A mai nerfek már valamennyit segítettek, de rengeteg hiba van még az új tárggyal.
Reggel már olvashattátok nálunk és az Epic hivatalos Twitter oldalán is, hogy komoly változtatások érkezetek a Turret életerejével kapcsolatban. Ha lemaradtatok volna a nerfekről, az alábbi linken megnézhetitek azokat. Ettől függetlenül viszont a nap során egyre több videó érkezett különböző fórumokra arról, hogy még így is nagyon komoly problémák vannak a Turretel kapcsolatban, emellett pedig sokan a csákányok dupla sebzésének sem örülnek. De egyelőre járjuk körbe az előbbi témát.
Ezen videóban láthatjátok, hogy szinte lehetetlen kilőni valakit egy Turretből, pedig tisztán látszik, hogy fejbe találta ellenfelét a játékos. Hamar kiderült, hogy bugról van szó, amire a Liquid játékosa is csúnyán kiakadt később:
Erre már reagálnia kellett egy fejlesztőnek is, aki megemlítette, hogy csütörtök óta tudnak a problémáról és már ki is javították azt, de sajnos ez csak a következő frissítéssel érkezhet majd meg. Hozzászokhattunk már, hogy több dologra nem figyel vagy elront az Epic Games, de ez igen súlyos probléma, ami szerintünk újabb hotfixek érdemelne, de valószínűleg technikai okok miatt nem rakhatják még be a játékba. Így használjátok ki ameddig lehet a Turret által adott előnyöket, ha pedig az ellenfeletek használja, akkor próbáljatok meg építkezni, vagy rakétákkal szétlőni a tornyot.
Emellett a játékosoknak a csákányok sebzése sem igazán tetszik, de ez egy igen megosztó téma lett, mivel van aki örül annak, hogy most már akkor is van esélyük a játék korai szakaszában, ha éppen nem találtak semmilyen fegyvert, hisz öt ütés pont elég ahhoz, hogy valakit 100-ról 0-ra küldjünk. Éppen emiatt, ha hárman támadnak meg leérkezés után, akkor túl sok esély nincs a túlélésre:
Könnyen lehet, hogy a csákány sebzésén is alakít majd az Epic, de a Trello oldaluk csak a bugfixeket mutatja, így erről nincs információnk.