Csak a szerencsén múlott, hogy valósággá vált a Fortnite

Csak a szerencsén múlott, hogy valósággá vált a Fortnite

Ha Rod Fergussonon, egy korábbi produkciós vezetőn múlt volna, akkor soha nem készül el a játék.

A Game Informer videójátékmagazin készített egy őszinte interjút Rod Fergussonnal az idei E3-on, ahol az egyik kérdés a Fortnite kezdetéről faggatta az Epic Games ex-munkatársát. Fergusson 2012-ben hagyta el a céget, de egészen odáig a produkciós vezető volt. Az interjúban többek közt azt is kijelentette, hogy ha rajta múlt volna, akkor a Fortnite sosem készül el.

Fergusson az Epic Games után rengeteg játékon dolgozott már, de jelenleg éppen a Gears 5-ön munkálkodik. A múltba visszatekintve viszont elmondta, hogy neki már a Save the World sem tetszett igazán, mivel rengeteg probléma volt a projekttel és nem érte el azt a szintet, ami alapján érdemes lett volna tovább dolgozni a projekten.

"Mindig olyan kérdéseket kapok, hogy nem érzed magad rosszul amiért ekkora siker előtt hagytad el az Epic-et, rengeteg pénzt kereshettél volna. Ilyenkor pedig azt válaszolom nekik, hogy igazából meg kéne csókolnotok a lábamat, hisz ha maradtam volna, akkor töröltem volna a Fortnite-ot. Még távozásom előtt is megpróbáltam, de végül nem sikerült."

Ez végül nem sikerült, ő pedig elhagyta a céget, de állítása szerint a mai napig sincsenek álmatlan éjszakái, hogy pont rosszkor hagyta ott a céget, bár ha ő maradt volna, akkor az Epic sem lenne ilyen sikeres.

A Battle Royale esetében lehet, hogy már ő is máshogy gondolkozott volna, de a kezdeti stádiumban lévő Save the World nemcsak őt, de a gamereket se nagyon győzte meg, hisz 2017 előtt a Fortnite nem volt igazán elterjedt a játék. A szerencse és Fergusson felmondása viszont úgy hozta, hogy megszületett az a játék, ami már a 9. szezonjában tart és szinte megreformálta a gaminget a mainstream médiában is.

MONDD EL A VÉLEMÉNYED KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!



Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések