Hirdetés

Alapjaiban változott meg a szurdok, íme az előszezon frissítésének egyik fele!

Huzsi | 19/11/20 08:54
Cikk mentése

Végre megérkezett, amire vártunk, íme az előszezon frissítése!

Hirdetés

Az előszezon mindig arra jó, hogy a nyakatekert változtatásokat behozzák, teszteljék a közösségen, mi pedig visszajelzést adjunk róluk, miközben hozzászokunk az újításokhoz.
Ebben a szezonban sincs ez másképp, hisz megújul a Szurdok, beugrók épültek, átdolgozták a Sárkányokat, másképp néznek ki az erősítések és változott néhány dolog a dzsungelben is! Rengeteg tartalom ez így egyszerre, tudom, így a tárgyakkal és a rúnákkal egy másik cikkünkben foglalkozunk. Most pedig vágjunk is bele az említett változtatásokba.

Pulzustűz Thresh, Pulzustűz Thresh Tekintély kiadása és Diadalmas Aatrox 2019. november 21-én válik elérhetővé.A fejlesztők szeretnének több változatosságot és fejlődési lehetőséget kínálni az Idézők Szurdokában játékról játékra. Amikor a második elemi sárkány is meghal a játékban, a térkép véglegesen átalakul a négy Elemi szurdok egyikévé. Ezek mindegyike egyedi változásokat hoz a terepen, ami befolyásolja a csapatharcok, az ösvényváltások, a rálátás és a feladatok feletti irányítás módját.

Fontos kiemelni, hogy az Elemi szurdokok egyik csapatot sem segítik, így végső soron ismét a játéktudás lesz a döntő, függetlenül attól, hogy melyik elem uralja a Szurdokot. Emellett odafigyeltek arra is, hogy az átalakult szurdokokban már az első alkalommal is a megszokott módon menjen a játék, ezért nincsenek új mechanizmusok, a terep változásai pedig mindig ugyanazokon a területeken történnek, függetlenül attól, hogy melyik elem jelenik meg.

AZ ÁTALAKULÁS RENDSZERE

  • Az átalakulás aktiválása: A második elemi sárkány halála után, a harmadik bejelentésekor.
  • Területközpontú: Miután a térkép átalakult, az összes további elemi sárkány csak abban az adott formában fog megjelenni.
  • A Szurdok eleme: Megegyezik a harmadik sárkány elemével.
  • Terepváltozások: Mindig a dzsungel négy részében jelennek meg, az erősítést adó táborok körül, valamint a sárkányveremben.

POKOLI SZURDOK

Több lehetőséget biztosít a váratlan rajtaütésekre és menekülésekre egyaránt. A dzsungel részéről a kék és a vörös erősítéshez legközelebb bozót elég, és új útvonalak nyílnak meg a vermeken keresztül. A sárkányverem bejárata pedig kiszélesedik.

HEGYI SZURDOK

A rendkívül keskeny pontokon hatalmas területre ható kombókat lehet összehozni, vagy épp ügyesen el lehet bújni a háború ködében. A dzsungel mind a négy negyedében két új sziklafal emelkedik ki. A sárkányverem előtt egy sziklaképződmény tör a felszínre.

ÓCEÁNSZURDOK

Lopakodj a dzsungelben, vagy fedezd fel az új rajtaütési lehetőségeket. A dzsungelben lévő bokrok túlnyomó része megnő, és az erősítést adó táborok közelében új Mézvirág jelenik meg. A víz pocsolyákba gyűlik a dzsungelben, ami főképp esztétikai jellegű változás, hacsak nem az Elemek császárnőjéről vagy a Vízen járás rúnáról van szó. A sárkányverem körül foltokban új bokrok jelennek meg.

FELHŐSZURDOK

Könnyebben elkerülhetők az irányított képességek és egyszerűbb rajtaütni egy távoli feladatot alattomban megtámadó ellenséges csapaton. A kék és a vörös erősítések körül légáramlatok kavarognak, és megnövelik a területre lépők sebességét. A sárkányverem szintén egy sebességnövelő szélcsatornává változik.

Két új beugró jelenik meg a Szurdokban, mindkét oldalsó ösvényen egy. Nem számítunk arra, hogy ez gyökeresen megváltoztatná a portyázást, az új tereptárgy és a rálátásra gyakorolt hatása azonban tartogathat új taktikai lehetőségeket a helyezkedés, a manőverezés, az oldaltámadás és a rajtaütés terén. A bozótok száma az alsó ösvényen két hosszú folt helyett három folt lett, mely tükörképe a felső ösvénynek.Új bokrok jelennek meg a kék erősítés és a folyó találkozásának közelében, ami új stratégiai és taktikai lehetőségeket nyit meg a feladatokért küzdő csapatok számára.

SÁRKÁNYLELKEK

A Sárkánylelkek új végjátékbeli jutalmak az elemi sárkányokat aktívan vadászó csapat számára, az erejük egy hatalmas szörnyért járó jutalomhoz mérhető. Nem adnak olyan azonnali erőt, mint a Baron- vagy Ősi sárkány-féle erősítés, de állandóak, és az addig szerzett sárkányjelzőkön felül kapja őket a csapat.

