Új Tavern Brawl érkezett a Doom in the Tomb 3. hetében. A kivitelezés azonban botrányosra sikerült!
A Standard és a Wild meta is csordogálgat az elmúlt hetekben, de a Dual-Class Arena és a hetente váltakozó Doom in the Tomb Tavern Brawlok tartják még a lelket a játékosokban. A legutóbbi kocsmai bunyó azonban egyszerűen félresikerült. De miért is panaszkodnak rengetegen a Haunted Carouselre?
Szabályok
- Választani kell egy hőst és random összerak hozzá a gép egy paklit
- Az óramutató járásával megegyező, vagy ellentétes irányban forognak a lapok, vagyis a jobbszélső / balszélső lap minden kör végén térfelet cserél
- Különleges küldetést kaptunk a Doom in the Tomb utolsó Tavern Brawljához. 100 Dreadsteedet kell megidézni (nem egy meccsen), hogy megkapjuk a jutalmat
Probléma #1
Kezdjük a kisebb gonddal. Mivel Dreadsteedeket kell idézni, ezért általában arra ment rá az első néhány meccse a játékosoknak, hogy teljesítsék a küldetést. Néha bele lehet szaladni olyan ellenfélbe, akit nem érdekel semmi, csak az, hogy minél hamarabb nyerjen. Jó néhány Brawlt le kellett nyomni a megjelenés utáni órákban, hogy összejöjjön a 100 Dreadsteed, ha az ellenfél nem volt partner. Az sem jó, ha valaki csak a Questre törekszik, mert akkor minden körben elég a kötél, de az sem jó, ha csak a győzelem számít, mert akkor azok a játékosok szenvednek, akiknek még nincs kész a Questjük.
Probléma #2
A súlyosabb gond azzal van, hogy két Class is képes a jobb szélre leidézni egy-egy nem túl hasznos miniont. A Paladin és Shaman két manáért szabotálhatja az ellenfél boardját, mindössze arra van szüksége a két Classnak, hogy az óramutatóval ellentétes irányban forogjon a board. Ha valaki farmolni szeretné a wineket és az aranyat, akkor ezt a két hőst kell pickelni, bízni kell az 50 %-ban és már jöhetnek is a győzelmek. Az ilyen pénzfeldobásos és nem túl interaktív bunyóknak már megvan a történelme, elég csak a Webspinneres fiesztára gondolni.
Nektek hogy tetszik a Haunted Carousel?
OSZD MEG VELÜNK VÉLEMÉNYEDET KOMMENTBEN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON!