Valami hatása talán mégis lesz a Fix PUBG projektnek?
Hosszú hónapok óta a PUBG közössége mást sem láthatott a statisztikai adatoknál, minthogy a játékosbázis folyamatosan csökken. Hol 50, hol 70 ezer, de olyan is volt, hogy egyetlen hónap alatt 230 ezernél is több embert vesztett a játék.
Ha a játék egy picit összekapja magát, akkor lehet belőle e-sport - Titanium Cloud eSports interjú
Heldeus | 18/12/07 13:40 Az MNEB osztályozó kupája véget ért, az állandó ligarendszerbe bejutott 16 csapat mindegyike találkozott egymással a döntőben, most pedig egy rövid szünetre vonultak, hogy felkészülhessenek az első szezonbeli összecsapásokra. Heldeus | 18/11/15 12:40A LvLUp játékosai magabiztosan néznek szembe a rájuk váró kihívásokkal, –de kik is ők valójában, ki bújik meg a játékosnév mögött?
Ennek oka természetesen az a végeláthatatlan mennyiségű bug és probléma, ami a játékot egyébként a mai napig körbeöleli. A fejlesztők dolgoznak azon, hogy minél optimalizáltabb legyen a játékuk, de sokszor nincs egyszerű dolguk, főleg amikor egy hiba kijavításával három másikat idéznek elő. Azonban a Steam Charts adatai alapján egy kis fénysugár kezdett el lesütni a PUBG Corp.-ra, 10 hónapja most először ugyanis nem csökkent, hanem nőtt a játékosbázis.
Jól látható, hogy az elmúlt 30 napban nem sokkal ugyan, de több mint 10 ezer fővel nőtt a játékosbázis, ami egy kis bizakodásra ad okot, a kérdés már csak az, hogy azután is meg tudja-e csinálni ezt a játék, hogy a Vikendi körüli hype elmúlik. A legújabb havas pálya néhány nappal ezelőtt debütált a játékban, ráadásul egyelőre csak a tesztszerveren, többek között ennek is köze volt a növekedéshez.
A PUBG 2017 második felében nagyot szólt, mint játék, 2019-ben az e-sport része lehet az, ami népszerűvé válik, ugyanis a földből nőnek kifelé a jobbnál jobb PUBG versenyek, illetve a kiadó is komoly célokat tűzött ki erre az évre. Meglátjuk, hogy merre is görbül majd a következő hónapban az a bizonyos diagram, –reméljük ez a növekedés nemcsak egyszeri alkalom.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!