Egy olyan játékban, amihez hetente jönnek a frissítések, óhatatlanul is becsúszik pár baki. Nézzük mit rontott el leginkább az Epic.
A Fortnite mindig is arról volt híres, hogy folyamatosan tele van újdonságokkal és a legtöbb esetben ezek igencsak kreatívak. Persze, ha olyan mennyiségű frissítést adnak ki a játékhoz, mint itt, akkor óhatatlanul születnek olyan ötletek, amik nem túlságosan jók. A Fortniteintel most összerakott egy hatos listát arról, hogy mik is voltak a leginkább szükségtelen dolgok, amiket a fejlesztők beleszuszakoltak a játékba.
B.R.U.T.E. Mech - Season 10
Az első balfogásért nem is kell túl messzire mennünk, sőt a seb még nagyon friss és néha úgy érzi az ember, hogy minden meccsen fel is szakítják. BRUTE egyszerűen OP, erre nem lehet mit mondani, érzésre még Thanos sem volt ilyen durva. Rakétavető, Shotgun Turretek és úgy lehet vele matit farmolni, hogy egyszerűen leromboljuk a dolgokat. Egyszerűen rossz ellene játszani és mikor a mi kezünkbe kerül, akkor is csak olyan érzésünk van, hogy "Ezt nem kéne". Persze a közösség egyből elkezdett panaszkodni miatta, de egyelőre nem sok embert érdekel az Epic-en belül.
Stormwing - Season 7
A játék egyik alapkoncepciója, hogy az ember megpróbálja megszerezni az előnyösebb pozíciót és onnan harcolni. A legtöbb esetben ez annyit jelent, hogy megpróbálunk az ellenfél fölé kerülni, akár úgy, hogy fölé építünk, valamilyen mechanikával fölé ugrunk vagy egyszerűen csak egy hegyről lövöldözünk mesterlövész fegyverrel. A fenn felsoroltakhoz vagy jó mechanikai érzék vagy jó tervezés kellett. Ezzel szemben a Stormwinghez nem kellett semmi. Valaki a csapatban fel és alá repkedett, míg a többiek a szárnyról szedtek le mindenkit, akit értek. A repcsinek először 5000 HP-ja volt, ami valljuk be durva. Nem volt jó ötlet, nagyban borított mindent, aki meg tudta szerezni, az nagy előnyhöz jutott.
Storm Flip - Season 9
Ez a tárgy a tökéletes példa arra, hogy van olyan, ami a sima meccsekben nem olyan durva, de profi szinten iszonyatosan erős. Az átlagos játékosok nem igazán látták benne az erőt, de egy-egy profi meccsen, ha jó időben dobták el, akkor 10-15 fraget is be lehetett húzni vele. A profik kiborultak, a fejlesztők pedig meghallgatták őket és nagyon gyorsan betiltották a nagy versenyeken.
Infinity Blade - Season 7
Azzal nincs semmi baj, ha egy kiadó a játékaiban más 'termékeit' is meg akarja jelenteni, a Blizzard ebből él már évek óta. Az Infinity Blade egy nagyszerű főhajtás lehetett volna, ha nem csinálják ennyire erősre. Az rendben van, hogy közelharci fegyver, de ez a hátrány nem ér annyit, hogy 75-öt sebezzen és mellé a hp/shield a játékosoknak 200/200 legyen. Ha pedig még ez nem volt elég, akkor az ugrás és az építmények rombolása még rátett egy lapáttal a dolgokra. Durván erős volt a kard, nem kellett volna.
Boogie Bomb - Season 2
A koncepció vicces volt, de első iterációjában, ha eltaláltak egy Boogie Bomb-bal Soloban, akkor ott borítékolni lehetett, hogy vége a meccsnek mármint számunkra. Az első változat szerint ettől 5 másodpercig csak táncolni tudtunk. Ezt anno nem szakította meg semmilyen sebzés, akárhány golyót lőttek ki ránk, akkor is csak annyit mondtunk, hogy "Legyen tánc!"
The Baller - Season 8
Ismét egy jármű, ami papíron jól nézett ki, de a kivitelezés nem lett túl jó. A kis golyó első verziójának 300 életereje volt, amit ember legyen a talpán aki le tud róla szakítani, miközben elszáguld mellettünk. Egyébként a Baller ismét olyan volt, mint a Storm Flip, a profi játékosok sokkal jobban kihasználták a lehetőségeit és inkább miattuk jöttek nerfek, mintsem az átlagos játékosok miatt.
Szerinted melyik tárgy volt a legnagyobb "bűn" az Epic résézről?