Hirdetés

Világi fail, vagy bug? - karrigan akkorát misselt, mint még talán soha senki

Sziky | 19/05/18 16:30
Cikk mentése

Na ez pont nem a tanítani való lövés volt.

Hirdetés

Finn "karrigan" Andersen vitathatatlanul az európai CS:GO egyik legnevesebb irányítója, igaz rényi fénye egyre inkább halványul az utóbbi időkben. A 29 éves játékos olyan csapatokat vezetett már, mint a Copenhagen Wolves , a TSM, az Astralis vagy a FaZe Clan. A legnagyobb sikerek azonban mégis mindig elkerülték, az Astralis is az ő távozása után lett igazán remek csapat és a FaZe-ben is annyira elvesztette a motivációját, hogy végül onnan is elkerült.

Rövid amerikai kitérő után a mousesports színiben tért vissza, ahol a ropz-chrisJ-woxic-frozen négyest irányítja, eddig szép eredményekkel. Az ESL Pro League kilencedik szezonjában megnyerték a csoportjukat és az ECS-ben is sikerült már elkapniuk olyan csapatokat, mint a fnatic vagy a G2 és az IEM Sydney során is a legjobb 6 között végzett a mouz. Persze a viszonylag friss felállásnak még bőven van ideje összeérni és együtt fejlődni, így néha beszokott csúszni egy olyan vereség is, mint amilyet tegnap kaptak a Valiance csapatától.
A Bo1-es küzdelem Dust2-n zajlott, ahol mindössze 6 körött tudott hozni a mousesports. Gyakorlatilag már a 11. körben feladhatta volna a csapat, hiszen az 1v3-ban maradt karrigan-nek olyan lövést nem adott be a játék, ami után a legtöbben már kihajították volna a monitorukat az ablakon. Tökéletesen becélozza az egy helyben álló ellenfél fejét, a lövés pillanatában sem mozdul bele a játékos, a tiszta headshot azonban még sem akadt be.

Eléggé megmosolyogtató az eset az biztos, a magyarázat pedig minden bizonnyal nem a játék, sokkal inkább a spactate mód, a gotv és a magában a játékban történtek közötti különbséggel magyarázható. Ahogy azt nemrég megvizsgáltuk a füstöknél, úgy valószínűleg a célkereszt elhelyezésénél is lehetnek olyan eltérések, amik más képet eredményeznek karrigan és a mi monitorunkon. Az is magyarázat lehet, hogy ugrásból való földet érés után minden fegyvernek van egy bizonyos ideje ami alatt, sokkal pontatlanabb, mintha álló helyzetből tüzelnénk vele. a Desert Eagle esetében ez kevesebb, mint fél másodperc, hogy mennyi idő telt el a tüzelésés a földet érés között, azt csak a demó alapos átvizsgálásával mérhetnénk le.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Hirdetés
5 db hozzászólás
  • nagyonjo33 4 hónapja
    1.6-ban LANon nincs ilyen
    1 0 Válasz
  • levehor 4 hónapja
    Asd
    0 0 Válasz
  • sallai 4 hónapja
    Ez bug!!!!!!!!!
    0 0 Válasz
  • IeSportGoI 4 hónapja
    asd
    0 0 Válasz
  • GL4S 4 hónapja
    Hát ezt már nem lehet a hitboxra fogni!
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?