4500 forint helyett ingyen húzhatjátok be a platformjátékot!

4500 forint helyett ingyen húzhatjátok be a platformjátékot!

Egy különleges platformerre csaphattok le teljesen ingyen!

Elkényeztetnek minket mostanában az online játékboltok és kiadók, ugyanis az Ubisoft hatalmas akciójában a Steepet tölthetjük le UPlay-re teljesen ingyen. Nem csak a Ubisoft tett ki magáért, hanem az Epic Games is, akik elindították a Mega Sale elnevezésű hatalmas vásárukat, ami keretében minden 14,99 euró feletti játékból 10 eurót levon az áruház, vagyis a népszerű World War Z-t nagyjából 1700 forintért már bezsebelhetjük. A Humble Bundle sem akart kimaradni a jóból, ingyen kínálják mindenkinek a Guacamelee! Super Turbo Championship Editiont limitált ideig!

 

Egészen vasárnap 19:00 óráig lehet bezsebelni a játékot a Humble Bundle oldalán, mindössze annyit kell cserében tennünk, hogy feliratkozunk a hírlevélre. A Guacamelee! játékok a jobb platformerek közé tartoznak, amikkel kiválóan el lehet szórakozni. A rajzfilmes grafika, az őrült poénok és a pörgős játékmenet garantáltan odaszegez a székbe. Ha valakinek meghozta a kedvét az ingyenes Guacamelee! Super Turbo Championship Edition, akkor érdemes szétnézni a Humble Store áruházban is, ahol a Guacamelee! második részét vásárolhatjátok meg kedvezményesen.

Irány a Humble Bundle oldala és húzzátok be a platformert még most!

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Üzlet - Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a Google hirdetésekből

Aki valaha is dolgozott Google hirdetésekkel, tisztában van vele, hogy ezek hatékonysága idővel változhat. Miért szükséges a kampányok folyamatos finomhangolása és korszerűsítése? Az online hirdetések világában gyors alkalmazkodásra van szükség. A Google eszközeinek ügyes használata nemcsak a hirdetési költségek csökkenését eredményezheti, hanem jelentős mértékben növelheti a konverziót is. Nézzük tehát, miért nélkülözhetetlen a kampányok rendszeres felülvizsgálata és módosítása.

Üzlet - Mit ad az UTM paraméterezés?

Ha az online marketing világában mozogsz, biztosan szembesültél már azzal a kihívással, hogy a kampányaid hatékonyságát pontosan mérni tudd. Az UTM paraméterezés számomra mindig is az a láthatatlan hős volt, ami segített rendet tenni a káoszban. Emlékszem, amikor először találkoztam vele: egy nehezen követhető kampány sikerét sikerült vele feltérképezni, és azóta beleszerettem ebbe az eszközbe.

Közvetítések