Valósághűbb árnyékok a World of Tanks-ben!

A Ray Tracing, azaz a valós idejű sugárkövetés a World of Tanks grafikai fejlesztésének következő nagy mérföldköve.

A 2018 márciusában, az 1.0-s frissítés keretében bemutatott Core grafikus motor sokkal élethűbbé tette a World of Tanks látványvilágát. A Wargaming folyamatosan dolgozik saját motorjának továbbfejlesztésén, így a Core új verziója már támogatja a rendkívül valósághű, sugárkövetéses árnyékokat. A World of Tanks enCore RT-demóalkalmazásának letöltésével bárki vethet egy pillantást a videojátékok grafikájának jövőjére.

A korábban csak előzetesekben és filmekben alkalmazott technológiát hamarosan a World of Tanks-ben is bevezetik, ugyanis a fejlesztők előtt két nagy akadály is elhárult. Egyrészről az idén bevezetett többszálas renderelés erőforrásokat szabadított fel, másrészről az Intellel folytatott együttműködésnek hála a felmerülő teljesítményproblémákra is megoldást találtak.

A jelenlegi árnyékokkal több gond is van. Először is, hogy közelről látszik az egyenetlenségük, másodszor pedig előfordulhat, hogy rendellenes módon eltávolodhatnak attól az objektumtól, ami az árnyékot veti, és harmadszor, hogy nagy távolságból nézve egyszerűen eltűnnek.

Az új funkció bevezetésével ezek a vizuális bakik kiküszöbölésre kerülnek, és bár természetesen mindez hatással lesz a játékod teljesítményére, de épp ezért külön kell engedélyezned a sugárkövetést a beállításokban.

  1. Kikapcsolva: A jelenlegi árnyékokat fogod látni.
  2. Magas beállításon: Magas minőségű árnyékokat kapnak a járművek, amik akkor sem tűnnek el, ha nagy távolságból nézed őket, -viszont nem biztos, hogy fizikailag jól lesznek ábrázolva.
  3. Maximum beállításon: Szintén magas minőségű, de finomabb árnyékok, amik fizikailag is korrektek maradnak, -az árnyékot vető objektumtól távolodva elmosódnak.
  4. Ultra beállításon: A minőség ugyanolyan jó, mint maximum beállításon, de kevésbé lesz szemcsés az árnyék.

A sugárkövetéses árnyékolás technológiájával fizikailag valósághű, lágy, kiemelkedő minőségű árnyékok hozhatók létre, ami korábban elérhetetlen volt a játékok világában. Az Intel Embree kódtárának (ami az Intel One API része) használatával a Wargaming által és az Intel segítségével kifejlesztett megoldás lehetővé teszi, hogy a processzor gyors, többszálas BVH-konstrukcióval dolgozzon, a GPU pedig árnyékolók kiszámításával valósítsa meg a sugárkövetést. A technológia igazi erőssége abban rejlik, hogy nem igényel sugárkövetést támogató hardvert, bármilyen DirectX 11-es videokártya elegendő hozzá.

A sugárkövetés igazi forradalmat jelent a videojátékok grafikája terén, ami épp a szemünk előtt zajlik. A Wargaming pedig ott van a forradalmárok soraiban" –nyilatkozta Bronislav Sviglo, a World of Tanks vezető grafikai tervezője. A sugárkövetéses árnyékok technológiájának az Intellel közösen való kifejlesztése még csak a kezdet. Érdemes már most vetni egy pillantást a munkánk gyümölcsére, és letölteni a World of Tanks enCore RT-t!”

Ha szeretnéd tudni, hogy milyen értéket produkál a játékod a Wargaming stressztesztjén, akkor az alábbi linkről letöltheted az enCore indítót, és megtekinthetsz egy rövid videót. A teljesítményedet pontozza a program, és a kapott értéktől függően az alacsony, a közepes vagy épp a magas szintbe sorolja be a számítógéped teljesítményét.

Te be fogod kapcsolni a sugárkövetést? Hány pontot kaptál a teljesítményteszten?

OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



World of Tanks - Ismerd meg a WZ-111 5A tankágát

Használd ki a normál járművekre szóló kedvezményeket, a küldetéseket és a különleges ajánlatokat, hogy meghódítsd a kiegyensúlyozott WZ-111 model 5A vezető kínai nehéztank-ágat.