Ahol két világ találkozik - Mech-Beast Hybrid Hunter paklibemutató

A végletekig finomítják a Mech vonalat.

A Mech Hunter az egyik, ha nem a legjobb pakli most a ladderen. Egyedül a Shaman paklik ellen tud felmutatni rossz győzelmi arányt, illetve a Control Warrior, a Hooktusk Rogue és a Token Druid tudja felvenni vele a versenyt. Viszont a deck egyik központi gondja, amit már sok helyen lehetett látni a közösségtől, hogy panaszkodik miatta, hogy néha csak nem jönnek a befejező lapok. Az ellenfél ott ül pár életerővel, de egyszerűen nincs lenn Mech, amire rá lehetne cuppantani a Wargeart. A gondot a Dustbreaker HS csapat is megtalálta és feltették magukban, hogy addig alakítják a paklit, míg meg nem oldják a gondot anélkül, hogy az alapok változnának. A válasz pedig úgy néz ki, hogy a alapokban rejlik, vissza kell nyúlni a gyökerekhez, így jött képbe a Beast vonal.

Mech-Beast Hunter

Kód: AAECAR8ErwSXCKCAA5+3Aw2oArUD2QfbCeD1AuL1Apj7Avb9Atf+AomAA8yBA6CFA56dAwA=

Az alap dolgokhoz képest olyan iszonyatosan nagy változást nem látunk. Alapból két vonal került be. Először is ott az Unleash + Dire Wolf Alpha kombó, ami a mostani metában egy nem is olyan rossz választás. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy a Token Druid, a Murloch Shaman és persze a Mech Hunter is szereti telepakolni a játékteret maguk előtt. A kombináció pedig jó lehet arra, hogy megritkítsuk az ellenfél sorait, de akár a halálos sebzést is be lehet ütni vele, ha nincs előttünk taunt.

A másik új-régi versenyző a Kill Command. A három manás varázslat már olyan régen része Rexxar fegyvertárának, hogy néha máig minden Hunter paklimba bepakolom automatikusan. Az olyan lapok, mint a Shimmerfly és a Springpaw pedig nagyon könnyen aktiválják is. A meglepetés 5 vagy 10 sebzés pedig sok esetben elég kellemetlen lehet az ellenfélnek.

Persze az új lapoknak kell a hely és ezért kikerül pár kártya. A Missile Launcher + Venomizer kombináció elvesztése igencsak fájdalmas a paklinak, dehát valamit-valamiért.

A játékstílus pedig elég egyszerű. A korai körökben a legfontosabb megszerezni a játékteret és minél hamarabb menni arcra. A Kill Command-okat ne szórjátok el, lehet hogy sokszor viszket a kezetek, hogy elnyomjátok, de kell a türelem, ha lehet inkább nyomjátok meg a Steady Shot-ot, a varázslat a befejezésre kell. Jópár játék után azt tudom mondani, hogy a deck erős, nem kicsit, nagyon. Viszont iszonyatosan agresszív, meg kell találni azt a pontot, amikor már nem a kontrol a fontos, hanem a sebzés, ez pedig nem olyan túl könnyű. 

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Kövess Minket!