Vége az évekig tartó Shudderwock köröknek, ugyanis jelentősen felgyorsította a Blizzard a Hearthstone egyik legidegesítőbb animációját.
Nem mindegyik frissítésről készül külön poszt a Blizzard hivatalos Hearthstone oldalára, ami miatt rengeteg érdekességről lemaradhatunk. Szerencsére azonban a játékosok felfedezik az újdonságokat, ahogy Thijsnál is lelepleződött a Shudderwock felgyorsított animációja.
Legenden belül kalandozott Evolve Shamannal a világ legnépszerűbb mesekártyás streamere, amikor egy szorult szituációban kénytelen volt elsütni, a közel egy évvel korábban megduplázott sebességű Shudderwockot a kilencedik körben. Hiába az ellenfél oldalán az Armorsmith, a Legendary lap animációja gyakorlatilag öt másodperc alatt befejeződött. Erre Thijs is felvonta a szemöldökét, ugyanis nem számított arra, hogy az Armorsmith egyszerre felpakolja majd az öt armort a Rogue arcára. A Warrior két manás lapjához hasonló kártyák, mint a Frothing Berserker, vagy az Acidmaw mindegy egyes alkalmat kihasználnak arra, hogy az időt húzzák, amikor pontosan tudja mindenki, hogy mi lesz az eredménye a végtelen hosszúságú animációnak. Lehet, hogy csak egy buggal találkozott a holland streamer, de ha nem így van, akkor jár a vállveregetés a fejlesztőknek, hogy egy nagyon hasznos update-tel dobták fel a Saviors of Uldum után epekedő rajongókat.
Hasonló gyorsított animációt szívesen látnánk a Venomizer + Missile Launcher kombótól, a már korábban említett Frothing Berserkertől, vagy a még mindig bugos Nozdormutól. Az érme másik oldala, hogy ennyivel kevesebb ideje lesz a játékosoknak gondolkodni a következő lépéseken, ami főleg a magasabb szinten kártyázókat érintheti rosszul. Az animációk felgyorsítása mellett jöhetne még néhány frissítés, ami élvezetesebbé tenné a HS-t. De mikre is gondoltunk?
- Javított felhasználói felület (UI): egyértelműbb jelzések, ha egy lénynek több képessége is van egyszerre (Poisonous + Spell Damage + Lifesteal), amihez lehetne kis ikonokat használni
- Beépített körszámláló és aktuális körből hátramaradó idő jelzése: külső segédprogrammal ezekre már van lehetőség, de egyelőre a játékban csak az égő kötél az, ami jelzi, hogy nagyjából hány másodpercünk van hátra, a kritikus 45. körös döntetlenig hátra maradt lépések számat még a legjobbak sem tartják fejben
- Temető: szintén külső programmal könnyedén ellenőrizhető, de a játékban nincs lehetőség semmilyen módon visszakövetni azt, hogy mik kerültek a graveyardba
Ha lenne Tournament mód, ahol ezek a lehetőségek alapból nem érhetőek el, akkor nem lenne akadály, hogy a Play Mode / Aréna / Tavern Brawl módokba bekerüljenek ezek a fejlesztések.
Ti milyen újdonságokkal tennétek még inkább felhasználóbaráttá a Hearthstone-t?