A tegnap éjszaka folyamán 10 hős változott a tesztszerveren, nézzük, mire is gondoltak a fejlesztők a 9.11-es frissítés során.
10 hős változott a tegnap éjjeli frissítésben, köztük Yuumi korábbi erősítéseit eltörölték, Warwicknak azonban plusz erőt adnak. Nézzük melyik hősök miben is változtak pontosan.Akali passzívján változtattak, elsősorban az AD értéke 90%-ról 60%-ra, míg az AP értéke 70%-ról 50%-ra, továbbá az energia regeneráció 10/20/30-ról 10/15/20-ra csökkent.
Diana összes játékmenetét érintő változtatását visszavonták. A Q és a QoL változtatások még érvényben vannak.
Galio W képességén a minimum sebzése értéke 20/30/40/50/60 (+20% AP)-ról 10/20/30/40/50 (+30% AP)-ra változott. Ezen kívül a maximum sebzés értéke 60/90/120/150/180 (+60% AP) értékről 30/60/90/120/150 (+90% AP) értékre változott.
Az E képessége is változott az est folyamán, a korábbi 100/135/170/205/240-es sebzése 80/120/160/200/240-re módosult, a játék korai szakaszában gyengítve ezáltal a teljes karaktert.Gragas alap életereje 583,52-ről 600-ra, a szintenként kapott életerejének értéke 89-ről 95-re, végezetül pedig az alap fizikai sebzése 61,38-ról 64-re nőtt.
Jayce Q képességén a sebzés 70/120/170/220/270-ről 65/110/155/200/245-re csökkent.
Karthus ultija 250/400/550 (+75% AP) helyett immár csak 200/350/500 (+65% AP)-t sebez majd, így még érdemes most kihasználni a karakter nyújtotta hihetetlen erőt.
Master Yi kezdeti támadási sebesség 0,733-ról 0,679-re csökkent. A Q képessége pedig ugyan azt a célpontot plusz 25% helyett már csak 15%-ban sebzi majd, ha nincs a közelben újabb célpont.
Rammus ultiján a sebzés 40/80/120-ról 30/60/90-re csökkent.
Warwick Q képességén a gyógyítás értéke 30/40/50/60/70%-ról 30/45/60/75/90%-ra nőtt.
Yuumi alapvető életereje 460-ról 432,36-ra állt vissza, míg a W képességnél is törölték a korábbi módosításokat, így minden az élő szervereken található értékek szerint fut tovább nála.
Ti mit szóltok a változtatásokhoz?