Mindenki mást lát egy füstből, de vajon miért?

Tényleg szükséges, hogy minden szemszögből külön füst renderelés legyen a játékban?

Kétségtelen, hogy idén eléggé belehúzott a Valve és rendszeresen kapunk kisebb-nagyobb frissítéseket a játékhoz. Igaz van ami szinte azonnal eltöri a mécsest a legtöbb játékosnál, ilyen volt legutóbb Cache búcsúja és Vertigo érkezése is.

Persze Cache soha nem látott formában fog majd visszatérni, mellette pedig olyan változások is érkeztek már a játékba idén, amik a legtöbbünk tetszését elnyerték. Persze javítani, frissíteni, változtatni mindig van mit, például a füstöket, amiket meglepően sok módon renderel a játék.

Egészen pontosan hét szemszögből figyeli a füstöket a játék, ami pontosan azt eredményezi, amit többször láttunk már közvetítéseken is. Más a füst animációja a különböző szemszögekből figyelve, tehát picit mást lát a füst egyik oldalát tartó játékos, mint mondjuk a GOTV spectator, vagy a demót néző játékos.

Egészen pontosan hét különböző POV-ot (point of view) különböztet meg a játék, aminek jelentősége eléggé megkérdőjelezhető.

  1. Amit mi látunk
  2. Amit a halott csapattársunk lát miközben minket néz
  3. Amit az ellenfél lát
  4. Amit a Spectator lát
  5. Amit a Spectator lát GOTV-n
  6. 3rd Personból nézve is más képet kapunk
  7. Végül pedig a demó is mást mutat

Valószínűleg a teljesítmény, és a kompetitív játék szempontjából is jövedelmezőbb lenne, ha mindenki ugyanazt a füstöt látná. Érdemes többször is jól megnéznetek STYKO fenti két videóját, tökéletesen látszik a különbség a füst két oldaláról.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!