A Hearthstone legutóbbi kiegészítője kapcsán kérdezték az eredeti koncepciókról Dean Ayalat és Peter Whalent!
A Rastakhan's Rumble lapjai sem néztek ki mindig úgy, mint ahogy azokat most ismerjük. A Hearthstone legutóbbi kiegészítője kapcsán kérdezték meg Peter Whalent és Dean Ayalat. Szóba került Jan'alai, the Dragonhawk, Gonk, the Raptor és Hight Priest Thekal is. Mutatjuk a kártyákat, amik teljesen átalakultak a fejlesztés során, vagy más módokban köszöntek vissza!
Jan'alai, the Dragonhawk
Az első verzióban a Spell Damage és a Hero Power kombójára épült a Loa, de végül ezt az ötletet elvetettét és átültették Spiritbe a képességet kicsit átdolgozott formában. Nem működött ez a +3 Spell Damage, mivel egyszerre kellett fókuszálni a Hero Powerre és a Spell Damage-re és összeomlott az egész vár.
A második inkább Control ellen működött, mivel egy mozdulattal telepakolhattuk az asztalt. Ezt is dobták, mert a játékosok gyűlölik, ha a saját lényeikkel verik meg őket, továbbá fejben kellett tartani mindkét játékosnak, hogy mik haltak meg, ami nem egyszerű feladat segédprogram / papír + ceruza nélkül.
Végül a "heuréka" pillanat is eljött, amikor eldöntötték, hogy miért ne jöhetne vissza az öreg Ragnaros, the Firelord? Ez a gondolat manifesztálódott végül Jan'alaiban és sokak kedvencévé vált a Loa.
Gonk' the Raptor és Spirit of the Raptor
A Pounce, Claw és a többi egy körben sebzést biztosító kártya, egy Feral Druid koncepcióját hagyta a tervezőasztalon, aminek az ikonikus kulcs kártyája a Spirit, azaz Shrine the Gonk volt. Ezzel az egy kártyával és a kapcsolódó Gonk, the Raptorral sikerülhetett volna egy körben takarítani a boardot és újratölteni a manánkat, –arról nem is beszélve, hogy akár az ellenfél arcára is rányúlhattunk volna a Windfury miatt. A Twig, the World Tree miatt az egész ötlet a kukában landolt, mert túl erős volt a Windfury + Pounce + Twig kombója.
Shrine to Shirvallah
A Shrine to Shirvallah tervezése során már a Holy Wrath OTK Paladin ott motoszkált a fejekben, de az őrületes Avenging Wrath kombóról is megemlékeztek a fejlesztők az interjú során. Elvetették az egészet és Shirvallah, the Tigerre fókuszáltak inkább, ami először 30 manás volt, utána 35, de végül a Holy Wrath miatt muszáj volt lecsökkenteni 25-re a költségét. A Shrine to Shirvallaht felváltotta a Spirit of the Tiger, amit egy gyenge-közepes lapként tartunk egyelőre számon.
High Priest Thekal
A Hight Priest Thekal első formája egy ambivalens helyzet miatt nem érte meg a hivatalos megjelenést, legalábbis a Casual és Ranked játékmódokban. Ellene katasztrofális volt, vele azonban élményszámba ment a játék Heal Paladinként. Végül annyira megtetszett az ötlet a fejlesztőknek, hogy a Rumble Runba "száműzték", ahol az egyik legerősebb lappá válhatott.
Még több sosem látott Loa és Spirit a következő oldalon!
Bethekk, the Panther
Egy brutális területi sebzést rejtettek el egy aranyos párduc képében. Túlságosan extrém és túlságosan a késői szakaszban működhetett volna csak, ezért inkább egy "midrange-es" irányba tolták el a Shamant Krag'wa, the Froggal.
Kragwa, the Frog
Eredetileg Krag'wa egy Warrior kártyaként került volna a játékba, a hozzátartozó Shirne-nal (Spirittel) együtt. Ismerős lehet a koncepció, mivel Variann, the Wrynn is három lapot húzott nekünk, –igaz random módon, de rögtön kipakolta a lényeket az asztalra. A Shrine gyakorlatilag egy felturbózott Dollmaster Dorianként érkezhetett volna az asztalra, de az egész Krag'wa -> Warrior ötlet elbukott és jöttek helyettük a Rush-ra épülő kártyák.
Hir'eek, the Bat
A Warlock Loájával sem jutottak dűlőre nagyon sokáig a fejlesztők, mivel először a Shrine és a Bat egy mazochista, önmagát sebző Lock koncepcióját valósította volna meg. Végül ez is átkerült a Rumble Runba és Hir'eek teljesen haszontalanná vált a végső formájában.
Hakkar, the Soulflayer
Hakkar egyik formájában felrobbantotta volna az ellenfél Hero Powerét, de ez annyira abszurd és lehetetlen szituációkat eredményezett, hogy félredobták az egészet. Helyette jött egy Battlecry-os + Corrupted Bloodos változat, ami ismerős lehet, ugyanis a Battlecry-t lecserélték Deathrattle-re és nagyjából meg is kaptuk a mostani Hakkart. Ez a leggyengébb az összes Hakkar verzió közül, de még így is képes meglepetéseket okozni egy jó Togwaggle Druidban.
Utolsóként Ayala és Whalen megemlítette, hogy készült egy Grimoire of Service névre keresztelt Warlock varázslat is, ami a Voidlordokkal annyira broken volt, hogy végül kénytelenek voltak elvetni az egészet.
Nektek melyik eredeti koncepció tetszik a legjobban?