Cyberpunk 2077 - Hatalmas lesz a bejárható terület, de nem a megszokott módon

Cyberpunk 2077 - Hatalmas lesz a bejárható terület, de nem a megszokott módon

A játék helyszínéül szolgáló Night City is hatalmas lesz, de van egy csavar a felépítésében.

2012-ben hallottunk először a The Witcher szériát fejlesztő CD Projekt RED soron következő nagydobásásról, és bár rengeteget kellett várnunk, hogy végre mozgásban lássuk a Cyberpunk 2077-et, a tavalyi E3 keretein belül zárt körben bemutatott demót végül megmutatta a stúdió a nagyérdeműnek is és gyakorlatilag mindenkit megvettek vele kilóra.

Túl sok információval így sem vagyunk ellátva a játékkal kapcsolatban és feltehetőleg ez még egy darabig így is lesz, hiszen a program szinte biztos, hogy nem fog megjelenni idén, –én személy szerint a 2020-as premier dátumot is egy évvel későbbre tippelném. Egy-egy kis morzsát azonban el lehet csípni a fejlesztőktől, most például a játék bejárható területének felépítéséről tudtunk meg érdekességeket, a játék egyik animátora, Maciej Pietras adott interjú egy francia weboldalnak. Az interjú során sok olyan téma felvetődött amire már eddig is ismertük a választ, például a játék azon aspektusa, miszerint FPS nézetet használ, a legérdekesebb kérdés azonban a játék térképére vonatkozott.

Tudnál egy kicsit mesélni a Cyberpunk 2077 térképéről? Például azt hogy mekkora lesz. Illetve, számíthatunk esetleg más, természetben gazdag területekre is vagy az egész játék majd a hatalmas városban játszódik?

"Elég nehéz lenne megmérni a Cyberpunk 2077 térképének méretét. Ha például a The Witcher 3-mal hasonlítanánk össze, akkor az utóbbi területe hosszában volt hatalmas, sokáig tartott eljutni A-ból B-be. A Cyberpunk 2077 területe azonban inkább függőlegesen terül el, rengeteg épülettel, így nehéz lenne konkrét számok alapján összehasonlítást csinálni. A demóban például látod ahogy felkel a karakter, kinéz az ablakon és egy elő világot lát, ahová a lift vezet le, amiből pedig látod, hogy csak annak az egy épületnek is számos emelete van. Rengeteg épület lesz majd, amit szabadon felfedezhetsz és mind egyénileg megalkotott helyszínek lesznek, semmi sem lesz procedurálisan legenerálva. Szóval inkább a függőleges kiterjedés adja majd a Cyberpunk 2077 világának nagyságát."

Bőven láthattunk már példát hasonló felépítésű területekre, szinte azonnal eszünkbe juthat az elkaszált Star Wars 1313, ami a Köztársaság központjának, Corusantnak a 1313. szintjén játszódott volna, de ilyen volt a 2011-es Deus Ex: Human Revolution Hengsha városa is, –igaz ott sokkal szerényebb méretekkel, mint ami a Cyberpunk 2077-től várható.

KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

  

Kövess Minket!