A csapdák mellett az építményeken és a legidegesítőbb hibákon is javít az Epic

A 7.20 lehet a játék egyik legnagyobb –és legjobban várt– frissítése.

Lassan két hete átléptünk 2019-be, így hamarosan az év első komoly Fortnite frissítése is megérkezik. Természetesen az előző tartalomfrissítés egy kicsit több volt az átlagosnál, hisz jó pár fegyver került a vaultba, vagy éppen jött meg a játékba, –de közel sem nevezhetjük teljes frissítésnek. Jövőhét kedden vagy szerdán viszont megérkezik a 7.20, ami szinte egy hónappal a 7.10 után érkezik meg. A szokásos módon valószínűleg változni fog a block, új LTM-ek jönnek és egy új tárgy vagy fegyver is bekerül a játékba. Ennél viszont egy kicsit több is fog történni, –hisz egy hónap roppant sok idő–, ezért van mit bepótolnia a fejlesztőknek. Úgy néz ki, hogy 2019 a kommunikáció éve lesz az Epic-nél, hisz már a tartalomfrissítésből is rengeteget megtudtunk mielőtt megérkezett volna a patch notes, most pedig a 7.20-ról árultak el dolgokat a fejlesztők. Nézzük is szépen sorjában:

A Csapdák

A csapdák esési arányát és a ritkaságukat is alakíthatja az Epic, erről bővebben fentebb olvashattok a tegnapi cikkünkben.

Hibajavítások

A frissítésekben található bugfixek általában egy kicsit érdektelenek, hisz olyan hibákat javítanak, amiket gyorsan megtudnak oldani és lehet, hogy még soha életünkben nem találkoztunk vele. Ezúttal viszont kivételt tesznek és rengeteg olyan hibát javítanak majd, ami akár minden meccsen megkeseríthette az életünket:

A Zipline-ok, és a repülőből való kiugrás sok játékos életét megkeseríthették, de most úgy néz ki, hogy a 7.20-ban végre ez is javításra kerül. A Rift hibáról ezek szerint még nem tudtak, így tényleg érdemes kommunikálni a fejlesztők felé, hisz ezek lehetnek igen specifikus bugok is. Ez a lista viszont nem teljes, hisz a következő pontban két olyan hibát is kijavítanak, amiről még cikket is írtunk a gyakoriság –és a probléma súlya– miatt.

Nincs több Ghost shot és Edit Delay?

Sajnos ezt így előre nem tudjuk megmondani és talán túl szép is lenne, ha teljesen megszűnne a hiba. MrPopo azt ígérte, hogy komoly javítások jönnek mindkét kritikus hibára, ami általában a gyorsabb vagy ügyesebb játékosokat sújtotta.

Falak

Végül, de közel sem utolsó sorban pedig a tegnap esti órákban az Epic bejelentette, hogy végre megpróbálnak egy kicsit alakítani azon a problémán, hogy rengetegszer a lerakott fal egyszerűen beleragad a földbe és egy centinyi rész lesz a felszínen, ami mögé vajmi kevés esélyünk van elbújni. Ezzel alapanyagot és időt is pazarlunk, ami ebben a játékban megengedhetetlen. Épp ezért találták ki azt, hogy minden egyes alkalommal, amikor a lerakott fal 70% a föld alá kerül, akkor automatikusan rápakol még egyet. Ezzel időt és alapanyagot is spórolva nekünk.

Jelenleg így néz ki a falépítés a Tilted melletti folyóban:7.20 után pedig egyetlen kattintással ez történik majd:Sajnos ez egyelőre még csak tesztként kerül majd be, –így akármikor ki is vehetik–, és sajnos csak a falakra lesz érvényes. Szerencsére Popo elmondta, hogy ha beválik, akkor a jövőben szeretnék kiterjeszteni a lépcsőkre biztosan, de lehet, hogy a padlókra is, hisz a hegyekbe sokszor beleragadhat az építményünk.

A 7.20-as frissítés tehát tényleg forradalmi lehet a játék életében, reméljük ezek a javítások és változtatások nem hoznak még több hibát a nyakunkra.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!