Aréna és Rumble Run változások az új Hearthstone frissítésben

Aréna és Rumble Run változások az új Hearthstone frissítésben

A legújabb frissítésben a Hearthstone két módja kap frissítést: az arénát és a Rumble Runt módosították.

Ezúttal nem a Standard és a Wild formátumot frissíti a Blizzard, hanem a Hearthstone egyjátékos módjai közül a legújabb Rumble Run kap néhány módosítást, továbbá az Aréna mód jelenlegi metáját szeretnék kicsit felrázni. Mutatjuk a részleteket!

Aréna

Már hetek óta változatlan az erősorrend az Arénában, és a Blizzard is rájött, hogy valamivel fel kéne kavarni az állóvizet. Két hőscsoportot változtatnak az alábbi módon:

  • A Hunter, Rogue és Warrior pickjeinek átlagos erősségét csökkentik
  • A Druid, Mage, Paladin, Shaman és Warlock pickjeinek átlagos erősségét növelik

Ezzel talán elérhető lesz az, hogy 50 százalék felett nem csak három hős lesz képes teljesíteni és lehet, hogy végre a Druid - Shaman - Priest választások után nem következik az azonnali "Retire".

Rumble Run

Az egyjátékos módok ideig-óráig szórakoztatják csak a kártyásokat és a Rumbel Runt kifejezetten sok kritika érte amiatt, hogy véletlenszerűen kapjuk a lapokat és rengeteg múlik a szerencsén. Ezen próbál változtatni a Blizzard.

  • Több kártyát ajánl fel a játék, amik a Shrine-unkkal jól működnek együtt a meccseken
  • Könnyebb és "fairebb" lesz a játék, mivel a túl nehéz Bossokat gyengítik
  • Visszatér a Shrine-ok választásának lehetősége: ha egy bizonyos Shrine-nal nem sikerült befejezni a Runt, akkor a következő kör elején ismét felajánlja a játék, továbbá a Boss Shrine-t, ami legyőzött minket, minden esetben választásra kínálja a következő Run megkezdésekor
  • A következő egyszemélyes kalandoknál visszatérhetnek a küldetésekkel megszerezhető kártyapakkok, de a Rumble Runnál erre sajnos egyelőre továbbra sem lesz lehetőség; marad a hátlap, mint jutalom

Ti visszatértek egy-egy Rumble Runra ezek után?

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!