Hirdetés

Változhat a jövőben a Divine Spirit, szándékosan gyengék a Questek a Saviors of Uldumban!

Loemifar | 19/07/11 11:15
Cikk mentése

Újabb nerfek és buffok várhatóak, azonban a Saviors of Uldum megjelenéséig egyelőre ezekre nem számíthatunk!

Hirdetés

Dean Ayala vezetésével rengeteg érdekességet árultak el a fejlesztők a Saviors of Uldumról és a Hearthstone jövőjével kapcsolatban. Készülhetünk a Divine Spirit módosítására, a még több Lackeyre és az új kulcsszavakra a Classic szettben!

Divine Spirit módosítás

Megerősítette Dean Ayala, hogy a Divine Spirit a jövőben biztosan kap majd változtatásokat, hogy nerfet, vagy teljes reworköt azt egyelőre azonban nem tudni. Azért van erre szükség, hogy a Priest Class jövőbeli lapdizájnjai tökéletesen illeszkedjenek a Hearthstone-ba. Nem azzal van a baja a Blizzardnak, hogy buffol a Divine Spirit, hanem azzal, ahogy mindezt teszi. A buff kártyák továbbra is meghatározóak lesznek a Class esetében, csak a Divine Spirit ebben a formában nem illik bele a képbe.

Szóba került még Barnes és Zilliax is, de utóbbival teljesen elégedettek, hiába szerepel az összes pakli 2/3-ában. Előbbi jövője még mindig nem tisztázott. Nem akarják teljesen tönkre tenni, mivel a Resurrect Priest a számok alapján az egyik legnépszerűbb változat Wildban. Ha lesz bármilyen módosítás, az csak a Saviors of Uldum megjelenése után élesedhet majd a HS-ben, addig biztonságban vannak a kártyák.

Saviors of Uldum érdekességek

Megerősítették a Team 5 csapat munkatársai, hogy újabb Lackey típus érkezik majd a játékba, így legalább hat lehetőség közül válogathat nekünk a gép. A Reborn kulcsszóhoz kapcsolódóan elárulták, hogy milyen más neveken gondolkoztak még a tervezésnél. A Mummy / Mummified, az Embalmed és az Ankh volt még versenyben, azonban a Rebornt választották végül. Nagyon örültek neki, hogy a közösség azonnal megértette, mit is jelent ez a mechanika. 

A Saviors of Uldum eddig bemutatott Questjei látványosan gyengébbnek tűnnek, mint a Journey to Un'Goro küldetései. Ez nem véletlen, ugyanis szándékosan tervezték őket úgy, hogy könnyebben teljesíthetőek legyenek, de a jutalom se legyen olyan, hogy azonnal eldönti a mérkőzéseket. Inkább a mid-game-ben lesznek hasznosan a jutalmak és nem a late-game-ben.

Jövőbeli tervek

Továbbra sem zárkóznak el attól a fejlesztők, hogy a régebbi lapokhoz nyúljanak két kiegészítő között. Próbálják frissen tartani a Hearthstone-t az expanziók között, ennek érdekében akár új kulcsszavakkal is feldobnák a Classic lapokat. Tudják jól, hogy simán beleférne az, hogy 5-40 lapot is kiadjanak két nagyobb kieg között, de egyelőre ezt nem erőltetik, mivel túlságosan bonyolítaná a játék alapjait. Egyszerűen képtelenek lennének megfelelő minőségű és kiegyensúlyozott lapokat tervezni nagyobb gyakorisággal, mint a mostani 3 kiegészítő / év.

Amit azonban megerősítettek, hogy a kiegek között lesznek érdekesebb tartalmak, mint a mostani évben a különleges Solo Adventure-ök és ezekbe a hónapokba iktatják majd be a nerfeket, buffokat és egyéb módosításokat is, nem a kiegészítők megjelenésének közvetlen közelébe.

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!


Hirdetés
Légy Te az első hozzászóló!
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?