Mitől függ, hogy mely karakterek kapnak Prestige kinézetet? A Riot válaszol!

Mitől függ, hogy mely karakterek kapnak Prestige kinézetet? A Riot válaszol!

A legújabb Ask Riotban szó esik a Prestige skinek tulajdonosainak választásáról, az ARAM idei terveiről és a TFT TP szakadékáról is.

Nemrég a Riot Games egy újabb Ask Riot epizóddal jelentkezett, amiből ismét megtudhattunk néhány érdekes és hasznos információt. Ha esetleg lemaradtál az előző rész tartalmáról, az alábbi cikkünkkel bepótolhatod a lényeget.

A legfrissebb epizódban kicsit nagyobb betekintést kapunk a Prestige Edition kinézetek világába, rögtön az első kérdésnél:

Mi alapján dől el, hogy melyik hős kap tekintély kiadású kinézetet? Miért kapnak olyan hősök is, akiknek már van legendás kinézetük?

A Riot válasza alapján a Tekintély kiadású kinézet tulajdonosának személye már csak azután dől el, hogy belőtték időben és térben a fejlesztésre váró kinézetek tematikáját, illetve meghatározták az események idejét. Mikor odajutnak, hogy a Prestige kinézeték birtokosát meghatározzák, addigra már megvannak az adott tematikájú skincsalád tagjai.

A Prestige skinek esetében is figyelembe veszik ugyanazt, mint a normál kinézeteknél, hogy mikor kapott a hős utoljára egy új gúnyát, mennyire népszerű a karakter, és hogy rendelkezik-e esetleg Prestige verzióval. Mivel a skinek ezen kategóriája még elég új, ezért az utóbbi szemponttal annyira még nem is kell foglalkozni. Hozzátették még, hogy egyelőre a népszerű hősök kaptak ilyen skint, de kísérletezni kevésbé játszott karakterekkel is. A kérdés legendás skinekre vonatkozó részére pedig a kinézetkategória közötti eltérés a válasz, a Legendary skinek célja, hogy alaposan megváltoztassák a karakterek megjelenését, úgy ahogy semelyik más kinézet nem tudja, ezzel szemben a Prestige verzió a luxushatást kívánja kelteni. Egyik fő fókuszpontja ezeknek a kinézetek a csillogás és a drágának tűnő anyagok használata.

Miért ekkora a különbség a TFT-ben a 10. mérföldkő TP-igénye (8500) pont és a 11. mérföldkő TP-igénye (20 000 pont) között? Úgy érzem, hogy képtelenség olyan sokat összegyűjteni, inkább bele sem vágok. És miért csak 6 küldetés van hetente (amiből 2 csak annyi, hogy "játssz x meccset")?

Erre a kérdésre a válasz a játékosok eltérő játékidejében keresendő. Vannak akik kevesebbet, és vannak akik bődületesen sokat játszanak a játékkal, küldetések tekintetében pedig mindkét tábort ki kell szolgálnia a TFT-nek. A 10. szint elérés a 8500 XP-vel ideális kihívás egy átlagos játékidővel operáló Idézőnek, a 11. szint pedig már a hardcore kategória. De a Riot belátta, hogy ez a 20 ezer túl sok, ugyanis a tervük fordítva sült el, sokan inkább bele sem kezdenek a teljesítésébe, ezért ezt a magas számot lejjebb vitték, mostantól csak 16 ezer pontra lesz szükségünk.

Ami a 2020-as küldetéseket illeti: van egy, ami azt mondja, hogy „játsszunk 3 rangsorolt játékot”… Miért nem lehet 7 tetszőleges játékot játszani? 49 éves vagyok, és nagyon rosszul viselem a trollkodást a rangsorolt játékban. Csak szórakozni szeretnék, és nem aggódni minden lépésem miatt, ezért játszom kizárólag ARAM-ban. Köszönöm a választ!

A Riot Games kétféle kategóriába sorolja a küldetéseket:

  • További jutalmat érő feladatok a lejátszott meccsekért
  • Motiváció arra, hogy a játékos kipróbáljon valami mást

A minion takarítási, gold szerzési feladatok az első kategóriába tartoznak, a rangsorolt mérkőzésekre ösztönzés azonban a másodikba. Ezen feladatok jutalmaival a Riot szeretné elérni, hogy a játékos használja a LoL egy másik funkcióját is. A jutalom elég csábító ahhoz, hogy az emberek nekivágjanak, de nem túl nagy, hogy ne érje veszteség az olyanokat, akik egyáltalán nem akarják ezt.

Idén is szeretnétek dolgozni az ARAM-on?

A fejlesztők válasza igen, és elmondták, hogy kétféleképpen is dolgoznak a játékmódon. Folyamatosan figyelik a kisebb balance változásokat igénylő eseményeket, így őrizve meg az ARAM egyensúlyát is, másik oldalról pedig olyan nagyobb volumenű fejlesztéseken is dolgoznak, amelyek újdonságként szolgálnának a módban. Ezeket elsősorban ARAM eseményekre készítik, mint amilyen a Mészárhíd is volt. Ilyen fejlesztés volt a területi heal, a poke damage csökkentés és a kispadról szabadon választható hősök a pick fázisban. 2020-ra még csak a lehetőségeket vizsgálják, de minden évre terveznek egy ilyen szintű eseményt.

OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS! 

Kövess Minket!