Valószínűleg nem véletlenül nem sikerült még a mai napig megcsinálni, –de kicsit több energiát is fektethetnének bele, hisz köröket dönthet el.
A gránátok, –de leginkább a füstök– már rengeteg problémát okoztak a játékban. Ettől függetlenül természetesen alapmechanikái a CS:GO-nak, de két kezünkön nem tudnánk megszámolni, hogy hány hibába futhattunk már bele velük. Gondoljunk csak arra pár évvel ezelőtt, amikor egy egyszerű alt+tab után átláttunk minden füstön, amit előtte dobott le valaki. Vagy éppen arra, amikor 3kliksphilip rájött, hogy valamikor 2014 és az idei év között megváltozott a molotovok és tűzgránátok sebzése, mivel a játék időközben elkezdte ignorálni a játékos kevlárját.
Egy bug okozhatta Summit1G híres molotov jelenetét
3kliksphilip újra beleásta magát egy ügybe és lerántotta a leplet a molotovok problémájáról.
Millió hibát sorolhatnánk még fel, –de nem tesszük, hisz az egyik legkomolyabb már a kezdetek óta jelen van a játékban és a mai napig nem sikerült javítani. Ez nem más, mint a füstgránátok és molotovok egymás mögé dobásának hibája, ha kicsit fentebbről nézzük őket. Hirtelen bonyolultnak hangozhat, de a videóból már meg is tudjátok, hogy miről van szó:
Természetesen sokan azzal jöttek, hogy a probléma csak Cache-en áll fent, de hamar láthatóvá vált, hogy szinte minden pályának van legalább egy hasonló, problémás része:
Ekkor viszont arra is fény derült, hogy a hiba könnyen reprodukálható, –ez pedig sokat segíthet a probléma megoldásában, ami egyértelműen a motorban rejlik. Épp ezért lehet nagyon nehéz megoldani a problémát, –sőt, ennyi év után talán azt is kimondhatjuk, hogy a Valve nem képes kijavítani a bugot, így a soha meg nem érkező Source 2-ig kell várnunk. Könnyen előfordulhat, hogy a jövőben egy nagyon fontos mérkőzést is eldönthet majd ez a glitch, –és talán akkor egy kicsit komolyabban veszik majd a fejlesztők is ezt a hibát.