Ezeket a kártyákat nem akarjuk majd kinyitni. Itt van a tíz legrosszabb Rise of Shadows lap a rajongói pontozás alapján!
Holnap este érkezik a Rise of Shadows és lehet nyitogatni a nem előrendelői kártyacsomagokat is. A legutóbbi cikkünkben a legerősebb lapokat vettük át, ha lemaradtatok róla érdemes pótolni a listát!
Ezúttal azonban a HearthstoneTopDecks értékelései alapján leggyengébb lapokat vettük sorra, amiket jobb elkerülni majd a holnap pakknyitogatások során. Instant dustnak nem nevezhetjük őket, de valami hatalmas anomáliának kell bekövetkeznie, hogy a Standard és Wild metában találkozzunk majd velük.
129. Arcane Fletcher - 1,9 pont
Ez a lap nem illik bele sem a Beast / Midrange verzióba, sem a sok Spelles típusba. Legnagyobb hátránya, hogy nem Beast, így a Master's Call képessége elveszik a süllyesztőben. Arénában okés lehet, bár ott is csak fenntartásokkal szabad választani.
127. Violet Warden - 1,9 pont
Egy Taunttal rendelkező Archmage. Tipikus Aréna lap, ami Mage-ben elég jól működhet majd a nagy területi sebzésekkel.
128. Dimensional Ripper - 1,8 pont
Tíz manáért kitettünk két ideális esetben hatalmas lényt. Kombózni már nem maradt erőforrásunk és arra is szükség van a laphoz, hogy idő előtt ne húzzuk fel a lényeket. Nagyon rossznak tűnik első ránézésre, sőt még másodikra is.
129. Hench-Clan Sneak - 1,8 pont
Három mana és nem történt semmi. Nem ilyen lapokra van szüksége az Aggro és Midrange pakliknak. Arénában egy erős közepes választásként számolhatunk vele.
130. Eager Underling - 1,7 pont
Szegény ember Fungalmancere. Ez is lehetne a lap neve, ami önmagában semmit sem csinál. Egyetlen szerencséje, hogy a Warlock a legkülönbözőbb módokon képes megölni a saját lényeit, de lehet ez sem lesz elég ahhoz, hogy játszható legyen.
Az 5 legrosszabb lapot a következő oldalon találjátok!
131. Hunting Party - 1,7 pont
Nagyon drága és nagyon szituációs. A Master's Call ezerszer jobb és más kézfeltöltésre nem nagyon van szüksége a Hunternek, ami a Midrange változattal továbbra is ott lehet az elitben.
132. Soldier of Fortune - 1,7 pont
Manát adni az ellenfélnek a legtöbb esetben egyenlő az öngyilkossággal. Ez alól kivételt képez, ha Charge-dzsal rendelkezik a lény, de az Arcane Golem átalakítása óta nincs már ilyen lap a játékban. Igaz Elemental a lap, de ez nem elég ahhoz, hogy játszható legyen.
133. Mana Reservoir - 1,7 pont
Ha szeretnénk két manáért +1 Spell Damage-et, akkor ott a Bloodmage Thalnos, ami még lapot is húz. Teljesen haszontalan a Mana Reservoir minden formátumban.
134. Flight Master - 1,7 pont
Arénában nem tűnik annyira rossznak a kártya, ha rendelkezünk egy csomó 2/3-as lénnyel, mivel azok jól cserélnek a Gryphonnal. Play Mode-ban el kell felejteni a Flight Mastert.
135. Dr. Boom's Scheme - 1,3 pont
Gyanúsan gyenge lapot kapott a Warrior, ami egyszerűen nem tudja pótolni a Tank Upot. Nem ez a varázslat lesz az, ami a Control Warriort ott tarthatja a Tier 1-2 környékén, mivel drága és csak akkor fejlődik, ha a kezünkben van. Ahhoz, hogy jól működjön legalább 6 körig a kezünkben kell pihennie és addig egy halott kártyának számít majd.
Futottak még: Rafaam's Scheme, Dalaran Crusader, Underbelly Ooze, Big Bad Archmage, Heroic Innkeeper, Arcane Servant, EVIL Cable Rat, Oblivitron, Violet Spellsword
Szerintetek melyek a legrosszabb Rise of Shadows lapok? Osszátok meg listátokat kommentben!