Nem akarjuk az ördögöt a Hearthstone falára festeni, de néhány lap egyelőre megúszta a Blizzard törődését!
A nerfek egy nap múlva élesednek a hivatalos szervereken, de néhány lapot "kifelejtett" a Blizzard a legújabb csomagból. Adunk néhány ötletet a Blizzardnak, hogy miként lehetne még jobban kiegyensúlyozni (tönkretenni) a Standard formátumot a jövőben. Ne is húzzuk tovább, jöjjenek az OP lapok, amikre ráfér a gyengítés!
Northshire Cleric
Minden Priest pakli pörgeti az egyik legjobb egy manás lényt, ezt nem lehet tűrni. Legyen két mana a Cleric!
Power Word: Shield
Egy manáért laphúzás és még +2 életerő is? Nem engedhetjük meg, hogy a Priest az első körökben megnyerje a meccset. Két manára növeljük az árát!
Shadow Word: Death
Három manáért elpusztít egy Deathwinget?! Mi ez, ha nem csalás?! Legyen négy mana a költsége!
Sap
Két manáért visszaszerzi a boardot a Rogue. Mivel az Odd verziót már megölte a Cold Blood nerf, ezért nyugodtan lehet "csak" három manás a Sap!
Preparation
Egyből Hall of Fame-be kéne már most tenni, de még nincs itt az ideje. Addig legyen két mana, hogy ne lehessen csalni a manával!
Blessing of Might
Második körben ráteszünk kettőt az Argent Squire-re és megnyertük a meccset. Ha a Cold Blood két manás lett, a Might is drágítható eggyel!
Blessing of Kings
Öt manáért túl jó lenne az Odd Paladinba, ezért legyen inkább hat. Biztosra megyünk!
Truesilver Champion
Ilyen fegyverért ölne minden Class, ezért gyorsan öt manássá varázsoltuk.
Hellfire
Egy Duskbreaker, amihez nem kell sárkány. Túl jó leszedés, öt manáért jobban mutatna.
Defile
Két manás boardclear?! A Blizzard ezt nagyon elmérte, négy manáért is játszható maradhat.
Scavenging Hyena
Deathstalker Rexxarból is prémium kivenni, de a második körben sem rossz játék. Három manáért kéne inkább kitenni.
Kill Command
Hat mana, tíz sebzés arcra. Kicsit OP a lap, ezért a süllyesztőben a helye. Négy manáért már nem lenne ekkora a Hunter arca.
Savannah Highmane
A legjobb hat drop az arénában és a Midrange Hunter egyik kedvence. Legyen hét mana, hogy az Odd verzió is örüljön valaminek.
Shield Slam
Egy mana, deal végtelen damage. Az Odd Warriorok nem véletlen ennyire erősek, ezért inkább két manára növeljük a költségét.
Frothing Berserker
Pillanatok alatt meghízhat a Berserker és leszedni sem könnyű. A manáját nem piszkáljuk, de az életerejét kettőre csökkentjük.
Brawl
Elég csak ránézni és rögtön feltűnik, hogy milyen OP. Hét manáért is játszható maradna.
Frostbolt
Ezeket a Basic Mage lapokat teljesen elmérte a fejlesztőcsapat még évekkel ezelőtt. Ideje kozmetikázni a hibát. Négy manás Frostbolttal mindenki kiegyezne.
Fireball
Pyroblast tíz manáért tíz sebzés, akkor a Fireball miért nem hat manáért hat sebzés?
Blizzard
Adunk az Odd Mage-nek egy területi sebzést. Hét manáért elsütheti a Blizzardot.
Flamestrike
Cserében elveszünk egy AoE spellt. Nyolc manáért már elfér a játékban.
A Shaman annyira rossz lesz a Flametongue Totem gyengítése miatt, hogy nem érdemes még egyet belerúgni. Azért a Hex igazán lehetne öt mana, mert még négyért is OP.