament: Scavenger Pop-Up Cup' (Solo)
    • A Pop-Up Cupok teszt tournamentek LTM formában, különleges játékmenettel
      • Ebben csökkentett material limitünk lesz, de cserébe gyorsabb farmolás, hp-t pedig kiiktatásokkal tölthetünk vissza
      • 500 a limit mindhárom nyersanyagból
      • A kapott nyersanyag mennyisége 40%-kal növelve
      • A játékosok 50 hpt kapnak, ha megölnek valakit
        • Ha az életerőd maxon van, shieldet kapsz
  • A játékosoknak többet nem kell újraindítaniuk a klienst, hogy csatlakozhassanak egy tournamenthez
  • A visszaszámlálás mostantól helyesen mutatja a nyári időszámítást
  • Mostantól könnyebben észrevehetjük, hogy mennyi idő van hátra egy tournamentből, illetve mikor kezdődik a következő

Performance

  • Fejlesztették a lobby teljesítmény és memóriakihasználását Switch-en
  • Optimalizáltak az animációk teljesítményén is

Audio

  • A lépések és a gliderek hangja pontosabban hallható
  • Hanghatást kapott az is, ha egy járművet találunk el
  • A szél hangja most már minden levegőben történő utazás közben hallható

UI

  • A Hunting Party Challenges-nél most már láthatjuk, hogy mely titkos jutalmakat gyűjtöttük már be (bannerek, csillagok)

Replay System

  • Több hibát is javítottak a programban, például a Play gomb folyamatos nyomkodása nem okoz többé összeomlást

Mobile

  • Az auto-pickup és auto-open funkciók az új játékosok számára alapértelmezetten ki vannak kapcsolva
  • A duda gomb mostantól külön gombként jelenik meg a felületen

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!