Irány a Ranked! - Íme a Taktikus csapatharc 9.14-es frissítési jegyzetei!

Irány a Ranked! - Íme a Taktikus csapatharc 9.14-es frissítési jegyzetei!

Megérkeztek az első hivatalos frissítési jegyzetek a Taktikus csapatharchoz!

Mielőtt belekezdenénk abba, hogy ki miben változott, merre és hány métert, fontos beszélnünk a frissítési jegyzetekről. A fejlesztők elárulták ugyanis, hogy mostantól szinte minden héten számíthatunk TCH frissítési jegyzetre!
Ez főleg azért fontos, mert az átlag League of Legends játékos a 2 hetes frissítési szakaszokhoz van szokva, no ennek itt nincs helye, ugyanis a TCH frissítései heti rendszerességgel fognak megjelenni. Ezzel is elosztva a nagyobb változtatásokat tartalmazó LoL frissítéseket, illetve az azt követő héten megjelenő másodlagos frissítések között.

Az első hivatalos frissítési hét rengeteg változtatást tartalmaz, viszont mivel ez egy hetente megjelenő frissítési forma, így ahogy a fejlesztők is, úgy elsősorban mi is egy letisztultabb, egyszerűbb, felsorolás jellegűbb módon fogjuk azt átadni számotokra.

ÚJDONSÁGOK

Megérkezett Twisted Fate, mint új egység a játékba, Kalóz és Varázsló adottságokkal, az ára pedig nem kevesebb, mint 2 arany! Képessége a Húzz egy lapot, melynek köszönhetően Twisted Fate elhajít egy kártyát, amely véletlenszerűen elkábítja a célpontot (arany), sebzést okoz a célpont körül (piros), vagy pedig manát tölt vissza saját magának és a közeli szövetségeseinek (kék).

A Taktikus csapatharc rangsorolt Bétaszezonja a 9.14-es frissítéssel kezdődik, tehát érdemes résen lenni és kitapasztalni a jó stratégiákat!

RENDSZEREK

Támadási sebesség módosításai

  • A hősök támadási sebesség aránya 1,0 helyett az alap támadási sebesség értékkel rendelkezik
  • Minden hős támadási sebesség-arányát úgy módosították, hogy a bónusz támadási sebességet a hős alap támadási sebessége alapján számolja a rendszer. Vagyis az alacsonyabb alap támadási sebességgel rendelkező hősök alacsonyabb bónuszt kapnak a támadási sebességet növelő tárgyaktól. Ezt kompenzálandó egyes hősök és támadási sebességet növelő tárgyak finomhangolva lettek ebben a frissítésben.

PvE-körök

  • Ha egy PvE-kör során nem kapunk semmilyen tárgyat, mostantól az egyik minion, szörny vagy hatalmas szörny ad aranyat helyette
  • A Sárkány, illetve az Ősi Sárkány mostantól nem részesül a Sárkány adottság bónuszaiból

Előre összeállított rangsorolt csapatok

  • Az előre összeállított, rangsorolt csapatok mérete minden rangnál 3 játékosra korlátozva. Korábban Platina alatt ez a szám 5 volt.

Szintek töréspontjai

  • A 9. szintig 70 helyett 64 tapasztalati pont szükséges

Képességek célzása

  • Az alacsony életerejű hősöket célzó képességek mostantól az életerő százalékos aránya alapján állapítják meg a legalacsonyabb életerőt a teljes életerő helyett

Bolt

  • Újrasorsolás esetén, miután szintet lépünk a körből származó TP-nek köszönhetően, a bolt az új szintnek megfelelően fog ajánlatokat adni a régi helyett

Felhasználói felület

  • Megérkezett a harcösszesítő funkció, aminek köszönhetően láthatjuk, hogy mekkora sebzést okoztak hőseink
  • A hősök statisztikái, páncéljuk, sebzésük, varázsellenállásuk és egyéb értékeik elérhetőek a jobb kattintással elérhető, felugró panelen
  • Az összes arany jelzés mellett mostantól a "Sorozat" jelzés is megjelenik, tehát külön jelzője van, ha épp győzelmi szériánk, vagy vereségi szériánk van, illetve feltünteti a különböző hosszúságú sorozatokért járó jutalmakat is

