Kik azok, akik hátráltatják vagy pont, hogy a hátukon cipelik csapatukat?

Kik azok, akik hátráltatják vagy pont, hogy a hátukon cipelik csapatukat?

Hiába vagy s1mple, ha mögötted a Na'Vi nem tud egységesen játszani.

Hosszú oldalakon át kereshetnénk arra a kérdésre a választ, hogy mitől is lesz egy csapatból profi, a világ első számú ötöse? Az biztos, hogy az Astralis példáját is látva tökélyre lehet fejleszteni az összhangot, a kommunikációt, a felkészülést, egyszóval a csapatjátékot, de persze a játékosok egyenként is felelnek a sikerért. 

A hétvégéi BLAST Pro Series Madrid remek példát nyújt arra, hogy lehet egy játékos bármennyire jó és erős, ha a csapata teljesítménye egyszerűen nem hozza a szintet. Autimatic konkrétan a verseny legmagasabb értékelését érte el úgy, hogy a Cloud9 öt mérkőzésből csupán egyet tudott megnyerni. Persze az érem másik oldalán is találunk játékosokat, akik bőven alulteljesítenek társaikhoz képest. Lássuk azt a 20 játékost, akiket tejesítményük alapján jobb vagy pont, hogy rosszabb csapatokban tudnánk elképzelni.

A grafikon az elmúlt hat hónap mérkőzésein elért HLTV értékelések alapján készült

Az hogy s1mple a hátán cipeli a Na'Vi-t már nem újdonság, ellenben zeus gyengélkedése már annál inkább. De nem csak a Na'Vi az egyetlen csapat ami a játékosai teljesítménye alapján szét van húzva. Igaz ez a Vitality-re is, ahol ZywOo személyében a jövő egyik nagy AWP-s játékosa nevelkedik, míg ALEX, a csapat legfrissebb tagja nem igazán találja önmagát. De legalább ennyire nagy szakadék van például tabzeN és tiziaN között a BIG-nél vagy Brehze és daps között az NRG csapatán belül.
És pontosan ez az ami hátráltathat egy csapatot, az ilyen különbségek miatt nem képesek meglépni azt az egy szintet, ami jó csapatból legendás csapattá tenné őket. És pontosan ezért lehet ennyire erős a Liquid, az ENCE vagy az Astralis. Lehet, hogy nincs a soraikban egy s1mple vagy egy ZywOo, de sokkal kisebb a különbség az egyes játékosok között például a finneknél is, így pedig sokkal jobban tudnak érvényesülni egységként, csapatként.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések