Fortnite - Megérkezett az év, –sőt, a szezon első igazán nagy frissítése, ami mindent elhozott.
Hétfőn este az Epic bejelentette, hogy a 7.20-as frissítéssel még a Glider Redeploy is visszatér egy tárgy formájában, így már tényleg a játék történetének egyik legnagyobb frissítése érkezett meg a mai napon. Ezt a Patch Notes is erősen sugallja, hisz egy igen terjedelmes olvasmányt adott ki az Epic, amit alább olvashattok magyarul.
Fegyverek és tárgyak
Megérkezett a Scoped Revolver
- Epic és Legendary ritkaságban elérhető
- Medium Ammot használ
- 42/44 sebzés lövésenként
- Földön, Chestekben, Supply Droppokban és Vending Machine-okban találhatjuk meg
Megérkezett a Glider Redeploy
- A Glider tárgy egy helyet vesz majd el a táskánkból
- Rare ritkaságú
- Nem használhatjuk végtelen alkalommal, hogy egészen pontosak legyünk, a 7.20-ban tízszer lesz majd használható, de ez később változhat
- Úgy aktiválhatjuk majd az ernyőnk újbóli kinyitását, mintha csak egy jump padről ugrottunk volna el, nem kell feltétlen a tárgyra váltani ugrás előtt
- Apropó Jump Pad, Rift-to-Go és LTM respawnok nem használnak majd el egy töltést
- A padlón, Chestekben, Vending Machine-okban és Lámákban is megtalálhatjuk majd
Minigun változtatások
- Bekerült egy túlmelegedés mechanika, 6 másodperc után leáll a fegyver
- 37%-kal kevesebb idő bepörögnie a fegyvernek
- Új hangot kapott
Ritkaság változtatások
- A lufik és a Stink Bomb mostantól nem Epic, hanem Rare ritkaságban lesznek a játékban
- A Scoped AR Rare és Epic helyett Uncommon és Rare lesz
Az összes Sniper mostantól a Heavy-hez hasonló röppályát kapott
A Scoped AR célkeresztjén megtalálható kör kisebb lett
Alakítottak a csapdákon
- Mostantól 3,98% helyett 4,73%-ban találhatunk mindenféle csapdákat
- A Cozy Campfire 0,26% helyett 0,73% Drop Rate-tel rendelkezik majd, míg a Lámákból ez 6,63% helyett 15,47% lesz
- A Launch Pad 0,53% helyett 0,98%-ban lesz megtalálható, míg a Lámákból ez 13,25% helyett 20,77% lesz
- A Mounted Turret 0,8% helyett 0,73%-ban lesz megtalálható, míg a Lámákból 20,42% helyett 15,47% lesz
Mostantól 10 helyett maximum 6 kis poti lehet nálunk
Játékmenet
Javítottak a Zipline-okon
- Mostantól nem kell ugranunk ahhoz, hogy irányt váltsunk a Zip Line-on, csak az ellenkező irány gombját kell megnyomnunk
- Mostantól nem teljes sebességgel indulunk el a Zip Line-on, hanem folyamatosan gyorsulunk
- Mostantól újból összetörjük az épületeket, ha a Zip Line-nal haladunk
Az editelés mostantól nem akasztja meg a csákánnyal való hadonászást vagy a lövést
A kukorica mostantól nem blokkolja a lövéseket
Mostantól az Editelés nem várja meg a szerver válaszát, ezzel valószínűleg megszűnik a Ghost Shots és az edit lag problémája is
- Ettől függetlenül még kommunikál a szerverrel, így a lag és a rossz szerver teljesítmény hat rá
A járművek miatt elszenvedett sebzést mostantól shield-ben kapjuk nem pedig egyből HP-ból
Javítottak a falak építésén:
Az Epic a hétvégén jelentette be, hogy végre megpróbálnak egy kicsit alakítani azon a problémán, hogy rengetegszer a lerakott fal egyszerűen beleragad a földbe és egy centinyi rész lesz a felszínen, ami mögé vajmi kevés esélyünk van elbújni. Ezzel alapanyagot és időt is pazarlunk, ami ebben a játékban megengedhetetlen. Épp ezért találták ki azt, hogy minden egyes alkalommal, amikor a lerakott fal 70%-a a föld alá kerül, akkor automatikusan rápakol még egyet. Ezzel időt és alapanyagot is spórolva nekünk.
Eddig így nézett ki a falépítés a Tilted melletti folyóban:Mostantól pedig így működik majd:
- A szétrobbanó repülők sebzése mostantól nem ignorálja a shieldet, illetve minden utas és a pilóta is megkapja
- Az Infinite Dab mostantól nem 10, hanem 11 órát át megy a lobbyban
- A térkép mostantól pontosabban mutatja a játékosok és a jelölést pozícióját
- A repülő utasainak is lenyomva kell tartaniuk mostantól a funkció gombot a kiugráshoz
Játékmenet bugfixek
- Javították a hibát, ami miatt néha nem lehetett kiugrani a repülőből
- Javították a gránátdobás animációjának egyik hibáját
- Javították a hibát, ami miatt a Boombox nem lehetett elpusztítani egy bizonyos távolságból
- Számos zipline bugot is javítottak
- A játékosokat mostantól nem katapultálja ki
- A zipline mágnese többet nem marad ott a játékosok felett
- A játékosok nem esnek le többet, hogyha ellenséges építménybe ütköznek
- Javították a hibát, ami miatt néha kétszer kapták meg a játékosok a repülő ütközéséből eredő sebzést
- A Mounted Turretre mért sebzés mostantól úgy jelenik meg, mintha járművet találnánk el
- A játékosok, akik emote-oltak a kezdő szigeten most már nem fognak táncolni ernyőzés közben
Események
- A tournament rendszert frissítették, hamarosan teszt események is indulnak
- A lejárt idejű tournamentek el fognak tűnni az Events fülből Switch-en és mobilon
- A spectate-elő játékosokat 60 másodperccel a haláluk után kidobja a rendszer
Audio
- Most már nem hallunk majd sérülés hangot, hogyha egy társunk ránk lő, miközben shielddel rendelkezünk
- Azok a gliderek, amik külön zenével rendelkeznek, most már a menüben is lejátsszák a nótájukat
- Csökkentették a repülők hangját
- Csökkentették a Boombox hangját
- A Dynamite-nak egyedi pattanó hangeffektet adtak
UI
- Frissítették a lőszerek képeit az inventory-ban
- A nyersanyagmennyiség most már a spectate-elő játékos számára is látható
Social
- A BR játékosok most már fogadhatnak meghívást STW játékosoktól, nem kell külön módot váltani ehhez
Art + animation
- Lynx és Zenith is egyedi pózt kaptak a lobbyban
Megérkezett az új Block is:
Looming Llama by Stormhawk is now inside The Block. #Fortnite
— Fortnite News - fnbr.news (@FortniteBR) 2019. január 15.
v7.20 Patch Notes:https://t.co/n6NeZKdt01 pic.twitter.com/0hQugETyi0