ADOTTSÁGOK

Démon

  • A manaégetés esélye 40/60/80%-ról 25/50/85%-ra módosult

Elementalista

  • A gólem sebzése 200-ról 100-ra csökkent
  • A gólem életereje 3000-ről 2500-ra csökkent

Őrző

  • A bónusz páncél immár akárhányszor halmozódhat a korábbi, maximum 2 alkalom helyett

Tüzér

  • Javítottak a tüzérek területi támadásainak vizuális hatásain
  • Javítottak néhány hibát, ami miatt az extra támadások nem mindig léptek életbe magas támadási sebesség mellett
  • A további eltalált egységek értéke 1/összesről 1/2-re módosult

Kalóz

  • Átlagos aranymennyiség ládánként 2-ről 1,6-ra csökkent

Alakváltó

  • Az életerő-gyarapodás átalakulás esetén 100%-ról 60%-ra csökkent
  • Javították egy hibát, így immár az Alakváltók mostantól az életerejük megfelelő mennyiségét kapják meg átalakuláskor; korábban a rendszer nem vette figyelembe a csillagszintjükből kapott életerőt

Vad

  • A támadási sebesség jelzőnként 7%-ról 8%-ra nőtt

ELSŐ SZINTŰ HŐSÖK

Darius

  • Mostantól a karakter csak akkor süti el képességét, ha az elsütés kezdetén vannak ellenfelek a hatótávon belül

Elise

  • Arany költsége 2-ről 1-re csökkent
  • Manaköltsége 75-ről 100-ra nőtt
  • A pókivadékok száma 2/3/4-ről 1/2/4-re módosult
  • A Démoni eredet hatás mostantól a Pókivadékokra is vonatkozik
  • Életereje 500-ról 450-re csökkent
  • Páncélja 25-ről 20-ra csökkent

Fiora

  • Támadási sebessége 0,7-ről 1-re nőtt
  • Sebzése 100-250-ről 100-400-ra emelkedett

Graves

  • Életereje 500-ról 450-re csökkent

Vayne

  • Támadási sebessége 0,6-ról 0,65-re nőtt

Warwick

  • Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat

MÁSODIK SZINTŰ HŐSÖK

Ahri

  • A képesség célzása véletlenszerű ellenfél helyett a jelenleg támadott célpont innentől
  • Ha a célpont meghal a képesség elsütése alatt, a varázslat új célpontot vesz célba
  • Kijavítottak egy hibát, melynek köszönhetően Ahri képessége a halálát követően nem okozott sebzést

Blitzcrank

  • Immár nagyobb esély van rá, hogy a közeli szövetségesek a Blitzcrank által behúzott egységet támadják
  • Javították a hibát, melynek köszönhetően Blitz a tábláról is képes volt lerántani egy egységet a horgával, ha annak elsütése közben meghalt

Braum

  • Manaköltsége 75-ről 50-re csökkent
  • Sebzéscsökkentése 60-90%-ról 70-90%-ra nőtt
  • A képesség célzása a legközelebbi ellenfél helyett a legtávolabbi lett
  • Javították az eszköztippjét, így az mostantól megfelelően tükrözi, hogy Braum pajzsa minden bejövő sebzést egy adott százalékkal csökkent

Lucian

  • A Könyörtelen hajsza második lövésének sebzése 65/150/235-ről 150/250/350-re nőtt

Pyke

  • Manaköltsége 100-ról 125-re nőtt
  • Kezdeti manája 50-ről 75-re nőtt

Rek'Sai

  • Beásás időtartama 1,5-ről 1 másodpercre csökkent
  • Fellökés időtartama 1,25-ről 1,75-re nőtt
  • Sebzése 150-250-ről 150-350-ra módosult

Shen

  • Kezdeti mana 50-ről 100-ra nőtt

HARMADIK SZINTŰ HŐSÖK

Aatrox

  • Manaköltsége 100-ről 75-re csökkent
  • Sebzése 350-850-ről 400-1000-re nőtt

Evelynn

  • Életereje 550-ről 600-ra nőtt
  • Kivégzési határértéke 50% életerőről 65% életerőre nőtt
  • A kivégzés sebzésszorzója 300/400/500%-ról 300/500/700%-ra nőtt
  • Evelynn képessége mostantól mozgásképtelenné teszi a célpontokat az elsütési idő alatt, ez 0,35 másodpercet jelent, ezzel is megakadályozva, hogy elhagyhassák a hatóterületet

