Akár a hátunk mögött álló ellenfelünket is ellőhetjük egy bug miatt!

Akár a hátunk mögött álló ellenfelünket is ellőhetjük egy bug miatt!

A játékpiac egyik legpontosabb hitboxát nyújtja a Fortnite, de még ez sem tökéletes.

Rengetegszer előfordult már velem –és valószínűleg a közösséggel is–, hogy meglepődtünk egy-egy gyilkosságon, amit egy milliméteres lyukon át szereztünk. Olyan elképesztő helyen lehet akár pixeleket is ellőni a Fortnite világába, amit eddig kompetitív játékban nem igazán láthattunk.

Természetesen tökéletes rendszer nincs; így ennek a hitbox és tracker megoldásnak is vannak komoly gyermekbetegségei, amik tönkretehetik a játékunkat. Egészen pontosan erről a problémáról beszélünk:

I’m no game mechanic or anything, but i’m pretty sure this isn’t how bullets are supposed to connect? from r/FortNiteBR

Az még hagyján, hogy a kar –vagy éppen a csákány– ellövése megsebzi az ellenfelünket, de valamilyen oknál fogva az összes sörét betalál, tehát nem 9-et, hanem 85-öt sebzünk valakibe, aki mögöttünk van. Emellett ezzel a hibával találkozhattok akkor is, amikor a fejetek fölül szeretnétek kiütni valamit, mégis egy melletted álló falat vagy rámpát ütsz ki helyette. Állítólag ez már régi hiba az Unreal Engine-nel működő 3rd Person játékoknál, hisz az ugyancsak Epic Games által gyártott Gears of War-ban ez egy hasonló trükk volt, mint például a CS:GO-ban a bhop. Backpack shootingnak hívták, és igen szép lövéseket lehetett bevinni vele, ha mesteri szinten csináltuk.

Ettől függetlenül a legelső Gears of War 2006-ban jött, ami 12 évet jelent. Ha azóta nem sikerült kijavítani ezt a hibát, akkor ez valószínűleg mélyen a motorban található bug. Reméljük azért a Fortnite sikere miatt kicsit az Unreal Engine is szépül majd, –és az ehhez hasonló, régmúltra visszanyúló glitch kijavítja az Epic.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!