A tüzérség és a japán nehéz tankok, –különösen a Type 4 Heavy és Type 5 Heavy– komoly problémát okoznak a játékmenetben, és ezt a WG is elismerte.
A probléma mindenki számára ismert. A tüzérség továbbra is több, mint idegesítő, míg a japán nehéz tankok prémium lövedékkel minden más szupernehéz járművet kiszorítanak a metából. Erről a két problémáról a hivatalos Wargaming álláspont kimaradt a WG Fest cikkben, így először nálunk olvashatjátok el a fejlesztők álláspontját erről a két kérdésről.
A tüzérség
Tisztában vagyunk vele, hogy a tüzérség és az új kábítás mechanizmus jelenleg problémás terület. Egyelőre a megoldáson dolgozunk, és már van néhány ötletünk, hogy milyen irányba változtassunk, de túl korai még erről beszélni. Mindenekelőtt megvárjuk a lőszer újraegyensúlyozás eredményét, és az ezzel kapcsolatos hibák korrigálására koncentrálunk. Ezt követen a felső és középső tierek újraegyensúlyozása következik. Ha mindezzel végeztünk, akkor jöhet a tüzérség újraegyensúlyozása.
A japán nehéz tankok
A Type 4 Heavy és a Type 5 Heavy a lőszer újraegyensúlyozással lesznek megváltoztatva -de egyelőre semmi konkrét részletet nem árulhatunk el-, de ha ez nem lesz elég, akkor a felső és középső tierek újraegyensúlyozásánál újra megvizsgáljuk őket.
Mi lehet a megoldás?
Néhány hónappal ezelőtt rengeteg mindent javasoltunk az arty probléma megoldására, míg a Type 4 Heavy és a Type 5 Heavy esetében elsősorban az 1.400 alfával rendelkező repeszromboló lövedékkel van probléma, amivel komolyabb célzás nélkül 400-600 sebzést vihetsz be szinte bármilyen ellenséges egység számára.
Mit gondolsz, 2019-ben végre sikerül megoldást találniuk a tüzérség problémájára, vagy ez továbbra is csak hitegetés?
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!