Ma este fél hétkor jön az Open Béta első frissítése. Az Elusive paklik megkapták a nerfet, viszont a Stun, de leginkább Yasuo nagyot mehet.
Az Open Beta első frissítése ma kerül be az éles szerverekre. Van ebben buff is, nerf is, kicsit javítottak a kezelőfelületen és még a kapott XP is változik. Úgy néz ki, hogy az első patch két nagy vesztese Ionia és a Shadow Isles lesz. A Deny, az Inspiring Mentor és a Kinkou nerf miatt az Elusive paklik kaptak egy pofont. A Rhasa és a Ledros nerf pedig a Hecarim és a Elise deckeknek nem esett jól. Ezzel szemben a stun paklik, amikben persze ott figyel Yasuo, előre törhetnek.
Nerfek
Mana: 5 => 6
A támadás vagy blokk fázisban eltolt varázslatok fontosak a játékban. De a fejlesztők szerint a Back to Back Burst jellege miatt nagyon kevés mozgásteret ad az ellenfélnek, ezért kerül mostantól többe kerül kijátszani.
Mana: 3 => 4
A közösség haragja leginkább ezen lap ellen irányul és talán emiatt panaszkodtak a legtöbben. Azt tuti senki nem vitatja, hogy Ionia varázslata egyedi és nagyon erős effekt. Most, hogy 1 manával többet kell majd rá költeni, kicsit átértékelődik, hogy mire is tolja el az ember.
Health: 3 =>2
Az Elusive és Lifesteal jelzőkkel felvértezett egység a maga 2/3-as statjával nem tűnik túl erősnek, főleg akkor, ha azt nézzük, hogy 4 manába kerül lepakolni. De, ha sikerül felbuffolni, akkor eddig pont az életereje miatt egész jó cseréket lehetett vele tolni és akár többször is kihasználni az életerőlopás képességét. Ezek után jó kérdés, hogy megmarad-e.
Mana: 7 =>8
Rhasa ereje nem a statjaiban rejlik, sokkal inkább a képessége az, ami igazán idegesítővé teszi. Most, hogy eggyel több manába kerül majd, kicsit kevesebb mozgástere lesz azoknak, akik belepakolják a paklijukba.
Fearsome => Fearsome
Azzal, hogy lekerül róla a Félelmetes jelző, akár gyengébb egységekkel is lehet majd blokkolni.
Health: 1 => 2
Buff ally: +1/+1 => +1/+0
Az 1 manás lap eddig az Elusive paklik egyik sarokköve volt. A statok, amiket adott, nagyon fel tudták pörgetni a korai köröket. Ezzel a változtatással a kártya maga kicsit erősebb lett, de azzal, hogy az effektje gyengül nem biztos, hogy olyan népszerű lesz.
Power: 8 => 9
Mana: 8 => 9
Nexus Damage ability: Mostantól felfelé kerekít és nem lefelé, a felezésnél.
A másik kártya, ami sok esetben volt a közösség céltáblája. Ledros mostantól drágább, és a képessége is kicsit lassabban apasztja majd az ellenfél Nexusának pontjait. Most, hogy 9 manába kerül nehezebb lesz manőverezni vele.
Buffok
Health: 4 => 5
Power: 3 => 4
LvL Up
Health: 5 => 6
Power: 4 => 5
Lux talán az egyik olyan Champion, akit nagyon kevesen játszanak. Remélhetőleg ezzel a buffal többen hozzák majd.
LvL Up feltétel: Mostantól csak 5 egységet kell stunolni vagy visszadobni kézbe, ez eddig 6 volt.
Yasuo esete is nagyban hasonlít Luxra. Kevesen játszották a fejlesztők szerint, mivel túl lassan lépte meg a szintjét. Ezzel viszont vélhetően a Stun paklik előre törhetnek.
Health: 1 => 2
A Battlecaster alapból nem sok játékot látott eddig, pedig működhetne az aggro Noxus paklikban. Viszont az 1-es életerő ezek szerint sokaknak volt visszafogó tényező. Ebben a formában viszont most erős lehet.
Health: 2 => 3
A 3 manás lap eddig talán előfordult a Vladimir paklikban, de a statjai miatt igazán nem lehetett kihasználni, nagyon maximum két lapot adott, de inkább egyet, ami ezek szerint nem volt elég. Az életerejének növelésével viszont most már inkább valószínű lesz a két kapott kártya és egy-egy buff után, akár a három is előfordulhat.
Health: 3 => 4
Power: 3 => 4
A Protector eddig is oké lap volt, ha csak a statokat nézzük, viszont talán kicsit lassú. Ugyan most is csak az erejét növelték, de így a statok már nagyon jók lettek, így már bőven bekerülhet a jobb paklikba.
Fearsome
Alapból logikus lenne, hogy ezen a kártyán ott legyen a jelző, de eddig nem szerepelt, most viszont megkapta. Ezen kívül más nem változott, szóval jó kérdés, hogy milyen lesz az impactje.
Power: 3 => 4
A kártya képessége nagyon érdekes, viszont a statjai finoman szólva sem voltak acélosak. Most, hogy kedvenc zsenink eggyel erősebb lesz már lehet szerepe az olyan paklikban, amik arra reagálnak, hogy valaki meghal a saját egységeink közül.
XP változások
- Sima Constructed meccseken kicsit több XP jön majd, ha sokat játszunk egy nap. Mostantól nincs olyan, hogy 30 győzelem után nem ad XP-t.
- Az Expedition XP lejjebb ment, mert úgy néz ki, hogy eddig ezzel lehetett a legjobban előre haladni.
- A barátok elleni meccseken mostantól nem lehet behúzni a First Win bónuszt, illetve mostantól csak 5 játék ad majd XP-t.
Apróbb változások
Ezen kívül még egy kicsit fejlesztettek a kezelőfelületen, könnyebb lesz átlátni a paklik managörbéjét. Ezen kívül bekerül pár FPS változtatási lehetőség.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!