Az STB-1 paraméter módosításai inkább érződnek nerfnek, mint buffnak

Az STB-1 paraméter módosításai inkább érződnek nerfnek, mint buffnak

A jármű újraegyensúlyozás következő hullámában a gyengének titulált STB-1 hatékonyságát látszólag még tovább rontotta a Wargaming.

A jármű újraegyensúlyozások érintették már a svéd nehéz tankokat, a japán nehéz tankokat és az FV4005-öt és míg egyes esetekben az újraegyensúlyozás erősítést, más esetekben gyengítést takar. Az újraegyensúlyozások következő hullámában többek között az STB-1-en a sor, amit a Wargaming kimondottan erősíteni akar, de valamit nagyon elrontottak menet közben.

Az első, amit szemet szúr, hogy a 390-es alfát 360-ra csökkentették. Ez önmagában nem lenne gond, hiszen bár nincs feltüntetve, de abból, hogy kevesebb alfával több sebzést oszt ki percenként (DPM), arra következtethetünk, hogy csökkentették az egység töltési idejét. Egész pontosan a tűzgyorsaság 8,21 lövés/percre növekedik, az újratöltési idő pedig 7,3 másodpercre csökken.

Az alap lőszer átütési értéke 500 méteren a jelenlegi 248 milliméter helyett már csak 232 milliméter lesz, tehát a papírforma szerinti 258 milliméteres átütési érték marad, de 500 méteren jelentősen több páncélátütést fog veszíteni. Ennek fényében pedig az is világossá válik, hogy miért csökkentették le a lövedékei sebességét.

Megjegyzés: Az STB-1 megkapja a svéd közepes tankok hidropneumatikus felfüggesztését, tehát a játékstílusa defenzívebbé válik, és a lövedék sebességének csökkentésével azt kívánja megakadályozni a Wargaming, hogy ezzel az egységgel becampeljenek a játékosok.

A pozitívumok mellett szól, hogy a löveg ezekkel a módosításokkal kevésbé szór majd, illetve a mobilitásra is még inkább támaszkodhatunk vele a harcokban. Végül, de nem utolsó sorban pedig be kell látnunk, hogy a hidropneumatikus, azaz az állítható felfüggesztés jelentős védelmet jelent majd az STB-1 számára az esetek többségében.

Az STB-1 ágán továbbá az STA-1-et és azt STA-2-t is módosítások érik. Előbbi DPM növelést kap, utóbbin pedig a fő karakterisztikákat fogják javítani, de a pontos részletek egyelőre nem ismertek. Többek között arról se kaptunk információt, hogy az állítható felfüggesztés a japán közepes tankokon is elérhető lesz-e, vagy ez az STB-1 sajátja marad, -ahogy arról se tudni semmit, hogy a Type 61 helyzetével kívánnak-e valamit kezdeni.

Ezek a paraméterek jók lennének 2016-ban

Ha az összképet nézzük, akkor figyelembe kell venni, hogy jelenleg milyen egységek vannak a topon, valamint azt is, hogy a következő hónapokban hogyan változik a harckocsik erőrangsora. Az valószínűleg mindenki számára egyértelmű, hogy a kerekes járművek átvették az uralmat a tier X-es kompetitív közegben, és ezek ellen az STB-1 lövedékének sebessége kevés lesz.

Továbbá nem is olyan sokára érkezik a prémium lövedékek nagy revíziója, aminek hatására biztosan háttérbe szorulnak majd a közepes tankok, és előtérbe kerülnek a kiváló védettséggel rendelkező szupernehéz tankok, valamint az ellenük akár normál lőszerrel is hatékonyan fellépő tankvadászok. Kijelenthető, hogy minden elvesztett átütési érték hatalmas érvágás a japán szamurájnak.

Mit szólsz az STB-1 módosításaihoz? Ha rajtad múlna, akkor hogy néznének ki az újraegyensúlyozott japán közepes tank paraméterei?

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.