Gyors tempó, áthatolhatatlan védelem és egy jól irányzott OTK a Holy Wrath Paladinnal.
A Holy Wrath Paladin nagyon jól teljesít standard ladderen, amit mi sem bizonyít jobban, hogy a hónap elején CxCx legend 1-ig menetelt vele. A pakli lényege röviden annyi, hogy felhúzzuk az utolsó lapunkat is, hogy a 0 mana költségre redukált Shirvallah visszakeverésével 25, jobb esetben 50 sebzést vigyünk be –egyetlen kör alatt– ellenfelünknek.
Holy Wrath Paladin
Kód: AAECAZ8FBu0F7dICjtMCw+oC/fsCvYYDDPoBnAKzA9wD9AX2B+PLAqf3Avz8Atn+As+GA+yGAwA=
Az archetípus először a Molten Giant köré épült, amivel először 20, majd a nerfet követően 25 sebzést közvetlenül bevihettünk ellenfelünknek, majd a lap Hall of Famebe kerülését követően a Rastakhan's Rumble új legendás Paladin kártyája, Shirvallah hozta vissza a koncepciót a mezőnybe. Lássuk, hogy mit érdemes a különféle riválisokkal szemben a kezdőkézbe választani!
Kezdőkéz
Aggro ellen
A prioritást élvező lapok között is első helyen szerepel a Righteous Protector és a Crystology, ugyanis míg előbbivel közvetlenül védekezhetsz, addig utóbbival jó eséllyel felhúzhatod Kangort, Thalnost vagy valamelyik másik 1 támadóerejű lapodat. Ha a negyedik körig sikerült kihúznod velük, akkor többnyire már fellélegezhetsz.
Midrange ellen
Izgalmas kihívás jól választani, de az aggrohoz hasonlóan a Crystology nagyon jól fog jönni, valamint felesleges eldobni az Equalityt, a Wild Pyromancert és a Consecrationt, amiket ugyan jó lapjárás mellett kézbe kaphatsz később is, de kár kockáztatni.
Control ellen
A laphúzás előtérbe helyezése a legfontosabb. Szóba jöhet a Crystology, a Prismatic Lens, a Novice Engineer, –sőt, akár még Bloodmage Thalnos is.
Általános stratégiák és ajánló
A Holy Wrath Paladin az egész mérkőzés alatt keresi a lehetőségeket a minél kedvezőbb cserékre, miközben iszonyatos tempóban húzza a lapokat. Pástról érkező támadást kivédekezni gyakorlatilag csak a Righteous Protectorral tudsz, illetve elképzelhető, hogy ellenfeled a kis lények leszedése is lefoglalja majd, –bár erre nyilvánvalóan nem lehet alapozni. A túlélést a két Flash of Light, a Death Knight fegyver és Shirvallah biztosíthatják, amik sorban összesen nyolc, tizenöt és hét HP-t tölthetnek vissza a mérkőzés folyamán. Ne feledkezzünk meg Kangorról sem, amivel minden ütéssel két HP-t tölthetünk vissza, illetve a korábban említett effekteket is duplázza.
Ha a védelem és a HP is kevés, akkor még mindig ott a két Time Out!, amikkel további két kört nyersz. A triviális Wild Pyromancer és Equality, vagy Equality és Consecration kombókra pedig már nem is térnénk ki.
Elsősorban azoknak tudnánk ajánlani, akik szeretnek ráérősebben játszani, keresni a legjobb kombók lehetőségét, –azaz azoknak, akik kellőképp átlátják a játékot, és nem okoz gondot számukra az aktuális helyzethez alkalmazkodni.
KÖVESS MINKET FACEBOOKON!