Rommá nerfelték a Heavy AR-t és teljes Reworkot kaptak a Vending Machine-ok - Patch 8.10

Rommá nerfelték a Heavy AR-t és teljes Reworkot kaptak a Vending Machine-ok - Patch 8.10

Nézzük mit rejt a Balleren kívül a legújabb frissítés.

A tegnapi nap folyamán az Epic bejelentette, hogy ma 10-kor érkezik meg a 8.10-es frissítés. Ezúttal nagy patch-re számíthattunk, az új jármű mellett pedig további érdekességek is érkeztek vagy éppen eltűntek:

Fegyverek és tárgyak

  • Megérkezett a Baller
    • Az egyszemélyes járművet az előőrsökben és a kalóztáborokban találjuk meg
    • Használd a hozzákapcsolt Grapplert és a boost funkciót, hogy hegyeken felhúzd magad vagy a fák segítségével ugrálj
    • A játékost nem lehet megsebezni, de a jármű folyamatosan kapja a sebzést
    • 300 HP-val rendelkezik
  • Infantry Rifle
    • Kikerült a Common Infantry Rifle
  • Heavy Assault Rifle
    • Átalakították az AK ritkaságát Rare/Epic/Legáról Common/Uncommon/Rare-re
    • Az alap sebzés 36/38/40-re csökkent a ritkaság növekedésével
  • Clingers
    • 10 helyett mostantól csak 6 lehet nálunk egy stackben
  • Vending Machines
    • Mostantól ingyen kivehetjük a tárgyakat belőle
    • A Vending Machine azonnal elromlik, ha kivettünk belőle valamit
    • Kiszedték a Common és Uncommon Vending Machine-okat
    • Kikerült a Mounted Turret a Vending Machine-okból
  • A padlón 0.53% helyett csak 0.27% eséllyel találhatunk térképet
  • A Chestből 3.25% helyett 1.65% eséllyel találhatunk térképet

Játékmenet

  • Bekerült a tényleges Crossplay Matchmaking
    • Xbox One és PS4 játékosok is együtt játszhatnak
      • Ezt be kell állítanunk a menüben
      • Ez korlátozott a Creative Módra és a Playgroundra
    • Kombinálták a mobil és Switch játékosokat is
      • Eddig a Switch-esek csak konzolosokkal játszhattak
      • Arra számítunk, hogy a mobilosok és a Switch-esek is jobb játékélményt kapnak.
  • Lecsökkentették az Infinite Dab idejét 11 órára
  • Csak szórakoztak, igazából 12-ről 13 órára növekedett
  • Mostantól minden gyilkosságot a legutolsó sebző kap, akkor is, ha kilép az ellenfél, megöli magát, vagy meghal a viharban
  • Bekerült egy vizuális effekt a halál után érkező robotra, ami "kiszipolyozza" belőlünk az életet
  • A játékosok mostantól azonnal építhetnek a Cannonból való leérkezés után
  • A játékosok mostantól táncolhatnak lufizás közben
  • A játékosok mostantól automatikusan beülnek a sofőr ülésre, ha üres a jármű
  • Új, egyedi animációt kaptak a következő healek:
    • Bandages
    • Medkit
    • Small Shield Potion
    • Shield Potion
    • Slurp Juice
    • Chug Jug

Újra bekerült a Getaway LTM

Events

  • Tournament Update: Gauntlet Solo Test Event és Gauntlet Duo Test Event
    • Újabb sessiont adtak hozzá, ami 24 órán át fog futni március 19-ei kezdettel a mi időzónánk szerint hajnal 5 órától
    • 8 perc elteltével a matchmaking már nem keres hasonló ponton álló játékosokat
  • Frissített pontok:
    • Solo
      • +2 pont hogyha eléred a 15. helyet (korábban 10.)
    • Duo
      • A busz útiköltségét 2-ről, 3-ra emelték
      • +2 pont, hogyha eléritek a 7. helyet (korábban 5.)

Új tournament: Scallywag Dou Cup: Március 16. és 17. 100 ezer dolláros díjazással

  • A világbajnokságra szeretnék letesztelni az in-game kifizetéseket
  • A részvételhez globálisan top 3%-ban kell szerepelni az aktuálisan zajló Gauntlet Test Eventen
  • Menetrend:
    • Round One: Minden bejutott játékos
    • Round Two: Top 3000 játékos az első körből

Performance

  • Javítottak egy hibát, ami időnként csomagveszteséget okozott bizonyos hálózatoknál
  • Optimalizálták a napszakok váltakozását Switch-en
  • Optimalizálták a Ship Cannont
  • Fejlesztettek az UI elemeken a nagy csapatos módokban
  • Fejlesztettek a Quick Baron is

Audio

  • A Balloons új hangeffektet kaptak miközben a levegőben vagyunk
  • Csökkentették a hangerejét néhány egyéb tárgy széttörésének (székek, ágyak stb.)

UI

  • A billentyű beállítások mostantól kategorizálva vannak
  • Marker System:
    • Mostantól járműveket és fogyasztható tárgyakat, pl. almákat is pingelhetünk
    • A tárgy jelzőket újradolgozták, hogy minden platformon könnyen olvashatóak legyenek
    • A tárgyak képe először nagy ikonnal jelenik meg aztán egyre csökken, ahogy közelebb ér a játékos
    • Mostantól a Bush-t használva is tudunk jelölni
    • A járművekről is tudunk pingelni
  • A játékos nevek mostantól átlátszóak, ha lefelé célzunk
  • Újra megtekinthetjük az összes küldetésünket in-game
  • Mostantól egy kattintással be tudunk tenni egy Wrapet minden fegyverre

Mobile

  • Fejlesztettek az Auto Fire módon
  • Fejlesztettek néhány hangeffekten Mobile és Switch platformokon

KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!