  • VAN LELKEM: Az első csapat, amelyik négy Elemi sárkányt megöl, az adott Elemi szurdoknak megfelelő Sárkánylelket kap.
  • KIZÁRÓLAGOSSÁG: Az Ősi sárkány akkor jelenik meg, ha az egyik csapat elnyer egy Sárkánylelket, vagyis a lelket csak egy csapat szerezheti meg.
  • IDŐTARTAM: Az elemi sárkányoktól kapott erősítésekhez hasonlóan a Sárkánylelkek is állandóak, és a halál után is megmaradnak.

POKOLI LÉLEK

Minden 3. másodpercben a következő, ellenséges egység elleni, sebzést okozó támadás vagy képesség kis területű robbanást vált ki, amely 90 (+0,25 bónusz sebzés) (+0,15 varázserő) (+0,03 bónusz életerő) sebzést okoz a célpontnak és a közeli ellenfeleknek.

HEGYI LÉLEK

Ha a hőst 5 másodpercig nem éri sebzés, 225 (+0,2 bónusz sebzés) (+0,15 varázserő) (+0,15 bónusz életerő) egységnyi pajzsot nyer.

ÓCEÁNI LÉLEK

Az ellenfeleknek okozott sebzés 180 (+0,4 bónusz sebzés) (+0,25 varázserő) (+0,1 bónusz életerő) egységnyi gyógyulást biztosít, és 90 (+0,04 maximális mana) manát állít vissza 3 másodperc alatt. A minionoknak és szörnyeknek okozott sebzés 30%-os hatékonysággal regenerálódik.

FELHŐLÉLEK

Passzív hatásként a hős mozgási sebessége 10%-kal nő. A végső képesség elsütése után pedig további 30% mozgási sebességet kap 3 másodpercre (30 másodperc töltési idő).

ELEMI SÁRKÁNYOK ERŐSÍTÉSEI

Frissítették az erősítéseket, hogy egyformán erősek és érdekesek legyenek. Az elemi erősítések jelzőről jelzőre gyengébbek, hogy fenntarthassák az erőegyensúlyt az Idézők szurdokában szerezhető erősítések rendszerében. Mivel a Sárkánylelkek a végjátékban további nyereséget biztosítanak az elemi sárkányokhoz, a jelenlegi, a játék kezdetére összpontosító erősítéshalmozásról lineáris modellre tértek át. És még egy megjegyzés: mostantól megkaphatjuk egy elem négy jelzőjét, ha az ellenséges csapat megszerzi az első két vagy három sárkányt (különböző elemekből), te pedig a következő négyet (mindet ugyanabból az elemből).

POKOLI

  • A pokoli erő +10/17/24% sebzés és varázserő helyett +5/10/15/20% sebzést és varázserőt ad.

HEGYI

  • A korábbi +16/23/30% bónusz tényleges sebzés a hatalmas szörnyek és a tornyok ellen érték helyett +8/16/24/32% páncélt és varázsellenállást ad.

ÓCEÁNI

  • Az óceán akarata a 6/9/12% hiányzóéleterő- és mana-regen 5 másodpercenként, ha a hőst 8 másodpercen belül nem érte sebzés más hőstől vagy toronytól értékről 5/10/15/20% hiányzóéleterő-regen 5 másodpercenként (a mana-regent eltávolították) értékre változott.

FELHŐ

  • A korábbi +3/4,5/6% bónusz mozgási sebesség (harcon kívül megháromszorozódik) érték helyett immár 10/20/30/40% töltésiidő-csökkentés a végső képességre vonatkozóan, amely figyelmen kívül hagyja a lehetséges maximumot.

AZ ELEMI SÁRKÁNYOK MŰKÖDÉSE

A Szurdok átalakulása után csak egyetlen elemi sárkány jelenik meg, ezért gondoskodnak arról, hogy ennek bekövetkezéséig többféle sárkánnyal lehessen találkozni. Így tehát mostantól az első három sárkány mostantól mindig három egyedi elemet jelképez. Az összes többi sárkány a harmadikkal egyező elemből áll. A sárkánymegjelenési időkeret pedig 5:00 az első megjelenés, 5:00 az újjáéledés mindaddig, amíg az egyik csapat le nem győz négy sárkányt.

Hirdetés
1 db hozzászólás
  • AllForHim 16 napja
    Végre a dzsungel tényleg dzsungel lett a több bozótnak hála. Tetszik hogy az alsó ösvényen is 3 bokor van, bár a kiugróknak nem sok értelmét látom, legalább is eddigi játékaim során nem tapasztaltam jelentős változást. Úgy gondolom kicsit sok változtatást dobtak be egyszerre, de idővel minden aktív játékos hozzászokik. A legmeglepőbb dolog volt, amikor meccs közben elkezdett esni az eső ????????
    0 0 Válasz
Lépj be, ha hozzá akarsz szólni!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ezeket olvastad már ?