Gangplank

  • Életereje 650-ről 700-ra nőtt
  • Támadási sebessége 0,6-ról 0,65-re nőtt
  • Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat
  • Javítottak több animációkkal, illetve sorra felrobbantott hordókkal kapcsolatos hibát

Katarina

  • Javították a hibát, melynek köszönhetően Katarina képessége nem gátolta kellően az ellenfelek gyógyulását

Kennen

  • Az alapsebzése 60-ról 70-re nőtt
  • Képességének sebzése 300-660-ról 400-900-ra nőtt

Morgana

  • Sebzése 250-450-ről 300-450-re módosult
  • Továbbá mostantól nem lehet elsütni a képességét, ha nincsenek ellenfelek a hatótávon belül

Poppy

  • Páncélja 30-ról 40-re nőtt
  • Az eltalált célpontok száma 1-ről 1/2/3-ra módosult
  • A kábítás időtartama 1,5/2,5/3,5-ről 2/3/4 másodpercre nőtt

Rengar

  • A Vadság támadási sebesség-erősítése mostantól halmozódik, ezáltal megnöveli Rengar támadási sebesség arányát

Shyvana

  • Shyvana életereje 550-ről 650-re nőtt
  • Bónusz sebzése sárkány alakban 60-160-ról 100-200-ra módosult
  • Támadási sebessége 0,65-ről 0,7-re nőtt

Veigar

  • Manaköltsége 85-ről 75-re csökkent
  • Sebzése az alacsonyabb csillagszintű hősök ellen 9999-ről 19999-re nőtt

Volibear

  • Az életereje 650-ről 700-ra nőtt
  • Támadási sebessége 0,55-ről 0,65-re nőtt
  • Manaköltsége 100-ről 75-re csökkent
  • A villám sebzés aránya 60-100%-ról 80-100%-ra nőtt

NEGYEDIK SZINTŰ HŐSÖK

Akali

  • Javították a hibát, melynek köszönhetően Akali képessége néha nem okozott sebzést
  • Immár nem lehet elsütni a képességét, ha az elsütés kezdetén nincs ellenfél hatótávolságon belül

Brand

  • Manaköltsége 100-ról 125-re nőtt

Cho'gath

  • Cho'gath 1000 életerővel rendelkezik a korábbi 1100 helyett
  • A fellökés időtartama 2/2,25/2,5-ről 1,5/2/2,5 másodpercre módosult

Draven

  • Támadási sebessége 0,85-ről 0,75-re csökkent

Gnar

  • Az életereje 850-ről 750-re csökkent
  • A páncélja 30 a korábbi 35 helyett

Leona

  • A manaköltsége 150-ről 100-ra csökkent

Sejuani

  • A kábítás időtartama 3/4/5 másodpercről 2/3,5/5 másodpercre módosult

ÖTÖDIK SZINTŰ HŐSÖK

Anivia

  • A képesség többé nem szakad meg, ha Anivia meghal

Miss Fortune

  • Manaköltsége 75-ről 100-ra nőtt
  • A képesség célzása véletlenszerűről megváltozott a jelenleg támadott célpontra
  • Amennyiben a célpont meghal a varázslás során, a varázslat új célpontot kap
  • Javítottak egy hibát, amely miatt Miss Fortune varázslás közben néha elmozdult, és módosította a végső képessége pályáját

Yasuo

  • A fellökés időtartama 1,25-ről 1,5 másodpercre nőtt
  • A sebzése 150/250/350/-ről 150/350/550-re nőtt
  • Végezetül Gangplank képessége mostantól aktiválja a találati hatásokat

TÁRGYAK

Általános

  • Mostantól nem hat a tárgyakra a Varázserő
  • A Spatula innentől megduplázza az összetevőpárja statisztikai elemét, így például a Youmuu szellemkardja 40 sebzést ad

Elátkozott penge

  • Immár képes 0-ra csökkenteni a célpont csillagszintjét a korábbi, maximum 1 helyett
  • Továbbá javítottak egy hibát, ami miatt a második aktiválás visszaállította az ellenséges hősök szintjét

Fagyos szív

  • A tárgy hatása mostantól következetesebben érvényesül minden egységen a viselő közelében

Őrangyal

  • A visszatöltött életerő 500-ról 1000-re nőtt
  • Az újjáéledés 4 másodperc helyett 2 másodpercig van késleltetve
  • Végezetül az Őrangyal mostantól megfelelően szünteti meg a Súlyos seb hatásait

Guinsoo dühpengéje

  • A jelzőnkénti támadási sebesség 3%-ról 4%-ra nőtt

Hextech lőpenge

  • Az életvarázs néha nem érvényesült megfelelően, ezt a hibát javították
  • Többé nem érvényesültek a tárgyhatások, így most szomorúvá tettek egy "tüskevértes" Shyvanat.

