Hosszú interjút adott a League of Legends egyik vezető producere, amiben érintette a játékosokat leginkább foglalkoztató témákat.
2020 eseménydús év lesz a League of Legends rajongói számára, ugyanis Fiddlesticks és Volibear alapjaiban újul meg. A közösség azonban telhetetlen és máris követeli, hogy Tryndamere és Udyr is kapjon fejlesztéseket, mivel elavultnak tűnnek az újabb karakterek mellett.
Jessica Nam, a LoL játékmenetért felelős részlegének vezető producere hosszú interjút adott az InvenGlobalnak, amiben kitért a közösséget leginkább foglalkoztató kérdésekre. Ezekből gyűjtöttük ki a legérdekesebbeket.
Vannak tervek arra, hogy átdolgozza a Riot Tryndamere-t és Udyrt, hogy ezzel kicsit megdobja a népszerűségüket?
JN: "Mindig jó kérdés, hogy kit is kéne a leginkább bedobni a grafikusok kezei köz, de nem egyszerű erre a választ megadni. Bár említette a közösség többször is, hogy Tryndának és Udyrnak már igazán kijárna egy kis törődés, de közel sem annyian kérték ezeket a hősöket, mint Fiddle-t és Volibeart. Azt kell mondanom, hogy fejben tartjuk a közösség igényeit, legyen az Udyr, Trynda, esetleg más hős, és ezeket a kéréseket próbáljuk minél hamarabb teljesíteni."
Több skinnek, mint a K/DA és Project, teljesen egyedi témája van. Van rá esély, hogy idén még több tematikus kinézetet kapunk?
JN: "Egyszerűen válaszolhatnám azt, hogy "igen", de előbb kitérnék röviden a K/DA és Project skinekre. Ezek a családok a modern világban kapnak helyet, így lehetőségünk volt arra, hogy a legújabb divatot hívjuk segítségül, merítsünk a sci-fi elemekből és utalásokat tegyünk a pop-kultúrára. Ebben az irányban szeretnénk tovább bővíteni a kinézetek univerzumát. Reméljük, hogy élvezni fogjátok az újdonságokat, amikor majd megjelennek!"
Bejelentette a Riot, hogy a Teamfight Tactics támogatja majd a mobilos és PC-s cross platform funkciót. Koreában többen panaszkodtak arra, hogy a szerverek stabilitása ingadozó. Ennek az az oka, hogy a LoL és a TFT is ugyanabban a kliensben található?
JN: "Ez egy jó kérdés. Az elmúlt évben számos problémánk volt a Clashsel kapcsolatban, ami a LoL kliens egy kiterjesztett módja. Ennek megoldásaként átgondoltuk az egész technikai és funkciós aspektusait a kliensnek, miközben végig szem előtt tartottuk, hogy mit is várnak tőlünk a játékosok. Sok tapasztalatra tettünk szert a Clash kapcsán és ez segíthet minket abban, hogy a TFT mobilverziójának indulása ne ütközzön akadályokba. Igazuk van a játékosoknak, ezért maximálisan törekedünk arra, hogy a TFT és a LoL szervereinek megbízhatósága ne károsodjon függetlenül attól, hogy egy kliensen belül futnak a játékmódok vagy sem. Minden eszközünket úgy állítjuk be, hogy a rengeteg játékost képes legyen befogadni, amikor elrajtol a TFT Mobile. A legfőbb célunk, hogy a felhasználók nagyszerű tapasztalatokkal gazdagodjanak platformtól függetlenül.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!