Tényleg szükséges, hogy minden szemszögből külön füst renderelés legyen a játékban?
Kétségtelen, hogy idén eléggé belehúzott a Valve és rendszeresen kapunk kisebb-nagyobb frissítéseket a játékhoz. Igaz van ami szinte azonnal eltöri a mécsest a legtöbb játékosnál, ilyen volt legutóbb Cache búcsúja és Vertigo érkezése is.
Persze Cache soha nem látott formában fog majd visszatérni, mellette pedig olyan változások is érkeztek már a játékba idén, amik a legtöbbünk tetszését elnyerték. Persze javítani, frissíteni, változtatni mindig van mit, például a füstöket, amiket meglepően sok módon renderel a játék.
Egészen pontosan hét szemszögből figyeli a füstöket a játék, ami pontosan azt eredményezi, amit többször láttunk már közvetítéseken is. Más a füst animációja a különböző szemszögekből figyelve, tehát picit mást lát a füst egyik oldalát tartó játékos, mint mondjuk a GOTV spectator, vagy a demót néző játékos.
my POV: https://t.co/GEDTtptbap
— STYKO ???? (@STYKOcsgo) 2019. április 16.
Egészen pontosan hét különböző POV-ot (point of view) különböztet meg a játék, aminek jelentősége eléggé megkérdőjelezhető.
- Amit mi látunk
- Amit a halott csapattársunk lát miközben minket néz
- Amit az ellenfél lát
- Amit a Spectator lát
- Amit a Spectator lát GOTV-n
- 3rd Personból nézve is más képet kapunk
- Végül pedig a demó is mást mutat
Valószínűleg a teljesítmény, és a kompetitív játék szempontjából is jövedelmezőbb lenne, ha mindenki ugyanazt a füstöt látná. Érdemes többször is jól megnéznetek STYKO fenti két videóját, tökéletesen látszik a különbség a füst két oldaláról.