Ionos szikra

  • Varázssebzés helyett immár tényleges sebzést okoz
  • Javítottak egy hibát, aminek köszönhetően 200 helyett csak 75-öt sebzett az Ionos szikra

Az iron solarik medálja

  • A pajzs értéke 200-ról 300-ra nőtt
  • Mostantól a kör elején pajzsot von annak hordozója, továbbá a tőle balra és jobbra 2 mezőn belül elhelyezkedő hősök köré is

Luden visszhangja

  • A területi sebzés: 0 + 1,0 varázssebzés helyett 200 lett
  • A sebzés értéke az elsődleges célponton 100-ról 200-ra nőtt
  • Javítottak egy hibát, melynek köszönhetően a Luden visszhangját az alaptámadások találatai aktiválták, de a képességek találatai nem
  • Továbbá egy másik hibát is javítottak, melynek köszönhetően a célpontok nem megfelelő mennyiségű sebzést kaptak

Morellonomikon

  • Sebzés a maximális életerő alapján másodpercenként immár 3% a korábbi 2,5% helyett

Gyorstüzelő ágyú

  • A hatótáv módosulásainak megfelelően frissül, szóval jó volt ismerni téged, Gyorstüzelő ágyús Nidalee!

Reflexíj

  • A tárgy támadási sebessége 15%-ról 20%-ra nőtt

Megváltás

  • 25% életerőnél aktiválódik mostantól
  • Mostantól nem sebzi az ellenfeleket

Runaan hurrikánja

  • A villámok száma 2-ről 1-re csökkent
  • A villám sebzése 50%-ról 25%-ra csökkent
  • Mostantól a tárgy aktiválja a találati hatásokat

A szeráf ölelése

  • Javították a hibát, melynek köszönhetően nem halmozódott a tárgy hatása

Statikk töltőpengéje

  • Mostantól mindig 3 további célpontot talál el, nem pedig az összes hőst egy tölcsér alakú területen
  • Támadásonként legfeljebb egyszer aktiválódhat innentől

Tüskevért

  • A sebzése varázssebzés helyett tényleges sebzés mostantól
  • A visszavert sebzés immár nem az elszenvedett fizikai sebzés 35%-a, hanem a csökkentett fizikai sebzés 100%-a

Warmog vértje

  • Az életerő regeneráció immár 6% a hiányzó életerőnk alapján, a korábbi 3% maximális életerő helyett

Zeke hírnöke

  • Az aura által biztosított támadási sebesség 15%, a korábbi 10% helyett
  • Innentől csak a viselője bal és jobb oldalán két egységnyire elhelyezkedő hősöknek ad bónusz támadási sebességet

HIBAJAVÍTÁSOK

Az Elvarázsolt kristálynyíl lövedékeinek vizuális hatásai frissítve lettek, továbbá magának a nyílnak mostantól van hangja. Javítsra került egy hiba, ami miatt néha megduplázódott a hős a közös draftos választásból való kombinálás utáni szintlépés esetén. Javításra került egy olyan hiba is, aminek köszönhetően a közelharcos hősök egyszerűen csak megálltak piknikezni, és nem mozogtak tovább. Végezetül pedig a TCH-játékokhoz való visszacsatlakozás mostantól nem gátolja meg a meccsvégi statisztikák megjelenítését. És persze azon hibák is javításra kerültek, amiket fentebb az érintett hősnél vagy tárgynál soroltunk fel.

Mi rendkívül örülünk, hogy a fejlesztők ennyi időt szánnak erre a játékmódra is, hisz rendkívül nagy potenciál van benne! Reméljük a lelkesedés a jövőben is fennmarad majd!

Ti mit változtatnátok a jelenlegi rendszeren? Esetleg van olyan hős, akit túl erősnek, vagy túl gyengének tartotok?

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!