Hirdetés

Ahol két világ találkozik - Mech-Beast Hybrid Hunter paklibemutató

Ben | 19/06/23 10:49
Cikk mentése

A végletekig finomítják a Mech vonalat.

Hirdetés

A Mech Hunter az egyik, ha nem a legjobb pakli most a ladderen. Egyedül a Shaman paklik ellen tud felmutatni rossz győzelmi arányt, illetve a Control Warrior, a Hooktusk Rogue és a Token Druid tudja felvenni vele a versenyt. Viszont a deck egyik központi gondja, amit már sok helyen lehetett látni a közösségtől, hogy panaszkodik miatta, hogy néha csak nem jönnek a befejező lapok. Az ellenfél ott ül pár életerővel, de egyszerűen nincs lenn Mech, amire rá lehetne cuppantani a Wargeart. A gondot a Dustbreaker HS csapat is megtalálta és feltették magukban, hogy addig alakítják a paklit, míg meg nem oldják a gondot anélkül, hogy az alapok változnának. A válasz pedig úgy néz ki, hogy a alapokban rejlik, vissza kell nyúlni a gyökerekhez, így jött képbe a Beast vonal.

Mech-Beast Hunter

Kód: AAECAR8ErwSXCKCAA5+3Aw2oArUD2QfbCeD1AuL1Apj7Avb9Atf+AomAA8yBA6CFA56dAwA=

Az alap dolgokhoz képest olyan iszonyatosan nagy változást nem látunk. Alapból két vonal került be. Először is ott az Unleash + Dire Wolf Alpha kombó, ami a mostani metában egy nem is olyan rossz választás. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a Token Druid, a Murloch Shaman és persze a Mech Hunter is szereti telepakolni a játékteret maguk előtt. A kombináció pedig jó lehet arra, hogy megritkítsuk az ellenfél sorait, de akár a halálos sebzést is be lehet ütni vele, ha nincs előttünk taunt.

A másik új-régi versenyző a Kill Command. A három manás varázslat már olyan régen része Rexxar fegyvertárának, hogy néha máig minden Hunter paklimba bepakolom automatikusan. Az olyan lapok, mint a Shimmerfly és a Springpaw pedig nagyon könnyen aktiválják is. A meglepetés 5 vagy 10 sebzés pedig sok esetben elég kellemetlen lehet az ellenfélnek.

Persze az új lapoknak kell a hely és ezért kikerül pár kártya. A Missile Launcher + Venomizer kombináció elvesztése igencsak fájdalmas a paklinak, dehát valamit-valamiért.

A játékstílus pedig elég egyszerű. A korai körökben a legfontosabb megszerezni a játékteret és minél hamarabb menni arcra. A Kill Command-okat ne szórjátok el, lehet hogy sokszor viszket a kezetek, hogy elnyomjátok, de kell a türelem, ha lehet inkább nyomjátok meg a Steady Shot-ot, a varázslat a befejezésre kell. Jópár játék után azt tudom mondani, hogy a deck erős, nem kicsit, nagyon. Viszont iszonyatosan agresszív, meg kell találni azt a pontot, amikor már nem a kontrol a fontos, hanem a sebzés, ez pedig nem olyan túl könnyű. 

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?