A Saviors of Uldum utolsó ellenfelének terv nélkül nekifeszülni botor hazárdjáték csupán.
A Tombs of Terror kaland végén Tekahn vár ránk, aki technikailag nem sokban tér el a korábban megszokott Plague Lordoktól. Ahogy korábbi főellenfeleink, úgy Tekahn is masszív HP-val kezd, és hősképességei életpontjai függvényében változik, ugyanakkor egy esetleges vereség után ismét maximum életerőről kell újrapróbálkoznunk a legyőzésével.
A League of Explolers teljes gárdája felvonul ellene, akikből a mérkőzés elején kiválasztunk egy szimpatikus hőst, majd hősképességet, és megkezdjük a harcot Tekahn ellen. Ha egy hősünknek elfogy a HP-ja, akkor újat választhatünk. Minden hősnek 50 életereje lesz, tehát összesen 200 HP áll rendelkezésünkre.
Az új hős kiválasztása után a kincsei is bekeverednek a pakliba, ezért ajánlott minél többet összegyűjteni belőlük a korábbi szárnyakban, hogy ezzel is növeljük győzelmi esélyeinket.
A Boss első képessége az Awaken the Flame, ami lehetővé teszi Tekahn számára, hogy életre keltse a 6/6-os Sanctum Golemeket, amik Deathrattle effektet is kapnak. Haláluk után minden minionba hármat sebeznek, és egy teljesen új Sanctum Golemet idéznek a pástra, amik az eredetihez hasonlóan nem tudnak támadni. Ebben a fázisban Tekahn egy Zoo paklihoz hasonlóan játszik, és főképp Lackeyket és Golemeket hív majd a pástra. Bár előbbieket Rakanishu korai kijátszásával 4/4-essé teszi, ugyanakkor a Golemei Deathrattle effektje segítségünkre lesz abban, hogy a meggyengített lényeit könnyebben eltakaríthassuk a pástról.
Miután 200 HP alá süllyedt, egy új hősképességet kap. A Curse of Flame névre hallgató képesség a mi lényeinkre hat. A kiválasztott lényünk Tekahn körének kezdetén minden karakterbe ötöt sebez. Ismételten egy olyan képesség, ami egyaránt sebzi hőseinket és a főbosst is, tehát ez kétélű fegyver ellenfelünk kezében, amit lényünk halálba küldésével semmissé tehetünk, de akár előnyünkre is fordíthatjuk a robbanást, és gyakorlatilag ingyen letakaríthatjuk a pástot ennek segítségével.
A következő fordulópont 100 HP-nál következik be. Az új hősképesség a Soul Pyre, aminek passzív tulajdonsága, hogy a kijátszott lap mana költségével megegyező HP-t veszít a játékos. Ez a fázis főképp akkor válik nehézzé, ha már csak egy hős van hátra, ugyanakkor számításba kell venni azt is, hogy ez a képesség hatással van az ellenfélre is. A győzelem kulcsa abban rejlik, hogy nem játszunk ki a szükségesnél több magas mana költségű lapot, és szinten tartjuk hősünk életpontjait.
A rendelkezésre álló kincsek közül ebben a szakaszban nagyon hatékony lehet Addarah, amivel egy igen erőteljes pástot takaríthatsz el viszonylag olcsón -sőt zsebre teheted az ellenfél Molten Giantjeit is-, de jól jöhet még Brann's Epic Eggje, sőt a Tomb Diver által biztosított kincs felfedező képesség is. Bármit is teszel, ügyelj arra, hogy ne játszd ki a Hearthstone-t, ugyanis ebben az esetben elölről kell kezdened a teljes harcot.