Zombihentelésre felkészülni!

Zombihentelésre felkészülni!

A World War Z-ben rengeteg élőhalottal kell majd megküzdenünk. 

Egyre inkább úgy néz ki, hogy a zombik gyilkolászása sosem megy ki a divatból, hiszen az elmúlt időszakban rengeteg játékban köszöntek vissza kedvenc élőhalottjaink. Így van ez a 2013-as filmre épülő World War Z esetében is, ami a Left 4 Dead, a State of Decay, a Metal Gear Survive és az Overkil's Walking Dead nyomdokaiban próbál valami újat hozni. Nézzük is meg, hogyan!


Még a tavalyi The Game Awards-on jelentették be, hogy a Saber Interactive csapata elkezdett dolgozni a World War Z játékadaptációján, ami egy PC-re, PlayStation 4-re és XBOX ONE-ra is megjelenő, négyfős kooperatív cím lesz. Természetesen a túlélők élete nem csak játék és mese, így –hiába jutunk majd el Moszkvába, Jeruzsálembe, vagy éppen New Yorkba– rendesen meg fognak izzasztani minket a tömegekben érkező szörnyetegek. 

A megállításukhoz lőtudásunk mellett szinte mindent be kell vetnünk, azaz majd építhetünk még szép kis barikádokat, meg rakhatjuk le a jobbnál jobb csapdákat, miközben megpróbáljuk egy irányba terelni csapattagjainkat. Utóbbi miatt érdemes lesz ismerősökkel belevágni a virtuális túlélésbe, különben simán meggyűlhet a bajunk a World War Z zord és olykor kegyetlen körülményeivel. 


Ugyanakkor, –aki nem bírja a vért és a halmokban heverő hullákat–, annak egyáltalán nem ajánljuk ezt a játékot, hiszen nagyon ritkán lesznek olyan pillanatok, amikor nem kell csapni egy-egy nagyobb hentelést. Az eddig napvilágot látott anyagokból többeknek úgy tűnhet, hogy a Dead Rising 4-ből és a The Division játékmenetéből is merítettek az alkotók, akik még gépágyúkat is adnak majd nekünk a hatékony zombiirtáshoz. 

Persze mindehhez megfelelő vizuális támogatásra is szükség van, aminek érdekében a Saber Interactive fejlesztői egy új grafikus motort, a Swarm Engine-t vetik be, ami igazán élethűen tudja a legbrutálisabb lövöldözéseket is megjelenítenie, de azzal se gyűlik meg a baja, ha egyszerre több száz (!) zombi van a képernyőn. Ráadásul a fejlesztés során együttműködnek az AMD-vel, –így biztosak lehetünk abban, hogy a játék optimalizáltságára sem lesz nagyon panasz. 


Sajnos, azt még egyelőre nem tudjuk, hogy 2019-ben pontosan mikor fog megjelenni a játék, de amint ez kiderül, egyből tájékoztatni fogunk titeket.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!



Közvetítések